[thug]

Discussie in 'Algemeen' gestart door splinter cell16, 2 jan 2004.

1. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel uitgespeeld, maar ik een paar goals snap ik niet.
    Kan iemand mij helpen met deze:

1. Big Apple Spot Challenge (Al die dingen pakken in Manhattan)
    2. Wallows Combo Bowls (Iets vaags in Hawaii)
    3. Wedding Quest (Iets vaags in Hawaii)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    1: Pak al die dingen die je rond ziet zweven (39 dacht ik)
    2: Maak een combo heen en weer in die rioolbuis achtige iets en zorg dat je in 1 combo over die 3 dingen een truc doet (als ik me niet vergis met andere goal)
    3: doe over elk trouwpaar de fliptrick (desnoods meerdere keren toch ie aangeeft dat je hem gehad hebt).

Ik snap alleen die party dregs ofzo nog niet want ik heb me rotgezocht maar niks kunnen vinden.

3. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, die wedding quest heb ik gehaald, maar die Wallows Combo Bowls vind ik nog steeds heel vaag. Het lukt voor geen meter. Kan je plz iets duidelijker zijn?

4. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand anders het dan vertellen?

Dit heb ik al geprobeerd, maar het lukte niet:

kickflip (over de gap) -> skateboard vastpakken -> naar volgende gap rennen -> kickflip (over de 2e gap) -> skateboard vastpakken -> naar volgende gap rennen -> kickflip (over de 3e gap)

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet bij de eerst gap een trukje doen, dan revert, daarna weer manaul enzovoort, zo had ik het gehaald

6. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Yez bedankt, blackspider, kheb hem gehaald na een paar honderd keer proberen!!

7. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt vaag!

Ik heb net alle missies gedaan die er waren,
    staat er bij game progress: 123/129
    en ik rekende alle goals uit met mijn rekenmachine, kom ik op 121!!!!!
    Licht het nou aan mij of is er iets vreemds in het spel.

PS Die lijntjes lopen scheef, maar door elk goal staat een lijntje!!

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bij mij staat er 127/129 en ik moet er nog 2 dus zal het wel kloppen, heb ze niet nageteld.

9. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er misschien nog goals die je niet kan zien ofzo want dit vind ik een zware naaistreek!

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    er zullen wel een paar goals zijn die je over het hoofd heb gezien, ik heb het niet gehad hoor.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ook die goals gedaan waar je andere pro skaters moet kiezen neem ik aan. Bij view goals krijg je ze allemaal te zien en bij mij klopt het gewoon. Probeer eens nieuw game, als het goed is krijg je dan gewoon weer 0/129 en kan je kijken of je daar wel alle goals ziet.

12. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij weet ik het, die goals dat je van pro's nieuwe tricks leert misschien. Ga ik zo ff proberen.

13. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa, gelukt. Met die Moon Grafity cheat kan je op meer plaatsen komen, maar met de meest word je meteen weer terug gestuurd.
    Weet iemand een geheime plaats waar je eerst niet kon komen?

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zover ik weet kon ik alle 129 goals halen zonder cheat. Soms moest je wel op een dak komen maar daar kon je dan wel op klimmen. Moet alleen nog steeds die 39 dingen pakken in bigg apple en party dregs waar je een gestolen ding moet terug zien te vinden.

15. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Bij party dregs moet je volgens mij een skater zoeken met een schedel boven z'n kop als ik me niet vergis. Bij big apple moet je gewoon een paar miljoen keer proberen. Zo simpel is het!

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Waar kan ik die skater vinden bij party dreg? Big apple is inderdaad alleen ff oefenen en dan moet het wel lukken.

17. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Party Dregs is niet zo moeilijk. Je moet gewoon naar buiten en snel die skater zoeken met dat ding boven z'n hoofd.

Weet iemand wat in het cheat menu "Cool Specials" betekent?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nog geen cheats gebruikt. Zou gewoon saven, cheat unlocken en als het niks is niet saven (weet niet hoe het cheatsysteem werkt in deel 5). Denk dat je met Cool Specials flinke combo's of tricks kunt maken.

19. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Het cheat-systeem gaat zo: je drukt op start->options->cheats en dan kan je alle cheats aan of uit zetten.

Maar je kan ook cheats doen als je het niet hebt uitgespeeld, maar dat gaat op een andere manier en dat doe ik niet, maar als je alle goals heb gedaan kan je dat in de opties gewoon doen. Ik weet alleen niet wat "Cool Specials" betekent. Voor de rest zijn ze wel geinig, vooral "Kid Mode" als je een gast met een baard hebt.

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Is Cool Specials niet dat je Special tricks in slowmotion worden getoond? Volgens mij was dit ook zo in deel 4, dan werden je special tricks langzaam afgespeeld, een zeer handige 'cheat'.

Deel Deze Pagina