Hij is sinds gisteren al binnen bij Replay hoor. Ik koop hem later waarschijnlijk. Deze week moet ik al PES6 en NBA2k7 kopen. Maar hij schijnt erg goed te zijn en eindelijk moeilijk!
Heb hem net ff gespeelt en kan niet anders zeggen dan top! Tutorials zijn nice voor de mensen die nooit eerder Golf titels gedaan hebben. Graphics zijn om te smullen.
die lijn bedoel je?, ik hoop het eigenlijk niet, zal het namelijk een stuk interssanter/moeilijker maken
Hij is echt wel een stuk verbeterd na de flop met de vorige editie. Echt een heel stuk moeilijker dan '06 omdat je nu verschillende moeilijkheidsgraden hebt en daardoor eindelijk van die vervelende spinbutton en putting-line afbent. De playermodels zijn heel goed gemaakt, dus je kan echt schitterende mannetjes (of vrouwtjes) maken. Waar ik zelf erg van hou zijn die prachtige letters die in beeld komen als je een birdie of beter slaat, of tijdens een matchplay en je wint een hole dan komen er uit vier hoeken van je beeld TotalSOLO wins the hole waarna de letters prachtig samenkomen in het midden van je beeld. Om je mannetje sterker te maken gaat nu ook heel anders, je kan trainen om beter te worden, en je hebt zelfs een driving range waar je ook het putten kan trainen zonder dat het je stats naar beneden haalt. Kortom een leuk spel.
Dit spel ownt man. Ik koop het binnenkort. Iedereen is enthousiast over de Tour mode. Alleen online schijnen maar 50 mensen tegelijk te kunnen? :')
ik heb hem gisteren ook nog gehaald, en ik moet zeggen ziet er echt goed uit en speelt gewoon lekker. prima spel, leuk ook die facility club
Ik speel dit spel gewoon te weinig om zelf een mannetje te gaan ontwikkelen. Wil gewoon af en toe een potje golfen en niet eerst alles ontwikkelen. Wat dat betreft is dit een perfecte manier.