1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thrustmaster Beretta 92FS waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rego, 3 mei 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    We kunnen nog wel een uur discussieren of iemand het wel of niet weet, feit is gewoon dat op het moment dat je gepakt je niet kunt aankomen met " wir haben es nicht gewust" je wordt gewoon geacht de wet te kennen.
    En dingen die illegaal zijn mogen gewoon niet, klaar. Of je het nou weet of niet je bent strafbaar.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Helaas blaaw heeft gelijk je kan je er bij de rechter echt niet zo uitlullen als jij probeert. Rechters zijn andere mensen als leraren die je zo omlult als jij probeert.

3. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar toch slaat het nergens op. Geen plastic pistolen in NL maar wel hard drugs willen legaliseren..hmmm.'

Maja door de kromme wetgeving zijn die dingen idd illegaal.

Owja Wixx ik zeg niet dat je je eronderuit kunt lullen, maar het is gewoon krom. En onduidelijk voor een hoop mensen. Dan kan zo'n rechter dat wel het scheit aan hebben en zul je je nooit je gelijk kunnen halen maar er het slaat gewoon nergens op vind ik dan.

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het wordt dus niet via vliegtuig bestellen (zie andere thread) en voorzichtig doen. Maarre is er toevallig iemand die binnenkort van plan is zo'n ding te gaan halen? Dan kan er misschien een plannetje opgezet worden (meebrengen, meerijden oid)Dus als je zo'n ding gaat halen of om andere reden naar belgie of duitsland gaat meld het dan ff (evt. via PM)

5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    He Rego probeer iemand te regelen die nog geen 16 is, wordt je dan gepakt valt hij nog onder het kinderrecht krijg je ook geen strafblad alleen een taakstraf.

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15 :confused:, maar kdenk niet dat mijn vader zin heeft om mij naar belgie te rijden en zo ja dan moet ik waarschijnlijk de benzine zelf betalen en dan kost het me helemaal bakken vol geld, want ik woon in z-holland en dat is een aardig end rijden.

7. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das een goeie blauw. Rego dat geld heb je er zo uit. Gewoon die dingen doorverkopen hier op het forum.

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon ook in ZH misschien ga ik binnenkort weer stappen in Belgie geef ik je wel een seintje.....

9. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, enne zou je dan zo vriendelijk willen zijn hem wel voor de normale prijs aan mij te geven *) *) . Kheb niet zo heel veel geld over helaas.

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dan moet je wel zelf meerijden natuurlijk en hem dan zelf kopen dat ga ik niet voor je doen (voor argumenten zie hierboven :) )

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik mee mag reden graag, maar waar bedoel je met hierboven??? Xie niet wat je argumenten zijn.:confused:

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat je laatste post een geintje was want anders heeft mijn hele verhaal over het Nederlandse rechts systeem niets geholpen...

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oooo, je bedoelt argumenten voor het feit dat ik hem dan zelf moet kopen????

Deel Deze Pagina