Ik aan brain training toe? En sowieso slaat die zin helemaal nergens op. Hou trouwens eens op over die broden. Die foto is niet het enige waarom hij is gebanned, lees de discussie eens zou ik zeggen, lijkt me allemaal vrij duidelijk. Ik durf best in discussie te gaan, ik doe bijna niks anders. Maar als ik het moet opnemen tegen gasten zoals jij weet ik al snel waar dit toe gaat leiden. Juist een discussie van tig pagina's waarna duidelijk wordt dat sommige mensen gewoon een harde kop hebben. Ik wil me hier verder niet in vermengen omdat ik vind dat dat hele verhaal rondom walrus gewoon terrecht is. Zoals al werd gezegt zijn we hier heen klasje waarin je kan leren hoe je van je fouten moet leren. We zijn allemaal mensen die hopelijk zelf kunnen leren van hun fouten. De walrus leerde hier niet van. Ik vind dat de grens van xbw al aardig ver ligt en alsnog kreeg hij het voor mekaar deze grens te overschreiden, nou sjappo. Natuurlijk blijven er een paar mensen die het nergens op vinden slaan maar lees aub nou eens goed het "waarom" en hopelijk snap je het dan eens. Ik wou me hier eigenlijk niet in vermengen omdat dit echt een verschrikkelijke topic met een goed idee wat alleen een foute afloop kreeg.
greetz.
Einde, pleaz? zie post Goiz, pleaz? Wordt het nogal beu namelijk...samen met nog een aantal andere denk ik....
Laatst bewerkt: 3 jan 2007