1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tiger woods PGA tour '07

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 9 okt 2006.

1. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al speel je af een toe een potje kun je al aardig ver komen om een iemand te ontwikkelen, door geld te verdienen en dan je gear upgraden.
    maar ieder zn ding.

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel eigenlijk alleen maar samen met mijn meissie af en toe een baantje. Nu hebben we ook gelijke karakters met dezelfde skills, dat was in TW06 een probleem aangezien mijn karakter veel verder ontwikkeld was.

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap het, als ik samen met mn chick of vrienden speel nemen we ook pro's.

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn mannetje al ook klaar
    had ik nadat ik alle tigers gedaan had

ben nu halverwege het pro season

5. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al wat uurtjes erop zitten met Tiger. Wat me opvalt is dat het spel verre van consequent is wat betreft de wind. Wind maakt soms wel uit en soms helemaal niks uit. Hoe ervaren jullie dit ?

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Om daar achter te komen heb ik een baantje gemaakt met 18 par 3 holes achter elkaar. Wind heeft toch wel invloed op de baan van de bal als je er een tijdje mee bezig bent. Wat een veel grotere invloed heeft is of je de bal wel goed recht raakt, de kleinste afwijking naar links of rechts met je linker stick heeft dan een veel grotere invloed als de wind dat heeft.
    Heb er ook al een paar uurtjes inzitten, sterker nog het offline gedeelte heb ik al uitgespeeld (inclusief alle trophyballs), en ben nu begonnen met online partijtjes in tourmode.
    Echt geweldig veel leuker als de default mode, ben in 22 partijen nog niemand tegen gekomen die zo nodig na een achterstand de boel afsluit,ik kom eigenlijk alleen maar toffe gasten tegen, wel een hoop Amerikanen, maar de meesten zijn zo gek als een deur. Erg leuke online game.

Deel Deze Pagina