1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Threads aanmaken TK/TR

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cyrax, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mensen,

    Het valt mij op dat er een aantal members is dat meerdere threads aanmaakt voor hetzelfde spel. Eentje bijvoorbeeld in het subforum Te koop/Te ruil aangeboden en bijvoorbeeld eentje in alleen Te Ruil aangeboden. Zo zijn er nog wel meer variaties te bedenken.

    Nu wil ik natuurlijk niet zeuren, maar ik vind dit vrij onduidelijk en ook niet echt fair voor de mensen die alleen in het subforum Te Koop/Te ruil aangeboden hun thread hebben staan.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is ook niet toegestaan, dat is duidelijk. Onderschat echter niet hoe veel werk het is om de Xbazar op orde te houden, het is moeilijk om overzicht te houden. Wij zien ook wel eens dingen over het hoofd en daarvoor is de Report knop. :)
    We missen Magneto ook een beetje op dit moment. Hij was onze specifieke XBazar-expert. ;)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aight, ik wist niet dat het niet was toegestaan. Ik dacht dat het gewoon een maas in de Xboxworld wet was 8). Dan zal ik geen zinloze threads aanmaken maar het gewoon reporten 8)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan doe ik deze maar dicht :) Zoals Matrix al zei is het ontbreken van Magneto goed te merken op het moment en we zijn daarom ook op zoek naar een oplossing. De Bazar is immers nog altijd het meest drukke gedeelte van het forum.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina