Achievements kan je alleen online halen, dus kan je het beste de dagelijkse tournooien maar veel spelen. Nog even een geruststellend iets voor mensen zonder HD, ik heb sinds zaterdag een megavette HDTV, en ik moet zeggen dat het verschil met T.W echt minimaal is in vergelijking met mijn oude 100 hertz breedbeeld tv. Bij andere games is het verschil vele male groter.
ohhh scheelt mij weer de aanschaf van een HDTV Op mijn oude 100hz breedbeeld en adv. scart cable geen TW een subliem beeld. Maar wat een K*t game ik raak er meer en meer verslaafd aan.
Ik speel inderdaad zelf hoofdzakelijk offline.. Samen met mijn meissie op de bank, die begint toch echt verslaafd te raken.. Ze heeft me inmiddels al 2 keer verslagen
Dan wil ik jou vriendin wel een keertje te grazen nemen (op de baan bedoel ik dan ). De onlinepotjes die ik tot nu toe gespeeld heb zijn geen van alle tot een eind gekomen. Of het is een slechte connectie, of er wordt vroeg geleaved. Zal vannavond wel wat mensen toevoegen als ik zo brutaal mag zijn.
Ik heb tot nu toe 1 wedstrijd online gespeeld (tegen een bekende) en had toen totaal geen last van wat voor lag dan ook. Wij zijn zeker geen top hoor... GIsteren voor het eerst 18 holes onder par afgelegd. Maar toch wel leuk dat ik ook eens een spel kan spelen welke mijn meissie ook leuk vindt. Bij PES is dat nou niet echt het geval
Normaal heeft ze er ook helemaal niks mee (af en toe een platform game, maar voor de rest niks).. Maar TW is de manier om je meissie aan het gamen te krijgen..
ik speel nu ook al ongeveer 2 weken tw en het is best verslavend maar toen ik amateur was ging alles nog wel lekker makelijk maar als je dan pro wordt, wordt ik wel in een keer een stuk moeilijker maar blijft leuk. potje online met wat mensen van hier lijk me wel leuk je mag me toevoegen aan je friendlist mijn tag staat links
Begrijp iets niet en om precies te zijn je handicap. Hoe beter ik speel hoe slechter die wordt? Zit gemiddeld ergens tussen de +15 en +18 terwijl ij elke ronde onder par speel? +18 is zelfs slechter dan ik in het "echte" leven heb, +15 zit redelijk in de richting .
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen, heel vreemd. Nou moet je voor realisme toch al niet bij EA zijn, gisteren sloeg ik een bal van 50 meter uit de bunker in ene keer in de hole. Bij zulke acties kan je ook je vraagtekens hebben.
Hahaha dat ken ik. Ik lig liever in de bunker dan op zo'n 15 yards van de vlag op de green. Chippen vind ik maar moeilijk .
Yepz...van dat chippen is vaak geen pijl van te trekken. Denk ik de juiste power te hebben toegebracht op de slag....komt die bal nog geen drol vooruit.
Hetzelfde vreemde doet zich voor bij de telling in het "echie" wordt er rekening gehouden met je handicap als je via stableford speelt. Maar "tiger" doet er nix mee.
Yes, vandaag de mega moeilijke iron7 challenge gehaald. Kwestie van hard meppen en VEEL geluk hebben.
Is dit spel een beetje aan te raden of net als de andere EA titels heel erg afgeraffeld en kan ik beter wachten op de 2007 versie?
welke andere titels? de xbox360 launch titels van EA of alle eerdere versies van tiger woods van EA? Ik heb geen eerdere versie van TW gespeeld, ik heb alleen links ooit gespeeld en dat is opzich niet met elkaar te vergelijken. Ik vind het een goed spel die de lat erg hoog legt. grafisch is het gewoon goed niet byzonder.