heb ik ook gedaan. bij alle goals staat er al een streepje ervoor. maar ik weet echt niet waar de laatste is.
Goed kijken, de streepjes lopen nogal raar, waarschijnlijk heb je toch een goal gemist? Ik heb namelijk ook alles moeten doorlopen, alleen de Slamma Jamma goal mis ik nog, heb er niet echt zin meer in, maar heb dus ook 128/129 goals.
Ik heb ook alle goals behalve 1 Die in Hawai dat je 3 gaps in 1 combo moet doen! Hoe hebbe jullie dat gedaan??? En die secret tapes in hotter than hell en vancouver zijn ook k*t Alvast bedankt
als je het voor de tweede keer uitspeeld krijg je een ander einde, en met hotter than hell moet je bonelesse en in vancouver eerst skitsen bij een auto los laten en dan bij die boll een boneless doen, zo had ik het gehaald.
Gewoon vaart maken en als je beetje hoog komt de linker en rechter trigger inhouden op het moment dat je stil hangt in de lucht. Ik haalde het eerst ook niet, maar als je dat doet vlieg je ineens over de muurheen.. best simpel. @Bastiaan ja die in Hawai is echt niet leuk gewoon. eerste twee zijn makklijk maarja je moet toch revert manual doen en na de tweede ga je zo freakin langzaam dat ik er niet meer over heen kan springen. iemand tips?
Ik heb de secret tapes gehaald thanks En bij hawai heb ik elke keer revert manuel , revert manuel Gewoon lang oefene En toen had ik em opeens
ik heb t.h.u.g. nu al 3x ofzo uitgespeeld, nou heb ik een vraag: hoeveel extra levels kun je unlocken?? ik heb nu alleen nog maar SCHOOL II geunlocked (uit tony hawk 2) maar voor de rest kan ik geen enkele vinden, als er maar ene is vind ik dit wel erg weinig
Je kan er drie onlocken. Dus nu nog twee. Eentje zit in hawaii en die andere weet ik niet meer. Maar dat staat op gamefaqs.
Owja, nou weet ik het weer. Je hebt ergens zo'n rode muur, als je begint, bij die tanks, en je gaat volgens mij schuin naar rechts, dan ga je onder een rode muur door. Als je dan als je eronder door bent, gelijk naar links gaat. Daar zie je ramen. Je kunt door de derde raam, hij ligt dan op de trap. Kijk maar of het duidelijk is, anders moet je het nog maar even zeggen.
uhh dus je begint en dan direct schuin naar rechts, dan onder die muur door, maar bedoel je die poort die je open ging toen je een spine transfer hebt moeten maken over de muur ernaast??? of zit ik nu helemaal verkeerd???
Nee, die andere rode muur, aan de andere kant ongeveer. En dan naar links, dan zie je ook zo'n rode muur.
Ja. Maar ik vond ze eigenlijk allemaal wel makkelijk. Niet dat ik ze gelijk vond, maar eigenlijk op goed geluk. Om ze te pakken is helemaal niet moeilijk.
ja okj ik bedoel dus eigenlijk ook dat ze moeilijk te vinden waren. Alleen die in hawai was bes irri om te pakken, met goed geluk ging het wel (ook een beetje timing) ik ben aant proberen alle gaps te vinden en secrets tapes YES 100ste POST!!!!!!
Die secret tapes zijn heel makkelijk om te vinden, en ook om te pakken. Die gaps zijn heel moeilijk, omdat er zo veel zijn. Ik heb alles, behalve de gaps, daar had ik geen zin meer in.