1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dan lijkt me nu alles duidelijk?
    Toch ben ik nog overtuigd van mijn gelijk en o.a. dat van Svennies. Maar waarom the walrus is geband willen jullie mij nog niet echt duidelijk maken... Dan gaat het me ook geen ene reet aan, maar ik had zo'n idee dat deze thread alleen al, omdat jullie worden bekritiseerd, aanleiding was tot een ban.

Nog 1 ding dan.
    Over Svennies zijn post.
    Een zieke grap, die staan ook in de moppenthread. En die staan er dus nog.
    En zieke plaatjes staan ook in het funny pics topic? Kijk zo kunnen we wel alles gaan veroordelen.

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nogmaals:

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, en over het feit dat een mod een member hier uitmaakt voor een ééncellig dier uit de wortelpotige klasse , ondanks dat die member een volkomen gefundeerde en realistische post plaatst , mag dus.
    Dat kan blijven staan, terwijl het andere weggehaald wordt, ja logisch toch .|:-

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Triest. Ik denk dat 90 % van de members de humor van walrus waarderen. Ik heb nog nooit echt wand gedrag kunnen ontdekken in zijn posts. Hooguit humor van een hoog cynisch gehalte, waarop vervolgens weer in vol tumult op gereageerd wordt door oa mods. Net zoals het vrij kinderlijke gekibbel over dubbel posts. Waar men zich toch al niet druk om kan maken :{

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Walrus wangedrag, kunnen jullie de desbetreffende threads niet even geven, ik betwijfel het, ik ken walrus niet goed, maar ik vind zijn post meestal wel grappig, nogmaals, ik heb hem niet op wangedrag kunnen betrappen, om de vaagheid uit de wereld te doen kunnen jullie niet even de threads geven?

Zoals timmeh zegt, ik denk dat sommige leidinggevende hier gewoon naar redenen zoeken voor bans naar personen die ze niet liggen, menselijk, das waar, maar als iemand je bij voorbaat niet ligt, laat het oordeel/reactie dan aan een ander leiding gevende, dan vermijdt je dat persoonlijke vendetta's dit forum gaan besturen.

(Laten we fardo gewoon een paar keer klonen :D )

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou.. weet je, iedereen maakt zich hier druk over het doen en laten van mods, van andere members en van zichzelf.

Je ziet echt steeds meer gezeik over van alles en nog wat, behalve over het onderwerp waarvoor deze site gemaakt is, de xbox.

Het zal wel komen doordat de leeftijd van de meesten hier nu de leeftijd van pubers is geworden ofzo. Ik weet het niet.

Iedereen maakt zich gewoon te druk om onzinnige dingen...

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit wat in, maar een forum moet naar mening ook een chill plek zijn waar je snel dingen kan scannen en kan lachen, goede discussier horen daarbij, dat jij 24/7 over je xbox kan praten is leuk, maar andere mensen niet :b:

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nouja ik bedoel natuurlijk niet alleen xbox. Maar je ziet steeds meer (negatieve) topics over het beleid, over de mods, over gewenste aanpassingen aan het forum enzo.
    En als het positief bedoelde topics zijn, ontstaat er toch vaak op de een of andere manier een negatieve sfeer.

Het moet zeker een chille plek blijven om gewoon leuke dingen te posten. Maar dat gezeik op elkaar is zo vermoeiend.

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maarja, het wordt negatief omdat de leiding nooit iets wil toegeven, met het geval an saddam en brown bijv.

Iets negatief zeggen in een overlijdings topic. Kijk, het is een bekend persoon, als zijn goede en slechte daden zijn bekend, dat velen hem als held zien wil niet zeggen dat iedereen dat zo ziet, een negatieve reactie verwijderen is dus helemaal van de zotte. Stel dat ik dus een overlijdingsthread maak over saddam, waar ik respect voor hem betoon en hem als martelaar bezie, mag je als forumleden dus alleen maar respect hebben en geen negatieve dingen zeggen, ronduit cru vind je niet?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sorry, wat? Zou je eens een link willen geven naar het betreffende bericht?

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Svennies had een bericht over de negtieve dingen van brown, die werd gedelete door admins, althans dat begrijp ik eruit :)

(correct me if i'm wrong)

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet als aanval bedoeld, maar kijk. Dit is dus het probleem.
    Mensen gaan dingen zeggen en lopen schreeuwen, terwijl ze zelf geen idee hebben waar het daadwerkelijk over gaat.
    Je hebt het van horen zeggen, en je hebt zelf de desbetreffende post niet eens gezien / gelezen.
    (Ik ben me helemaal niet bewust dat er daadwerkelijk een hele post verwijderd is.)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, na het lezen van dit topic.. hoelang is Walrus gebanned?

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het was een topic over een man die was overleden, James Brown. Mensen konden door hun medeleven betuigen. Sommige mensen vonden het nodig om in die thread smakeloze bespottende grapjes te posten. Als je dat wil posten, prima, maar niet in die thread, daar is die thread niet voor. Als je dan gewoon door blijft gaan na een waarschuwing, dan word je bericht verwijderd ja.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Hier dus, maar ben het wel met sven eens :)

Dus zeggen dat hij helemaal niet zo heilig als als mensen soms doen laten geloven is slecht? Een overlijdingsthread is een thread voor een overleden persoon, waar je goede en slechte herrineringen kan delen. Zoals bij het voorbeeld van saddam, als het echt jou standpunt blijft maak ik alleen uit protest al een overlijdt thread van saddam waar iedereen alleen positief mag posten of anders de post wordt verwijdert!

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo, het is toch verwijderd , hoe kan ik nu net als jordo je een link geven naar iets wat weggehaald is....
    En oow het bericht was hélemaal niet respectloos hoor.

Dat was een persoonlijke opvatting van het modpower geweld dat hier heerst.
    Het was bijna sneller weg dan dat ik aan tijd nodig had om het te plaatsen.:+

Ik heb alleen gezegd dat hij als mens zijn kleine kantjes had,en er enkele van opgenoemd , nogmaals de zanger had mijn grootste respect, de mens achter die zanger respecteerde ik minder ,nét om zijn daden.hij heeft destijds méér dan genoeg keren de voorpagina van de kranten gehaald zonder dat zijn muzikale kwaliteiten geroemd werden...

Edit: de waarheid wordt hier dus als een smakeloos en spottend grapje omschreven.....apropos, ik ben 50 jaar en heb james brown mijn hele leven gezien én gehoord....alle goede én slechte dingen...
    Puberaal gedrag zal je me alvast niet kunnen verwijten.....

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je snapte m'n bedoeling.
    Ik ging ervanuit dat het over het Saddam topic ging. Dat James Brown topic ben ik nog niet ingeweest. Kende de beste man dan ook totaal niet.

Tja, one of those days denk ik. Soms zijn we er net toevallig heel absurd snel bij.
    Gevalletje van geluk / pech I guess.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het ging er ook niet om dat je de slechte kanten van de man aangaf, maar dat je een misplaatste grap maakte. :) Een edit met die grap eruit had beter geweest ja.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, en dat is nou Nederland denk ik dan.
    Dus in het moppen-topic kan zoiets ineens wel?
    Kansloos (< inde zin van het woord, niet lullig bedoelt) vind ik dat dan altijd, pak het probleem dan bij de wortel aan mensen!

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even voor de mensen die opeens struikelen over de ban van Walrus; Had had sowieso al 'geluk' dat hij er in de 1e instantie nog was. Sowieso door het postverleden, ban, kloonaccount(s), weer een ban en uiteindelijk probeerden we het gewoon nog een keer. Dit heeft een tijd geduurd en het ging best.. Maar het blijft strontvervelend om iemand keer na keer te moeten waarschuwen over dubbelposts, onzin (maar dan ook echt onzin) posts, etc.

Maar ja, dat is hoe ik ernaar kijk.

Ik denk eerder 10 % :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina