1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Thps3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Neo X, 25 mei 2002.

1. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    LA is zeker koel :) Heb nu alle levels inmiddels unlocked, en ben bezig met het afwerken van alle targets. Nog 8 te gaan en 2 gouden medailes en ik zou er eindelijk moeten zijn :) (Hele prestatie voor Opa :))

Enige wat me echt tegenvalt is Skater Island. Tokyo vind ik persoonlijk vele malen makelijker om een goede plaats te halen terwijl je toch mag verwachten dat deze juist moeilijker zou moeten zijn?

Ben gisteren een aantal uren puur alleen bezig geweest met Skater Island, maar verder dan een aantal keren een bronzen medaille kom ik niet :{

Iemand nog tips voor Opa om ook hier een goud dingetje te kunnen halen? Uiteraard zonder te cheaten, want dat zuigt.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Gister in laatste level 560.000 gehaald, ik ben d'r.:)
    Anyways, een route uitzoeken en gaan, kweet niet wat ik anders zou moeten zeggen... Ik vond Skatersisland wel makkelijker dan Tokyo. Tokyo heb ik ff m'n best moeten doen, uiteindelijk met 270.000 een score gekregen van 96.8 ofsjo, Skatersisland had ik veel vlotter. Bja....sorry, denk toch gewoon blijven proberen, is de beste tip.

3. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0

Kewl, feli!

Okay, ik zal momenteel wel niet de juiste route nemen dan, kan eigenlijk niets vinden waar ik echt goed achter elkaar kan grinden. Beetje lastig uit te leggen zonder kaartje maar momenteel doe ik:

Bij start direct naar rechts, heuvel gebruiken om te jumpen, 180 graden spin en dan landen op de railing, omhoog grinden (tevens jumpen) en helemaal doorgrinden tot aan het einde (laatste pool zeg maar) dan jumpen naar volgende railing, doorgrinden, frisdrankkast meepakken, draaien en volgende railing, manual, jump en laatste stukje grind. Maar dat is echt de maximale route die ik kan vinden. Ongeveer 35.000/40.000 punten leverd dat op.

Eniewee je hebt me overtuigd, ik ga doorzoeken :)

*opa powerrrrrrr* :D

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga of daarheen(rechts) maar ook vaak ff doorskaten en dan links erop aan de zijkant. Sowieso gewoon elke lange grind proberen te springen en een andere grind maken. Als je al aardg wat punten hebt gegrind, ff een handplant maken(lekker lang) revert->manual->en weer doorgrinden en punten wegzetten of doorgaan. Lukt je vast vandaag nog.:)
    Je schrijft steeds dat je Opa bent, ik probeer toch niet een oude seniele dementerende vent te helpen he?
    Als ik dat had gewild was ik wel de bejaardenverzorging ingedoken.;)

5. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe thxs ik zal het vanavond weer eens proberen, en nee valt wel mee ben bijna 29, maar w.s. wel een van de wat oudere hier :)

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 26 en er zijn nog aardig wat oudere gamers hier. Xbox trekt met z'n spellen wat minder jong publiek aan. Suc6 vanavond. Ik moest ook nog 4 opdrachtjes, ik dacht die doe ik nu ff, daar vergiste ik mij in, is nog best pittig. Argh, ik bluffen dattie klaar was....:9 De rest van alle opdrachten vond ik echt te simpel voor woorden nl. Maar goed, als het over een weekje(kheb niezo veel tijd) nog niet klaar is, vraag ik op het forum wel hoe mijn medeTHPS3-ers dat hebben gedaan.:)

7. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Suc6 ermee dan :) Mag ik weten welke 4 opdrachten je nog moet doen?

8. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 5 te gaan.
    Sick score op Suburia (wat een @!#$ level overigens)
    Pro en Sick op LA en Pro en Sick op Cruiseship.

De laatste loodjes wegen wel behoorlijk zwaar, maar Zooi moet het halen :p

Kseen al wat verder gekomen?

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Zooi, ik heb hem met Tony uitgespeeld en moet met BAM nu nog drie opdrachtjes. Ik moest laatst nog van level airport de airwalk doen. Ik las steeds elevator ipv escelator, toen ik het goed las in 1 min. klaar. Andere 3 waren in laatste veld, invert de high wires, collect S K A T E en ........ ( benk ff kwijt)
    Anyways, ik deed ze allevier in 15 min. zaterdag, heel netjes net voordat ik THPS2x kocht.:9 De dagen ervoor bakte ik er niks van maar ff rustig lezen en kijken helpt wel, eig. is het allemaal bloedjessimpel. Uiteindelijk vind ik 400.000 in LA de moeilijkste opdracht en die haal ik ook zo weer. Toch vind ik dit het leukste spelletje tot nog toe.:)

10. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Feli dan! Deze keer echt uitgespeeld, gaaf.
    LA valt inderdaad even tegen maar ik ben er van overtuigd dat als je goed rondkijkt naar een juiste route dat hij wel te doen moet zijn, zal proberen deze week de overige 5 targets nog te halen (mits tijd).

Enneuh THPS2x? Is deze gewoon in NL te krijgen dan? Of is dat een NTSC versie? Tell me :9 Want die wil Zooi ook wel heel erg graag hebben anders. :).

Nogmaals feli!

11. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat err0r het niet lezen anders komt ie gezellig bij jou bikkelen8) }:]

12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Xenior: Is het je toch gelukt.... :) nu alleen nog met de andere figuren uitspelen en je bent echt klaar... succes :D

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zooi:Thanks! Is NTSC-versie helaas, niet voor Eur.
    Masterj:Ik zorg ervoor dat dat niet gebeurt.
    Jerhui:Ben al bijna klaar met alle figuurtjes op 3 na, begint lekker op te schieten dus.:9

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0

WTF ik kom bij je langs xenior waar woon je waaaaaaaaaaaah

ik wil m van je kopen....

ik kom er nu aan....

xeen heb je webcam zodat ik thps2x kan bekijken? please ik wil alles zien, menu alles post anders pics. pleaseee

Laatst bewerkt: 15 jul 2002
  15. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL.

Zooi baalt dat hij geen NTSC box heeft :'-( Het duurt nog zo lang totdat #4 uit is.....

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Huh ik snap eg nie wat er nou zo bijzonder is aan THPS2x...
    Ja alleen dat 1e disco-level ofzo toch?

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat het bijzondere is dat thps2 het perfecte spel is van de thps series, komt er nog bij dat alle thps1 levels erbij zitten superieure graphics (beter dan thps3 ) en 5 extra levels mix dit samen met een geheel nieuw menu en je hebt thps2x,

Dat is gewoon de goden game voor mij........

Damn import lock =( =( =(

18. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me dan weer brengt bij de volgende vraag:

Zou jij je Xbox laten chippen om NTSC games te kunnen kopen en spelen? Dus louter alleen uit noodzaak omdat bepaalde games niet te krijgen zullen zijn in PAL formaat?

pff....moeilijk...

Een extra NTSC box kopen en TV vind Zooi n.l. ook weer wat ver gaan voor die ene game....

19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik zou zo ver gaan, ik wacht nog even op een speciale sjip en dan kan ik eindelijk import games spelen, en die import wil ik alleen gebruiken voor thps2x, ik heb er dus zelfs nog eens 50 euro extra voor over.

btw voorzichtig wat je zegt over dit onderwerp ligt gevoelig op xbw.

20. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik denk dat ik dat ook wel zou doen. Het plezier wat THPS3 me tot nu toe al heeft opgeleverd is het me wel waard.

De optie om '2x' te kunnen spelen en evt. ook nog andere games waar je anders zo verrekte lang op moet wachten is toch wel aantrekkelijk :).

Deel Deze Pagina