In twee topics welgeteld De Saddam thread en hier. Maar jij hebt dit heel goed in PM opgelost. Als je mij zegt dat het irtritant is als je niet edit, dan wil ik daar best om denken. Ik hou er nu toch rekening mee? (Ja, als kinderen in mijn klas voors peciaal onderwijs iets goed doen, steke ik een duim op dat hoef jij niet te doen bij mij hoor ) Wel even nadenken dat zoiets kan gebeuren.
Ik geloof dat ik sinds, het overigens toevallig, uitvinden van mijn vestreken jaarban, niks raars gedaan heb en er netjes rtekening me egehouden heb dat heir ook kinderen zitten.
Voor ik mijn jaarban kreeg deed ik wel hele andere dingen dan nu. Ik nam grappen die mods maakten, maakte die over mods zelf en dat had meteen resultaat. Maar de hele crew is verwisseld.
Dit is nu beslist niet hetgeen ik wil doen. Ik hanteer wel gelijke monniken gelijke kappen, dus met Svennies zal ik even enthousiast in discussie gaan, en even goed af en toe iets flauws cadeau doen als een mod.
Hey sorry, maar dat is per ongeluk gebeurd, want ik heb geen mod edit gezien. Heb alleen mijn spelling verbeterd en nu ineens zie ik dit staan. Hoe dat? Waarschijnlijk wijzigde ik mijn verhaaltje net op het moment dat jij (wie dan ook) modde en drukte ik iets later op opslaan. Plaats hem even opnieuw wil je? Ik heb nu mijn eigen spelfouten weggehaald en de jouwe ook
/Mod Hoe goed bedoeld dan ook, mod-edits verwijderen is een no-no.
Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2007