1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tiger woods PGA tour '07

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 9 okt 2006.

1. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had op de 4 holes gewoon 4x een birdie

2. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Tja je kan elke keer met b je slag cancelen. Zo word het wel erg makkelijk natuurlijk.

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    "EA"? Kunnen zij er iets aan doen dat jij zuigt?

Ik ga dit spel misschien wel kopen. Ze schijnen er ook iets aan gedaan te hebben dat het te makkelijk was. Een rondje 50 lopen was geen uitzondering in vorige delen. Totaal onrealistisch natuurlijk. En de nieuwe career mode klinkt ook goed.

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar even met een teleurstellend bericht beginnen, er komt nooit meer een nieuwe Links uit, niet in '06, '07 of '08 helaas maar waar.
    We zullen het dus maar met Tiger moeten doen en gelukkig is de uitvoering van dit jaar weer een stuk beter als zijn voorgangers. Voor het eerst heb ik het gevoel dat ik niet meer tegen een ping-pongbal sta te slaan, vooral het geluid als je met je driver slaat is geniaal wat een impact.
    De flight van de bal lijkt ook veel meer op een bal zoals die in het echt ook zou vliegen, dus ook al een verbetering. Het water is ook een stuk mooier als voorgaande delen, alleen de bomen vind ik nog niet echt geweldig mooi.
    Je kan trouwens met het putten je shoulderbuttons gebruiken om je camerastandpunt te veranderen waar een hele mooie lage camera tussenzit.
    Ik ga hem in ieder geval zeker halen.

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel mistte was de schaduw van de wolken over de baan die ik in gameplay filmpjes had gezien. Misschien is dit gedaan om de demo klein te houden? Heb zo'n gevoel dat de retail versie mooier zal zijn.

6. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of hebben ze de wind weggelaten? In 06 (de demo tenminste) kon je gewoon de windkracht aflezen, maar hier lijkt die totaal geen invloed te hebben? Vind hem makkelijker dan 06...

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    vond het een erg leuke demo :thumbs:
    de laatste versie die ik heb gespeeld was de 2004 versie, dus ik denk dat ik deze maar eens ga kopen :D

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je geen windmeter ziet in het scherm? Nou, ik zag hem eerst ook niet, maar rechtsonder je HUD zie je een klein pijltje met erin de windkracht (in cijfers).

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    :)

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren de demo gespeeld en ik moet zeggen dat de demo me goed beviel. Zag er toch weer een stuk beter uit dan TW06 naar mijn mening, verder speelde het ook wel lekker.

Ik mis alleen de put camera, waar je kan zien hoe de bal gaat. Hebben ze die eruit gesloopt of is dat alleen in het geval van de demo?

Deze game is in ieder geval een zekerheidje voor mij, het enige Xbox360 spel wat me meissie ook leuk vindt.

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond de demo erg geslaagd, Het ziet er goed uit. Vooral Tiger Woods zelf.
    De gameplay is ook erg leuk. Vrij simpel maar toch lekker uitgewerkt. Al zou ik hier en daar toch nog wel wat meer mogelijkheden willen. Zoals meer effect aan de bal enz. ( als dit er wel in zit verbeter me dan even ;) )

Voor de rest speel ik de demo met plezier. Ook best veel holes voor een demo.

12. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja die miste ik ook maar als hij weg is vind ik dat prima

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het laden van de baan in de demo zie je een afbeelding van de controller met daarbij de functies. Je ziet daar bij de 'A' staan "putting cam", dus hij zou er wel moeten zijn (in de definitieve versie).

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  14. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste review(s) komen online:

http://xbox360.ign.com/articles/739/739022p1.html
    8,5

:D

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  15. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Redelijk cijfer voor een golfgame.

16. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de demo gedownload en gespeeld en als fan van golfgames ben ik redelijk tevreden met deze demo. Speelt lekker, graphics zijn top, maar ik heb nog niet genoeg gezien om echt te oordelen.

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke demo alleen wat 'n zuurpruim is die Tiger woods zeg :9

18. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al in de winkel gesignaleerd?

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is de releasedate??

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze vrijdag!

Deel Deze Pagina