Threat n.a.v. Poll [Wie vind jij de grotere Ghoulie?]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DutchBastard, 19 nov 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Om de reacties op de poll een beetje te ontlasten ff deze threat aangemaakt...(ik denk niet dat iedereen ons gezever wil lezen marksman...)

De voorgeschiedenis:
    Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:10
    --------------------------------------------------------------------------------
    [qoute]Posted by Marksman
    Laten wij het eens over Hoesein hebben. Bin Laden en Castro [/b[/qoute]] Sorry hoor maar hoe kan je in godsnaam Castro in dit rijtje zetten? Ik zal niet zeggen dat het een lieverdje is maar wel beter als SH en BL...

Reactie gepost door Sebas 444 op 19 november 2003 19:19
    --------------------------------------------------------------------------------
    Yo weet je wie pas verrot is DE PAUS hij laat geen condooms toe en al die afrikaanen (die de paus ) met aids maar met elkaar N***** en iederaan heeft daar aids (op die mannier) en die Paus maar aan de kleine kinderen ( viezerik) maar niemand weet daar natuurlijk wat van want de paus is rijk en koop iedereen om, JA JA mensen die wereld is cruel en de PAUS ook maja toch maar op balkenende gestemd LOSER

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:22
    Dutchbastard.
    Nooit van de koude oorlog gehoord zeker?
    Nog nooit gehoord van zijn onderdrukking in dat o zo mooie communistische Cuba van hem zeker?

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:26
    een dictator is geen terrorist (BL) of een massamoordende dictator (SH)... Castro denk veel goed te doen maar doet dat op een hele ongelukige manier (die dus vaak averechts uitpakt) maar ik denk dat we deze discussie beter kunnen verplaatsen naar het forum ipv het hier een beetje off-topic te doen.

Ik ga trouwens voor Bush (om toch een on-topic mee te doen)

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:28
    Wat hebben jullie allemaal een aangeprate vooroordelen. Hebben jullie niet gewoon een eigen mening dan de voorgeschreven Amerikanenhaat (er zijn trouwens zoveel Amerikanen ook tegen Bush). Beetje simpel hoor, dat gelul van jullie.

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:31
    Bush is ook maar een president maar wordt ook voor terrorist uit gemaakt. En zo off-topic is het trouwens niet.

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:35
    Iedereen kan toch zien dat die man gewoon dom is? Wees nou eerlijk die man weet niet eens dat Europa een werelddeel is laat staan dat ie weet waar ie zich nu bevindt (UK). Bush is alleen president is geworden door zijn geld en achternaam?
    Als er iemand last heeft van aangeprate vooroordelen is het Bush wel die man is gewoon wereldvreemd. En waarom ben ik een meeloper als anderen hetzelfde vinden als ik (daar kan ik toch niks aan veranderen) en misschien heeft de meerderheid gewoon gelijk, dat is wel vaker zo .

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:36
    De enige reden dat ik zo 'off-topic' doe is naar aanleiding van de stand en reacties van de meeste mensen hier. Een reactie dus, wat de bedoeling is van deze berichtjes.

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:40
    Bush is een milairist (iemand die gek is op het leger en een vader heeft die een oorlog is begonnen (hée dat was ook in Irak...) en een oud-generaal (van diezelfde oorlog) als vice-president heeft) daarnaast is er ook iets als patriotisme. Dat zijn andere dingen dan terrorisme...

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:40
    Door een meerderheid hebben wij nu een rechts kabinet. Dat hij geld heeft en een bekende naam heeft zal wel wat zeggen, maar een dom iemand wordt niet zomaar president van het machtigste land ter wereld. Zo dom zijn die Amerikanen niet.

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:41
    Waarom wordt hij dan voor terrorist uitgemaakt?

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:41
    Bush heeft het geld en de connecties om de juiste mensen om zich heen te verzamelen. Daar hoef je niet echt slim voor te zijn....

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:44
    Heb je mij horen zeggen dat ie een terrorist is? Precies, ik ook niet. Ik denk dat het wordt gezegd omdat het populair klinkt...erg dom maar je trekt er wel de aandacht mee en dat is in deze tijd best moeilijk. Als je je mening via de massamedia bekend wil maken helpt het vaak als je overdrijft of met dergelijke uitspraken komt...

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:44
    Tuurlijk wel ,want zal wel de JUISTE connecties weten te vergaren.

Reactie gepost door DutchBastard op 19 november 2003 19:47
    Daar heeft ie papa voor...

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:58
    Allen lastig dat de connecties van pappie allemaal verleden tijd zijn. wat zelfs in de politiek komen nieuwe mensen en gaan andere weg.

Reactie gepost door marksman op 19 november 2003 19:59
    Ze kijken echt wel uit daar naar de eerste keer met pappie Bush. Want dat ging ook niet zo fijn.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Papa Bush heeft nog genoeg connecties. Wees nou even serieus, je denkt toch niet dat iedereen zich tegelijkertijd uit zo'n partij terugtrekt? In een politiek wereldje blijf je altijd je connecties houden...

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waar gaat deze bedreiging over, het is me niet helemaal duidelijk.

Bush is een terrorist en is aan de macht gekomen omdat hij veel geld heeft? :{

/ Die poll klopt trouwens niet, wie "de grotere ghoulie" is.. Dat kan alleen als je twee opties hebt. De poll had beter 'wie is de grootste ghoulie' kunnen zijn, maar goed. :)

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  4. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    You've got to keep your friends close but your enemies closer!!

Dacht die bush nu echt dat een oorlog de uitweg was? Dat is toch te hypocriet voor woorden.
    Son of a Bush!!!

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vertel jij ff wat de uitweg was volgens jouw dan?
    Ik verbaas me iedere keer weer hoe blind mensen kunnen zijn op sommige gebieden. Nu zijn we allemaal tegen Bush, en straks is er een andere president en dan kan die niks meer doen. Je bent goedgelovig als je denkt dat Bush een terrorist is...

Maarja het is nu eenmaal "cool" om hem niet leuk te vinden dus..

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens Hordo. Als Bush niet had ingegrepen waren er alsnog duizenden Irakezen omgekomen door de terreur die Saddam zaaide. Kom op hé wie is hier nou slecht???!!! Als we langer hadden gewacht was Israël binnen een paar jaar met de grond gelijk gemaakt en had Irak de buurlanden aangevallen (wat in de Golfoorlog ook het geval was). Hebben jullie er wel eens over nagedacht wat er dan gebeurt was??? Nou dat kan ik je haarfijn vertellen. De toestand in het midden-oosten was grandioos geescaleerd! Het had een derde wereld oorlog kunnen worden. EN DAAROM WAS SADDAM EN NIET BUSH DE GROOTSTE BEDREIGING VOOR DE WERELDVREDE!!!

En natuurlijk hadden we kunnen onderhandelen, maar dacht je nou echt dat dat wat geholpen had??? Hahahaha natuurlijk niet!!! Ik wou dat de wereld zo in elkaar zat, maar dat is nou eenmaal niet zo. Een dictator is en dictator.

En dachten jullie nou echt dat Saddam geen massavernietigings wapens had?? Hahahahaha die vind ik echt goed. NATUURLIJK HAD HIJ DIE!!! Daar heb ik geen inspecteurs voor nodig om dat te weten! Saddam had als prioriteit nr één de totale vernietiging van Israël en geloof me dat doe je niet met één lullig granaatje!! Zijn connecties met Rusland en verschillende uranium producerende Afrikaanse landen maken het voor mij hélemaal duidelijk.

En NATUURLIJK zijn die wapens niet te vinden! Wat dachten jullie dan? Dat hij ze in zn paleisje opsloeg zodat de amerikanen ze makkelijk konden vinden?? Hahaha!! Geloof me die wapens zijn allang naar Syrië of Iran getransporteerd!

Ik sta dan ook volledig achter Bush. En ik ga niet mee met die hetse tegen hem. Wat een onzin zeg! Verdiep je eens in de zaak voor je een mening over dit onderwerp vormt. Als er één x in de telegraaf staat dat bush een flikker is, vindt de hele wereld hem een flikker! Kuddedieren dat zijn het!!!

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, er moest idd iets aan Saddam worden gedaan, maar wat Bush heeft gedaan en nu mee bezig is, is gewoon je reinste kul.. Hoe het anders had gemoeten? De VN for example erbij betrekken.. Ook al was er onenigheid, zonder de VN is het de grootste misstap die je kan doen.. Zo groeit alleen maar de haat in die landen jegens Amerika.. Het had geen oorlog hoeven zijn.. De VN had samen met Arabische landen tot een oplossing kunnen komen, waarmee dus ook de Arabische wereld achter stond.. Dat had misschien tijd gekost, mayb teveel, maar radicaal ingrijpen kan toch op ieder moment.. Het was gewoon nog niet nodig..

8. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Droom maar lekker verder :cool:

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, het zou zeer waarschijnlijk niet zijn gelukt, maar niet geschoten is altijd mis.. Zoals het nu is gedaan is het gewoon niet goed.. Het gaat er nu om wie er de grootste bevolking heeft.. De Amerikanen worden opgeblazen door Moslim fanaten die zichzelf opblazen.. Maja meestal zijn het 10 dode Amerikanen tegen 2 Moslim fanaten..

10. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschouw de VN als nutteloos. Het is een toneelstuk wat daar wordt opgevoerd. De VN had nooit ingegrepen in Irak. NOOIT!! Alle Arabische landen zijn zo corrupt als de pest (behalve Koeweit). Ze steunden allemaal Saddam. En dan denk jij dat die er samen uitkomen met de VN?? Wat had er dan moeten gebeuren volgens jou? Zie je het al helemaal voor je?

VN: meneer Houssein wat u doet is niet goed zou u aub willen vertrekken?
    Saddam: Ja u hebt gelijk, wat ik doe is niet goed, ik vertrek meteen!

NATUURLIJK NIET!!!

We hebben deze man 10 jaar de kans gegeven om zijn tirannie te stoppen. Economische sancties werkten niet. Politieke druk werkte niet. Hij liet jarenlang geen wapeninspecteurs toe. Dat is ook een beetje eigenaardig vind je ook niet? Als hij niks te verbergen had, had hij ze toch gewoon toegelaten! De volgende stap was oorlog. Oorlog is vreselijk, maar in sommige gevallen is oorlog het enige middel dat werkt. In dit geval was het absoluut gerechtvaardigd

11. PromoStyle

PromoStyle Guest

ik vind Bush wel vet *)

12. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    bush is helemaal gek in ze hooft opcker te hard in de reet genomen door blair waarna een hersensgudding optrad

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De VN is inderdaad nutteloos, waarom denk je dat ze al bij resolutie 1441 waren?
    Net zo nutteloos als de EU overigens.

14. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, toegegeven, het is moeilijk te bedenken wat er anders had gemoeten in Irak. Houssein is zeker geen lieverdje en moest daar gewoon weg.
    Maar dan de vraag: Wat is de VS opgeschoten met de oorlog? Het heeft aan 2 kanten veel doden opgeleverd. Het heeft veel aanslagen tot gevolg gehad (die er weliswaar anders misschien ook waren geweest). Het is helemaal niet zeker dat die Hoessein nu dood is, straks vertrekt de VS uit Irak en die vent zit er zo weer (als hij nog leeft). Een groot deel van de bevolking van Irak die eerst o zo blij was dat het grote amerika hen kwam bevrijden (volgens de VS-berichtgeving) keert zich nu tegen de VS.

Misschien waren er zeer weinig opties om Houssein van de macht te krijgen, maar om buiten de VN om zo'n paniekoorlog te beginnen is natuurlijk te gek voor woorden. Niemand is er iets mee opgeschoten.
    Bovendien vind ik een preventieve oorlog wel het gekste wat er is. Daar ben ik toch veeeeeelstevel pacifist voor.
    Preventief |:-

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Over kudde dieren gesproken. Jij brult ook alleen maar datgene wat de Amerikanen je vertellen.

Als men zo is begaan met het lot van het Iraakse volk waarom heeft Amerika dan bijna 10 jaar gewacht met het verdrijven van Saddam Hoessein? Waarom pas na 11 september? Waarom Irak wat zo goed als zeker niks met 11 september te maken heeft gehad? Als Saddam Hoessein massa vernietigings wapens had waarom heeft hij die dan niet ingezet tijdens de 1e Golfoorlog? En waarom dan niet tijdens de 2e Golfoorlog? Hoe had Irak andere landen kunnen aanvallen zonder luchtmacht? Zonder moderne wapens? Het enige land dat in staat zou kunnen zijn het midden oosten aan te vallen is Israel wat het best uitgeruste leger van die regio heeft?

Begrijp me niet verkeerd Saddam moest weg maar doe asjeblieft niet alsof Amerika de Moeder Teresa van de wereldpolitiek is.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    80 kg schoon aan de haak |:-

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dus Bush is de man? HAHAHAHAHA!
    Natuurlijk niet!

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil al die demonstrerende mensen wel horen wanneer aanslagen in onze hoofdsteden aan de orde van de dag zijn.

Dat je opkomt voor de mensen die het moeilijk hebben door de oorlog vind ik niet meer dan terecht, alleen vraag ik me af waar je het lef vandaan haalt om te demonstreren tegen de oorlog tegen het terrorisme. Respectloos voor de soldaten in Irak en Afghanistan en voor de onschuldige mensen die zijn omgebracht door Al-Qaeda.

Waarom zou je opkomen voor terroristen die ons van onze vrijheid willen beroven? Denk je nou echt dat je kan gaan bemiddelen met dat soort lui? :{ Denk je nou echt dat als wij hen de rug toe keren er helemaal niks meer zal gebeuren?

En om nou over de tweede wereldoorlog te beginnen, Nederland was in het verleden ook niet zo braaf in Azië hoor.

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Gifgas vergeten wat Saddam had gedropped?

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Met pacifisme komen we natuurlijk al helemaal nergens..

Deel Deze Pagina