Tiesto @ Olympics

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door janizzz, 9 aug 2004.

1. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    ben er best wel trots op :p

2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, trots..., beetje erg nationalistisch is dat wel hoor :p Maar voor Tiësto ga ik zeker naar de openingsceremonie kijken. Tuurlijk wel cool dat iig één NL'er op de OS gaat schitteren.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Tiësto ownt, de openingsceremonie spelen op de olympics dat is geen kattepis, ik gun hem dat succes.

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Is er al een line-up bekent betreft de nummers van Tijs Verwest die die te gehoren zal brengen?

5. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    denk et niet, volgens mij had het een geheim moeten blijven maar is het uitgelekt. Ik had wel gehoord dat ie ook nummers zou draaien die nog niet eerder vertoont waren, we zullen et vrijdag zien...

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je misschien een "playlist" ?? Timetabel is een overzicht van een feest met de tijden dat verschillende dj's draaien....
    Wat betreft je vraag... Dont know O-)

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit vind ik dan wel weer super cool! :cool: Ga ik zeker is even naar kijken :)

8. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat die tiesto een te freaky dj is (in positieve zin) :D
    Kheb tiesto nog maar 1 keer live mogen meemaken

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wanneer krijgt hij zijn lintje of word hij Ridder van Oranje Nassau? :D

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij was toch al ridder van Oranje Nassau? Althans dat stond volgensmij in mijn krant (in hetzelfde stukje als dit nieuwsbericht). Ik vind het toch wel een knappe prestatie, dat zo'n Brabantse jongen het weet te schoppen tot DJ op de olympische spelen. Ik ben benieuwd.

11. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Heeft ie al sinds ergens in 't voorjaar...;)

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat heeft ie idd al :D (lintje)

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou nou zo goed is tiesto niet. Als ik mag citeren uit een blad (waar ik de naam even van kwijt ben): "tiesto is geen dj maar een zakenman", en daar kan ik mij geheel in vinden, ik heb hem nu een aantal keer live kunnen aanschouwen waarbij innercity afgelopen jaar echt een dieptepunt was. Geef mij maar paul van dyk dan.

14. Tis gewoon een commerciele nicht, en ze hebben juist hem gevraagd omdat hij zulke simpele muziek draait die elke idioot snapt.

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je nu redelijk wat mensen op het forum beledigd... (mij niet)

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    mij wel:p. Ik vind tiesto een hele goede dj, maar als producer is die wat minder goed moet ik zeggen. Paul van Dyk vind ik zelf niet echt goed, omdat dat gewone progressive trance. Tenminste, wat ik van Paul van dyk gehoord heb, vond ik van die standaard trance die je normaal gezien in een mix tussen nummers doorhoord, of die de intro van een nummer vormen. No offense, maar dat is alles wat ik van em gehoord heb ( Paul van dyk).

Tiesto heeft toch wel muziek die anders is dan de rest, het is opzich wel origineel vind ik... Sowieso klinkt z'n muziek goed omdat het kwa techniek goed in elkaar zit. De melodieen zijn goed ( mening ), maar daarnaast kloppen de dingen die je op de achtergrond hoort daarmee. Moeilijk of niet, ze komen precies op de goede momenten..

Want van pail van dyk heb ik nog niet zoveel gehoord, maar ik vond het niet interessant genoeg omdat het zich nergens van onderscheidt. Het is die standaard shit die je hoort als je een paar uur lang naar een internet radio trance zender luistert. Allemaal etzelfde zo. Tiesto vind ik op dat gebied toch echt beter... Commerciele nicht of niet, hij doet het commercieel zeker heel goed, maar dat komt niet alleen omdat ie de juiste contacten heeft of whatever... Hij is waarschijnlijk gewoon gelieverder dan paul van dyk of marco v. Dus waarschijnlijk zullen veel mensen zijn muziek gewoon beter waarderen dan die van die andere 2. Anders was ie niet zo bekend en uitgeroepen(gestemd) tot beste dj. (niet producer inderdaad)

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De xbox is toch ook beter als de ps2, maar ondanks dat is de ps2 commercieler veel suc6voller. Ik denk persoonlijk dat jij paul van dyk nog nooit live hebt gehoord en tiesto ook niet? Commercieel heb ik niks tegen hoor btw en ik houd ook meer van de hardere styles maar als je een paar platen van paul van dyk hoort zitten die toch wel ff iets beter in mekaar dan die platen van tiesto (tiesto heeft meer iets weg van de riddeltjes van sylver ofzo). Smaken verschillen dussssss, muziek is altijd een heikel onderwerp om over te discusseren.

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    De xbox is technisch beter dan de ps2. Maar het publiek vind over het algemeen dat de ps2 de beste spellen heeft denk ik zo. Daarom is ie zo bekend geworden. Miss is tiesto dan technisch toch niet beter, maar miss valt zijn stijl meer in de smaak van de meeste mensen...

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Een appel kan je in vele soorten kopen..peren niet...daarom worden appels meer gegeten dan peren. Terwijl peren een lekkerdere smaak hebben....snappen jullie waar ik naartoe wil ;)

20. FabianNL

FabianNL Guest

post het maar ff hier ipv een nieuw draadje aan te maken:
    weet iemand waar je de muziek kan downloaden van die openings ceremonie? Op de TV was er namelijk weinig van te horen dankzij het commentaar (en het vele gejoul).

Deel Deze Pagina