Ja je hebt gelijk, maar je special tricks met Y worden niet in slowmotion gedaan. Verder niet zo handig, vind ik.
Die cheat heeft in deel 1 wel veel profijt gehad bij mij. Zo kon ik toen makkelijk laatste competitie halen
Weet iemand wat "Beginner Story Mode Secret" betekent? of "Normal StoryMode Secret" of "Sick Story Mode Secret"
Idd, als je hem op Normal uitspeelt krijg je de 'bonussen' van de moeilijkheidsgraad Normal maar ook van Easy en Very Easy (ben even de namen vergeten, maar makkelijker dan Normal dus). Wat de bonus is, moet je zelf maar zien.
Moet ook maar weer eens laatste 2 goals weer gaan uitvoeren. Heb na uitspelen wel extra level gehad, maar het doet me verder niks omdat er dan niks meer te doen is. Is dit ook zo met old school levels? In deel 4 had je hoop goals maar ook cash icons die je kon gaan verzamelen.
Ja ik mis ook het deel 4 gevoel. Het was gewoon stukken uitgebreider, je was een stuk langer bezig met alles verzamelen; lastige cash-icons, nog wat goals, alle gaps, alle cheats (unlocken hè, niet gebruiken ), alle bonusfilmpjes en alle bonuskleding. Ach ja, vroegah hè