ja ok maar iedere skater is toch anders die moves... dan heb je ook nog street en vert.... en die stats zijn heel anders... omdat sommige niet zo hoog kunnen komen in een halfpipe moet je dat eerst opbouwen voor dat je bijvoorbeeld bij dat cruise ship die invert the high lines ofzo kan doen
Weet ik, ik heb Tony Hawk en Bam Margera gehaald (street en vert), maar dan nog had ik er geen zin in.
Ehhhh Heb ook THPS3 gehaald. Heel dope spel tot nu toe... Wou hier eigenlijk een vraag posten, m.b.t. hoe je in het eerste level de melting-pot moest grinden, maar ik heb op planettonyhawk gekeken en daar het antwoord gevonden. Ik zou daar zelf nooit op gekomen zijn. Ik had al van alles geprobeerd door de randen van die pot te grinden, maar het lukte maar niet... Nu weet ik dus waarom...
Whahahh, je hebt Tony gehaald dus. Anyways, sommige moejje gewoon ff laten zitten als je er niet uit komt. Die grind the bla bla bucket bijv., die hebbik pas gehaald toen ik in het enerlaatste of laatste veldje was. Zo moejje dat gewoon doen bij Tony, soms moejje eerst paar statpointjes halen(stond hierboven ergens ook al geloof ik)
Heb nu ook the game in mijn bezit ... tof spelletke! ben nog niet echt goed maar t'is zker wel lachuh Toppertje! mzzl Munch and Abe
Dat moejje zeker, hoort echt thuis in de collectionio. Lekker spelletje wat je ook gewoon ff een kwartiertje tussendoor kan spelen. Tussen wat door? Tussen iets door....
Iemand die we wat goed advies zou kunnen geven met betrekking tot skater island? Alle andere levels zijn geen probleem en op 2 na (get sick score) heb ik alle targets. Ik heb een zilveren medaile in de eerste contest (kan ik altijd later nog goud van proberen te maken natuurlijk) maar om een medaille in skater island te winnen, lukt me gewoon niet. Het enige wat ik echt goed kan is grind, maar in tegenstelling tot de andere levels, is hier niet echt lekker plek voor (persoonlijke mening uiteraard). Ik moet hier een medaile halen om LA te kunnen unlocken, maar het lukt me gewoonweg niet. Ik begrijp dat ik ongeveer 100k+ moet hebben om kans te maken? Please help, aangezien ik het echt uit wil spelen, maar hopeloos vast zit. Op de andere levels is bijna alles gehaald, dus ik kan niets anders dan een medaille halen hier. Graag wat simpele maar goede tips (dus geen mega combo's die met 10 handen tergelijkertijd nog niet uit te voeren zijn) Opa wordt al wat ouder, dus s.i.m.p.e.l. please thxs!
Skaterisland...eh...twee x 150.000 punten is genoeg geloof ik voor goud. Gewoon blijven proberen. Je moet een route uitstippelen waar je lekker mee scoort en die route gewoon twee x proberen af te leggen. Je grinds aan mekaar plakken met af en toe een manual en je haalt makkelijk zoveel punten daar. Suc6! (In LA moejje 400.000 punten halen, dat lukt je ook niet in een x, zal je ook ff voor moeten gaan zitten, is dit nog peuleschilletje )
Opa heeft gedaan zoals voorgesteld en is er dan eindelijk door heen gekomen Welliswaar maar een bronze medaille, maar dat mag de fun niet drukken, LA here I come
Goejzo! LA is wel koel, de eerste x dat ik in dat veld kwam keek ik rond en ik dacht....hoe the fuck ga ik hier 400.000 halen!? Maar 't is wel te doen, zijn wel wat strakke routes daar.