mij wel
. Ik vind tiesto een hele goede dj, maar als producer is die wat minder goed moet ik zeggen. Paul van Dyk vind ik zelf niet echt goed, omdat dat gewone progressive trance. Tenminste, wat ik van Paul van dyk gehoord heb, vond ik van die standaard trance die je normaal gezien in een mix tussen nummers doorhoord, of die de intro van een nummer vormen. No offense, maar dat is alles wat ik van em gehoord heb ( Paul van dyk).
Tiesto heeft toch wel muziek die anders is dan de rest, het is opzich wel origineel vind ik... Sowieso klinkt z'n muziek goed omdat het kwa techniek goed in elkaar zit. De melodieen zijn goed ( mening ), maar daarnaast kloppen de dingen die je op de achtergrond hoort daarmee. Moeilijk of niet, ze komen precies op de goede momenten..
Want van pail van dyk heb ik nog niet zoveel gehoord, maar ik vond het niet interessant genoeg omdat het zich nergens van onderscheidt. Het is die standaard shit die je hoort als je een paar uur lang naar een internet radio trance zender luistert. Allemaal etzelfde zo. Tiesto vind ik op dat gebied toch echt beter... Commerciele nicht of niet, hij doet het commercieel zeker heel goed, maar dat komt niet alleen omdat ie de juiste contacten heeft of whatever... Hij is waarschijnlijk gewoon gelieverder dan paul van dyk of marco v. Dus waarschijnlijk zullen veel mensen zijn muziek gewoon beter waarderen dan die van die andere 2. Anders was ie niet zo bekend en uitgeroepen(gestemd) tot beste dj. (niet producer inderdaad)
Klik om te vergroten...