Ik heb niet alle berichten in deze discussie gelezen, dat is naar mijn mening teveel tekst. Maar ik blijf terugkomen op wat ik eerder heb gezegd, mij dunkt dat dit een vrij nutteloze discussie is tussen enkele gefrustreerde members en wat gefrustreerde crew-leden.
Ik benadruk, dit is hoe ik het zie, maar ik denk dat er geen enkel probleem is wat betreft de organisatie van dit forum. Je hebt altijd wel enkele ontevreden mensen of meningsverschillen, zeker bij zo'n grote community. Maar deze discussie begint meer te lijken op het overgooien van modder over en weer.
En of je daarbij een schuldige aan kunt wijzen? duidelijk mag wezen dat Walrus zich niet altijd even netjes heeft gedragen. Maar darkwing en graveheart, om maar een paar voorbeelden te noemen zijn altijd wel wat agressief qua mening en snel op hun teentjes getrapt.
Ik denk dat ook dat deze thread alleen maar leidt tot meer (nutteloze) discussie. Maar dat is mijn bescheiden visie
Edit:/
Nog wat meer berichten gelezen: ik sluit me deels bij falcon aan. Ik denk dat er aan beide kanten fouten worden gemaakt. Maar het is jammer dat dit over en weer zo ernstig wordt opgevat. Dit is een online forum, geen stad waar wetten gehandhaafd moeten worden. Ik denk dat jullie allemaal dingen een beetje in perspectief moeten zien, ik hoor bijvoorbeeld vaak het woord dictatuur vallen, dat lijkt me een ietwat overdreven omschrijving van de situatie om het maar even zacht uit te drukken.
Om een voorzichtige conclusie te trekken: Momenteel (en ook in het verleden) zijn er altijd wel wat ruzies geweest tussen members en mods, tussen mensen en mensen, niet meer dan normaal lijkt me. Dit is gewoon het zoveelste voorbeeld van een geirriteerde member die een geirriteerde mod irriteert. Misschien een idee om van beide kanten wat minder te irriteren. Dat is een stuk beter voor de sfeer.
Laatst bewerkt: 3 jan 2007