Om de reacties op de poll een beetje te ontlasten ff deze threat aangemaakt...(ik denk niet dat iedereen ons gezever wil lezen marksman...)
De voorgeschiedenis:
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:10
--------------------------------------------------------------------------------
[qoute]Posted by Marksman
Laten wij het eens over Hoesein hebben. Bin Laden en Castro [/b[/qoute]] Sorry hoor maar hoe kan je in godsnaam Castro in dit rijtje zetten? Ik zal niet zeggen dat het een lieverdje is maar wel beter als SH en BL...
Reactie gepost door Sebas 444 op 19 november 2003 19:19
--------------------------------------------------------------------------------
Yo weet je wie pas verrot is DE PAUS hij laat geen condooms toe en al die afrikaanen (die de paus ) met aids maar met elkaar N***** en iederaan heeft daar aids (op die mannier) en die Paus maar aan de kleine kinderen ( viezerik) maar niemand weet daar natuurlijk wat van want de paus is rijk en koop iedereen om, JA JA mensen die wereld is cruel en de PAUS ook maja toch maar op balkenende gestemd LOSER
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:22
Dutchbastard.
Nooit van de koude oorlog gehoord zeker?
Nog nooit gehoord van zijn onderdrukking in dat o zo mooie communistische Cuba van hem zeker?
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:26
een dictator is geen terrorist (BL) of een massamoordende dictator (SH)... Castro denk veel goed te doen maar doet dat op een hele ongelukige manier (die dus vaak averechts uitpakt) maar ik denk dat we deze discussie beter kunnen verplaatsen naar het forum ipv het hier een beetje off-topic te doen.
Ik ga trouwens voor Bush (om toch een on-topic mee te doen)
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:28
Wat hebben jullie allemaal een aangeprate vooroordelen. Hebben jullie niet gewoon een eigen mening dan de voorgeschreven Amerikanenhaat (er zijn trouwens zoveel Amerikanen ook tegen Bush). Beetje simpel hoor, dat gelul van jullie.
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:31
Bush is ook maar een president maar wordt ook voor terrorist uit gemaakt. En zo off-topic is het trouwens niet.
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:35
Iedereen kan toch zien dat die man gewoon dom is? Wees nou eerlijk die man weet niet eens dat Europa een werelddeel is laat staan dat ie weet waar ie zich nu bevindt (UK). Bush is alleen president is geworden door zijn geld en achternaam?
Als er iemand last heeft van aangeprate vooroordelen is het Bush wel die man is gewoon wereldvreemd. En waarom ben ik een meeloper als anderen hetzelfde vinden als ik (daar kan ik toch niks aan veranderen) en misschien heeft de meerderheid gewoon gelijk, dat is wel vaker zo .
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:36
De enige reden dat ik zo 'off-topic' doe is naar aanleiding van de stand en reacties van de meeste mensen hier. Een reactie dus, wat de bedoeling is van deze berichtjes.
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:40
Bush is een milairist (iemand die gek is op het leger en een vader heeft die een oorlog is begonnen (hée dat was ook in Irak...) en een oud-generaal (van diezelfde oorlog) als vice-president heeft) daarnaast is er ook iets als patriotisme. Dat zijn andere dingen dan terrorisme...
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:40
Door een meerderheid hebben wij nu een rechts kabinet. Dat hij geld heeft en een bekende naam heeft zal wel wat zeggen, maar een dom iemand wordt niet zomaar president van het machtigste land ter wereld. Zo dom zijn die Amerikanen niet.
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:41
Waarom wordt hij dan voor terrorist uitgemaakt?
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:41
Bush heeft het geld en de connecties om de juiste mensen om zich heen te verzamelen. Daar hoef je niet echt slim voor te zijn....
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:44
Heb je mij horen zeggen dat ie een terrorist is? Precies, ik ook niet. Ik denk dat het wordt gezegd omdat het populair klinkt...erg dom maar je trekt er wel de aandacht mee en dat is in deze tijd best moeilijk. Als je je mening via de massamedia bekend wil maken helpt het vaak als je overdrijft of met dergelijke uitspraken komt...
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:44
Tuurlijk wel ,want zal wel de JUISTE connecties weten te vergaren.
Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:47
Daar heeft ie papa voor...
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:58
Allen lastig dat de connecties van pappie allemaal verleden tijd zijn. wat zelfs in de politiek komen nieuwe mensen en gaan andere weg.
Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:59
Ze kijken echt wel uit daar naar de eerste keer met pappie Bush. Want dat ging ook niet zo fijn.
Laatst bewerkt: 19 nov 2003