1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoals nu, alleen als iemand eenmaal geband is geweest moet er met een schone lei begonnen worden en moeten er niet telkens oude koeien uit de sloot gehaald worden.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eerst iemand een jaar opsluit, en hij gaat daarna weer leuk verder met het stelen van broden, dan.. Tsja
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Walrus:

    • Tig waarschuwingen
    • OW
    • 2 weken ban
    • 1 maand ban
    • 1 jaar ban
    • Weer aantal waarschuwingen

    We hebben ook van Walrus nog wat dingen door de vingers gezien hoor, zoals de foto waar Fardo als Adolf Hitler wordt afgebeeld. Wat Kobold betreft sowieso al een perma ban waard geweest een tijdje terug. Hebben we toen niet gedaan. Hoeveel kansen moet je aan mensen blijven geven? Kijk eens naar bovenstaand lijstje! Totaal 13,5 maand van het forum verbannen, en dan nog niets opgestoken?
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja joh, kennelijk hebben ze hier nooit van 'levens verbetering' gehoord.
    Je moet een strafmaat toepassen voor overtredingen.
    Als je een brood steelt krijg je dat..
    Als je iemand omlegt krijg je dat..
    Zo gaat het toch in het echt ook, mag ik hopen? Anders is de wereld nog krommer dan hij al is.

    Als je eerst iemand omlegt krijg je 10 jaar, weet ik veel.
    Dan ben je vervolgens vrij, en steel je een brood (wat minder erg is) maar dan krijg je geen 10 jaar en 2 maanden als je begrijpt wat ik bedoel...
    Zie post Henri verder... En op het laatst heeft The Walrus niet van die ernstige dingen gedaan, en jullie geven hem hoppa gelijk een permanente ban?! Dat jullie hem er even een weekje uitlaten oké, maar dit... ik kan er nog steeds niet bij.=(
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst steelt hij een heel brood, krijgt hij een weekje voor.
    En veel later een halfje en daar krijgt hij een permanente ban voor... Nu jij weer. Jij vindt dus ook dat criminelen langer de cel in moeten als ze voor de tweede keer wat stelen? Dat zeg jij indirect. En ze dus helemaal geen kans meer geven, dat kun je gewoon niet maken en daarom is het strafsysteem ook niet zo, maar hier dus wel.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar was bij TheWalrus geen sprake van. Constant op het randje en provocerend, het gaat dan een keer fout. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn genoeg members die zich na hun ban wel normaal gedragen. Dat TheWalrus er voor kiest om zich niet aan de regels te houden en zelfs meerdere waarschuwingen van de crew te negeren, dat is zijn fout. Kijk eens naar de post van Arjan, kijk eens naar al die zaken. Hoeveel kansen moet je iemand nog geven?

     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand bestraft word voor de eerste keer, en daar niks van leert, en een lichter 'misdrijf' pleegt, verdiend die persoon een langere opsluiting. Zo gebeurd het in het nederlandse strafsysteem ook.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, als ik nu dronken word aangehouden door de politie, dan word ik daar voor bestraft. Als ze mij de volgende keer weer dronken aanhouden, dan word ik zwaarder gestraft, zo werkt het.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een herhaling allemaal zeg en rare vergelijkingen ook. De redenen voor de ban zijn nu al verschillende keren naar voren gebracht en die zijn zo duidelijk als wat. Might as well accept it.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus het stukje waar we het over hebben, waar we over discussieren.
    Hij houdt zich niet aan de regels helemaal, maar hij doet in feite niks ernstigs.
    Hoewel ik soms gedrag van medemembers tegenkom dat ook onrespectabel is en vervolgens niet (goed) bestraft wordt. En zoiets wel? Wat eigenlijk een klein iets is...? Je blijft misschien last van hem houden, maar ik vind niet dat je iemand zo kunt bestraffen voor niets. Alleen maar om een vage optelsom.
    Overigens @ Arjan foto van The Walrus he, met Fardo als Hitler erop?
    Bewijs dat maar eens, ik geloof er weinig van... Zo is hij bij mij op het forum de laatste maanden niet overgekomen, en hij kan het nooit gedaan hebben denk ik.

    edit:

    @ Kameo, niet als je een ander misdrijf pleegt.
    En daar hadden we het toch over?
    Foto van Fardo als Hitler, wat ik toch vrij ernstig zou vinden als hij dat deed. En dan een paar dubbelposts maken en tegen de mods ingaan?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :| heeft hij wel gedaan.. Ik heb het ook gezien en nee we gaan de foto niet hier nog eens plaatsen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De foto is inderdaad geplaatst, was vrij smakeloos vandaar dat hij niet nog een keer word gepost.
    Edit: Goiz was me voor. :)
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Alleen gaat het nu niet om twee x dezelfde dingen, toch? Of is hij de vorige x ook om deze redenen geband?

    Ach, kom op. The Walrus was cynisch en sarcastisch, inderdaad (zomg, het lijkt net of hij dood is ofzo :')). Tuurlijk zijn er altijd mensen die zijn sarcasme niet snapten en dat verkeerd opvatten en zich weer eens aangevallen voelden, maar is dat zijn fout? _o>
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, als ik dit (voor de zoveelste keer) bekijk vraag ik me af waarom hij in godsnaam na dat jaar weer toegelaten werd. Persoonlijk vind ik dat Mods/Admins nog zeer geduldig en "goodwilling" zijn geweest met deze gast.

    Ik zie de members in deze thread wel zeiken en zeuren tegen de Mods/Admins over het XBW beleid en het OW/Ban systeem, maar ik zie nergens goede opmerkingen/tegenargumenten als er door de XBW crew gevraagd wordt hoe het dan "WEL" zou moeten. Misschien moeten jullie nu eens stoppen met het gezeik over TheWalrus en daadwerkelijk een individuele bijdrage doen aan de discussie die hier ter zaken is. Dat is niet TheWalrus en zijn ban maar "Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie". Ik denk dat het bannen van TheWalrus nu wel VAAK GENOEG is uitgelegd en zeer duidelijk is. Persoonlijk vind ik dat de Mods/Admins gewoon moeten stoppen met antwoorden/reply'en op posts die over die gast gaan, het houdt toch niet op en ze kunnen 40 keer hetzelfde schrijven, mensen blijven toch moeilijk doen.

    @ Timmeh, "Dat jullie hem er even een weekje uitlaten oké, maar dit... ik kan er nog steeds niet bij." <- Hier zet je jezelf eigenlijk mee voor lul, aangezien je al een keer op Goiz's post reageerde en het met deze ban eens was, aangezien je zelf zei dat hij al een tijdje op de rand leefde. Misschien moet je eens minder tegenstrijdig posten en een uur of twee nadenken voordat je iets neerplant, want dit slaat nergens op.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je je leven daadwerkelijk hebt verbeterd dan kom je niet eens meer in aanmerking voor een ban.

    Hoe je het wendt of keert het is de schuld van The Walrus zelf. Om maar even de 'brood stelen' metafoor te gebruiken: als je van de bakker broden blijft stelen moet je niet vreemd opkijken als je op een gegeven moment de winkel niet meer inkomt. Na elk gestolen brood met een schone lei beginnen heeft geen zin in zo'n geval. Hij blijft je dan duperen. Xbw biedt in principe ook een product aan en als je daar misbruik van blijft maken dan kan hetzelfde gebeuren als in het voorbeeld, lijkt mij niet erg vreemd.
     
  16. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Heb je daar bewijs van?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij is vaak genoeg (ik denk zowat de meest gewaarschuwde member) op zijn gedrag gewezen, hij kiest ervoor om hiermee door te gaan.

    Ja, die foto hebben wij nog. :)
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom twijfelen Iris en Timmeh aan het feit of Walrus al dan niet een foto van Fardo gemaakt heeft? Waarom zou de crew dat bedenken? Om Walrus in een kwaad daglicht te stellen?
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat het kinderen zijn die hun maatje missen, of omdat ze de boel nog wat meer willen opfucken. Ik zie geen reden om eraan te twijfelen.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Pig Josh; :thumbs:

    Iris; zie paar posts terug.


    //edit :| Damn wat gaat het hier snel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina