Tijd Om TE GAMEN!

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 10 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kom op gamertjes laat je game-indeling-tijd-tabel zien wanneer en hoelang je welke games speelt!:) :)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    heb denk de meeste tijd aan baldurs gate, sega gt 2002 of dtm gezeten, maar ook andere games heb ik veel gespeeld zodat het moeilijk is om te zeggen welke het langste:D

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    doordeweeks speel ik gemiddeld een 1/2 uur per dag en vaak in het weekend nog minder (met dit mooie weer iig).
    De meeste tijd wordt opgeeist door Enter the Matrix. Sinds ik Reloaded heb gezien ben ik weer helemaal 'into' the matrix. Erg veel moves en leuke missies.
    Hiervoor was het een tijdje rustig, maar Splinter Cell heeft ook heeel wat uurtjes in mn xbox gezeten.
    Het spel waar ik op dit moment naar uit kijk is toch wel Project Zero (ik heb m nog niet gekocht, maar verw8 dat ik dat spel heel veel ga spelen) en Fable staat ook hoog op het lijstje.

4. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kspeel nu ongeveer 1 uur per dag gemiddeld rtcw op live.
    Verder heb ik op xbox het meeste halo gespeeld, en dan vooral co-op en multiplayer.
    Ik wacht nu met smart op mm3, hopen dat ie zonder lag is.

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vakantie, dus ik game nu meer. Ongeveer 1.5 uur per dag achter mijn Xbox, tenzij mijn broertje meedoet dan eerder 3 uur. :D
    Op de Gameboy speel ik ongeveer een half uur per dag.

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    gamers vertel ook of gamen een groot deel van je leven in beslag neemt of dat het alleen een bij-fun is........:)

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    mensen kom op posten deze threat!!!:p:p

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Doordeweeks besteed ik elke dag minstens 2 uur aan gamen. In het weekend komt heel vaak een vriend van me en gaan we de hele dag (en dan heb ik ut wel over een uurtje of 6-8)) gamen.
    Vooral Halo heb ik heel erg veel gespeeld en speel ik nog heel erg vaak (vooral multiplayer :D) Op ut moment ben ik weer bezig met Racing Evoluzione en DTM Race Driver. Ook verschijnt
    Enter The Matrix nu regelmatig op mijn tv. Splinter Cell heb k ook heel erg veel gespeeld.
    Ik kan echt niet wachten tot Halo 2. Ik kan ut E3 filmpje nu ook al dromen -> k kijk ut zo vaak 8) En natuurlijk Fable, Splinter Cell: Pandora Tommorow, PGR 2 en andere toppers! :D
    Gamen is eigenlijk bij mijn leven gaan horen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zolang game ik niet meer, ene dag een paar uur, andere dag niks. Vaak als ik net nieuwe games heb speel ik weer onwijs veel en daarna weer wat minder.

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    quote op laatste reactie......
    geehhehe dus voor jou is gamen meer een soort by-fun of is het echt iets dat bij je leven hoort?

11. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    gamen hoort wel bij mijn leven, maar is niet het belangrijkste.
    Vroeger wel meer, maar nu wat minder.
    Maar gamen blijft wel een belangrijk element.

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij en ikzelf spelen sinds een tijd DOA 3 heel erg veel.
    We hebben het aantal potjes opgeschreven en het staat:
    349 - 324 voor mij, het gaat redelijk gelijk op en dat maakt het spel ook zo leuk en lang houdbaar.
    Verder speel ik in mijn eentje nog steeds veel Halo, SC en Ghost Recon.

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Met jou kan ik praten. Precies hetzelfde, heb soms een paar weken geen tijd om te gamen door de week. En in het weekend moet ik dat dan weer inhalen 8) . Dan zit ik met gemak van 12 uur 's morgens tot 7 uur achter mn xbox. 8)

Maar meestal door de week 's avonds een uurtje.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    doa3 kan ik en mn vriend van geen meter dus dat schiet niet op:D maar die ruil ik voor morrowind en daar gaat ik zeer veel tijd mee plezieren. en voor mij is het ook meer bijzaak, zit vaak achter de pc, surfen enzo, soms loos, en af en toe speel ik tussendoor op de xbox. en als ik een (redelijk) nieuw spel heb breng ik daar veel tijd mee door.

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    8 uur per dag bezig met games enz. (gameshop) en dan daarna zo`n 4-5 uurtjes gamen thuis.

Is wel een gemiddelde, aangezien het ooit iets minder is.

16. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als ik 2 uur per dag haal dat het echt veel is.
    Voor de rest heb je natuurlijk ook tijd nodig voor andere dingen nodig he, zoals werk, m'n vriendin (woon namelijk al een tijdje samen).
    Maar gamen blijft leuk hoor.

Ik denk ook dat ik hier 1 van de ouderen ben?
    Ik ben al 25 namelijk, haha oud he :)

Ik vraag me eigenlijk af hou oud iedereen op deze forum eigenlijk is.

De games waar ik het meeste tijd in heb gestoken zijn zonder twijfel Sega GT, Unreal tournament, Halo en momenteel Project gotham racing en Return to Caste wolfenstein.

Ik kijk ontzettend uit naar Crimson skies, omdat ik vliegspelletjes onzettend leuk vind. (Das ooit begonnen met 1942, die ik nu zelfs nog regelmatig speel:D )
    Yager Bv vind ik ook een anrader als je vliegspelletjes leuk vind.

17. masterape

masterape Guest

De meeste tijd besteed ik nu aan Moto GP, die heb ik net geruild. En aan Kung Fu Chaos om verder te unlocken.Ik denk dat ik 1 of 2 uur per dag aant gamen ben.

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 16 en ik houd ook van vlieg games eey ik voeg je we ff toe aan men buddy list, tnx 4 tha post:cool: _O_

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De vooruitzichten. }:]

hoe gek het ook klinkt, ik investeer mijn geld alleen op mijn Xbox, dus ik heb nog een P||| 500 PC'tje staan met 125 RAM, zo'n oude ATI RADEON, Wtjewel? Dus Gave spellen zoals SC en/of SOF 2 op de PC is er voor mij niet bij, dus ik keek erg uit naar SC en ik kijk nu uit naar SOF 2 op de xbox. Ook kijk ik errug uit naar Halo 2, (wie niet ;)) Half-Life 2 en natuurlijk DOOM |||!}:] Lekker knallen en je de pleuris schrikken! HAHA! Ik game trouwens ook best veel, zo'n 4 tot 7 (!) uur per dag. Vrijdag is m'n proefwerkweek klaar, dus dan gaat het gemiddelde (vrees ik :cool:) een stukje omhoog! }:]
    /Mod Voortaan liever tekst in normale kleur, k heb het even veranderd, HanTheMan

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik speelde eerst veel MechAssault op L!VE maar mijn ICS verbinding krijg ik niet meer aan de praat dus dat is er niet meer bij.
    Laatste tijd veel Metal Gear Substance gespeed (lees uitgespeeld) en Panzer Dragoon :)

Deel Deze Pagina