1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het er ongetwijfeld mee eens dat zijn daden in het verleden misschien niet goed zijn geweest, echter de ban is op dit moment wel erg verdacht met betrekking op de thread die hij gister opende. Tevens is 80% van zijn post niet serious maar doordrengt van een bepaald soort humor die sommige mensen misschien wat minder kunnen waarderen. En dan nog, je moet het verleden eens achter je laten, anders worden de gevangenissen propvol.

Om veel problemen te voorkomen, onder andere zijn gedrag of dubbelsposts, kun je hem toch gewoon alleen acces geven tot de green mile? Ben er van overtuigt dat dit een groot deel van de mensen hier tevreden stelt. Jullie stellen je menselijker op en wij merken dat :)

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mooi gezegd :)

Wtf?! De Green Mile is een extraatje, waar je juist toegang toe moet verdienen. Vroeger was het zo dat je met een tijdelijke forumban tegelijkertijd permanent de toegang tot de Green Mile verloor. Dat was misschien wat streng en dat is al snel weer afgeschaft, maar om nu het omgekeerde voor te stellen lijkt me niet de bedoeling.

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe dan ook, het blijft raar dat hij gister toevallig is gebanned, unban hem dan tenminste even zodat hij hier ook zijn zegje kan doen....

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En jij zit hier toch ook met je 14e kans? :+
    Die Gerjan was ook een rare hoor... :)

Krijgen andere gebande members die kans dan? Volgens mij niet. En onze lieve walrus is ook maar een normale gebande member, verder niet nog meer uitzonderingen waard :+

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De crew van XBW staat altijd open voor discussie, dat TheWalrus deze thread aanmaakt is absoluut niet de reden geweest van zijn ban. Dat hij vervolgens een aantal regels na waarschuwingen aan zijn laars lapt, dat is zijn fout. TheWalrus is al 3 maal gebanned vanwege zijn gedrag, de laatste keer was het een ban van 1 jaar. Vervolgens komt hij terug en gaat hij op dezelfde manier verder en lapt gewoon een aantal regels aan zijn laars (die al door meerdere mensen van de crew zijn aangegeven). Hij heeft al meerdere kansen gehad die hij zelf heeft verpest. Het houd gewoon een keer op. Als we TheWalrus anders gaan behandelen, dan moeten we dat bij iedereen gaan doen en dan is het einde zoek.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk...

Maar toch mis ik hem.
    Ik begrijp dat het een optelsom was, maar ik snap die laatste som nog steeds niet. Ik vind niet dat je iemand permanent kan bannen als hij gewoon wat 'standaard overtredingen' maakt, wat hij in dit geval deed. Hij edit mod edits en post dubbel, maar om hem daar in totaliteit een permanente ban voor te geven? Een ban oké, dat is logisch dan misschien. Maar een permanente ban daar valt nog over te discussieren denk ik dan. Net nu the walrus mij wilde helpen bij the hood... Gelukkig zijn een aantal mods waaronder The Matrix en Kameo duidelijk naar mij geweest waarom. Maar toch vind ik een permanente ban te veel van het goede, ookal heb ik er geen ene ruk over te zeggen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  7. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zonde dat The Walrus alweer verdoemd is van dit forum,en dit maal voor altijd.

Ik snap best dat voor mods en admins zo,n persoon nogal moeilijk in bedwang tehouden is,maar ik kon en kan zijn humor altijd wel waarderen.
    Ondanks dat deze vaak erg lastig is te ontcijferen :)

Maar Walrus,ik ga je missen hoor !
    Dit forum verliest wederom een member met humor.

Angelo

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hij was een jaar weg, heb hem niet bepaald gemist, was er een kleine 2 maanden gok ik? en is nu weer weg.. Ik ga em niet missen denk ik.. :cool:

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Goh, ik was me er helemaal niet van bewust dat ik je zo gekwetst had. Als je je inderdaad zo gekwetst voelde had je beter direct een andere mod, of desnoods mijzelf, erop aangesproken, in plaats van het constant op te brengen in een totaal daar niet aan gerelateerde discussie. Ik en de rest van de mods zijn niet onschendbaar.

Het grappige is wel dat jij soortgelijke verwijten richting mij inmiddels al heb gemaakt, zowel in deze thread in deze post als in de andere thread, maar niemand die je daar op heeft aangesproken. Ik zie het probleem van ongelijkheid dus niet zo. Daarnaast vind ik niet dat je aan de ene kant kan klagen over dat je beledigt zou zijn als je je inmiddels aan precies hetzelfde feit schuldig maakt.

We waren aan het discussieren en als ik elke post begin met "lieve svennies" zit er niet echt kracht achter de rest van mijn woorden, wel? Ik probeer dus op de een of andere manier mijn woorden toch kracht bij te zetten en dat is bij deze misschien over de schreef gegaan en het was ook niet helemaal netjes, daarvoor mijn excuses, maar zoals jij het nu in deze thread aangrijpt om een punt te maken vind ik persoonlijk onzinnig en hypocriet.

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het vreemd dat bij het opnieuw bestraffen van iemand wordt gekeken naar zijn verleden, ik zou juist verwachten dat de mods en de member na een jaar wel onderhand met een schone lei kunnen beginnen? Iemand die een moord heeft gepleegd en na vier jaar weer vrij komt en te hard rijdt op de snelweg wordt toch ook niet in de gevangenis gegooid 'om zijn verleden'? Ik snap dat XBW het Nederlandse Rechtssysteem niet hanteert, maar het zou niet verkeerd zijn om eens te kijken of daar toevallig wat logica inzit.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zet mijn gedachten om in woorden mijn vriend, kennelijk denken jij en ik hetzelfde.
    Ik kan het ook nog steeds niet begrijpen. Dit moet toch veranderen in mijn ogen. Maar goed mensen, dit is dus het huidige beleid. Hate it or love it...
    En als ik dan soms andere dingen zie op het forum, bepaalde posts van mensen die elkaar steeds het leven zuur maken op het forum wordt het doodleuk verwijderd ipv dat er daar dan ook opgetreden wordt.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als sinds jaar en dag word naar het verleden gekeken. Iemand die een bepaalde overtreding voor de 2e of 3e keer begaat, word anders aangepakt dan iemand die deze overtreding pas voor de eerste keer begaat. Lijkt me ook logisch, je hebt iemand dan al meerdere malen op zijn gedrag gewezen, als een member dan besluit om zich daar weinig van aan te trekken, dan kiest hij daar zelf voor. Als vele waarschuwingen en meerdere bans van een bepaalde periode niet helpen, dan zit er niks anders op. Hij heeft 3 grote kansen gehad, hij heeft ze alle 3 zelf laten liggen. Nogmaals, het houd een keer op.

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch is de straf veels te groot voor de misdaad, in figuurlijke zin de doodstraf voor het stelen van een brood. Tja, das beleidt :confused:

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand bijvoorbeeld 2 jaar lid is, en binnen die twee jaar een OW of meerdere bans heeft gehad vanwege zijn wangedrag. Dan mag ik hopen dat iemand van zijn fouten heeft geleerd. Als dat niet het geval is, kijken we inderdaad naar iemand z'n voorgeschiedenis. :) We zijn hier geen onderwijsinstelling of kliniek die keer na keer mensen nieuwe kansen blijven geven. :+

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vaak genoeg een brood steelt..

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ok, jullie hebben gelijk, hij heeft in figuurlijke zin 3 broden gestolen :confused:

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me een goede reden om na zo'n lange tijd eens te kijken of er wat verbeteringen nodig zijn.

Ik heb The Walrus in zijn periode voor zijn ban ook nog een beetje meegemaakt (al was ik toen minder actief) en ik moet zeggen dat wat ik toen van hem zag toch wat extremer was dan dat van nu. Dus zo weinig trekt hij er zich nou ook niets van aan. Bovendien vind ik het helemaal niet zo logisch, zie mijn voorbeeld.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    ..wordt er vervolgens net zolang gewacht totdat de aanleiding zogenaamd groot genoeg is om levenslang te geven?

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zou jij het OW / bansysteem dan willen zien?

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Een permanente ban zou op mijn forum pas om hele andere redenen worden toegepast.
    Voor mensen die constant grof taalgebruik toepassen o.a. of hele rare en nare dingen posten. En deed the walrus dat? Nee... daar heb ik weinig van gezien. Tja, in het verleden zeker, en dat valt voor mij ook nog te betwijfelen? En dat bedoel ik dan ook nog steeds met kaartjes aan mensen plakken. En dan een vage optelsom.. ik weet het niet hoor.

Ik kan trouwens zat mensen opnoemen (grof taalgebr. ed.) die dat wel doen of gewoon iedere keer mensen zodanig beledigen die gewoon nog 'vrij rondlopen' hier. Maar ik ga geen namen noemen, dat vind ik onsportief en zo maak ik ook geen vrienden.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina