nu vraag ik mij af.. ik kan nu wel THPS3 kopen, maar over aantal maanden komt THPS4 alweer uit, en hoef ze niet alletwee! Dus.. moek wachten op 4.. of 3 kopen :{
Ik zou drie niet kopen....over een tijdje komt vier. Maar anderzijds kun je alwel ff een beetje oefenen voor 4. Maar drie raak je dan hier op het forum denk ik niet meer kwijt....
DOA3 is erg phat, en dan vooral multiplayer (waar ik em ook vooral voor gekocht heb) alleen een grote domper op het spel is die eindbaas omega, kom op zeg! long distance weapons? What's next? Maarruh.. als je die eindbaas met elke caracter moet uitspelen he, vind ik toch dat ze er wel wat beters van konden maken
Owke, nu weet ik het zeker, Tony 3 is 10x beter! Ik wordt echt ziek van dat "stuiteren" in AI. Je hoeft maar in de buurt van een muur/blok/hekje te rijden of je maakt spontaan een 180o draai Wallriden is daardoor ook vaak onmogelijk
Stuiteren? Heb ik geen last mee, rijd gewoon niet tegen een muur aan, moet je bij THPS3 ook niet doen. Anders maak op het laatst een scherpe turn met je shoulderbuttons. En wallriden, wat lukt er niet dan? Gewoon 'a' plus pijltje naar onderen...