1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tikkende Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door iRoy, 24 aug 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wokeej ik zit dus met een probleem... Ik heb mijn Xbox nu al sinds de release en nog nooit problemen gehad, maar nu tikt hij als ik hem aanzet... Ik krijg na een tijdje een scherm met het menu dat mijn Xbox service nodig heeft... En dat groene lichtje dat rond het Eject knopje schijnt knippert dan rood... Heeft iemand dit wel eens eerder gehad en waar moet ik contact opnemen om dit op te lossen!?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou contact opnemen met MS. Zou zo een/twee/drie niet kunnen zeggen waar het aan ligt, maar waarschijnlijk zit er ergens een defect in je hd/dvd-drive of iets dergelijks. Je zit buiten de garantie van 2 jaar dus komen er reperatiekosten aan te pas en is het de vraag of je met een nieuwe niet goedkoper uitbent maar dat moet de Xbox Klantenservice je vertellen.
     
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou het niet zeggen dat je 'm al 2 jaar hebt ze vragen er meestal toch niet naar.
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn Xbox net 1 maand en heb wat in de handleiding gelezen wat te doen bij welk kleur lampje. Moet je ff de handleiding lezen.
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat probleem ook gehad. Wat je hoort tikken is de hd
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien zit er wel een bom in je ikboks :eek: :+
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft gewoon bellen, komen ze hem ophalen en krijg je hem weer terug, of een andere XBOX, nummer is vast wel te vinden op xbox.com of in de handleiding.
     
  8. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem verzuipen ander explodeerd die nog:+ of het rooie draadjes doorknippen(of was het nou de blauwe:p)
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe maar de groene :)
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    lekker nuttige posts, het is volgens mij je hd, ik zou contact opneme met MS kijken of ze het buiten de garantie ook gratis willen doen
     
  11. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ooit gehad maar no sweat... Bel gewoon de helpdesk (zoals vermeld in de handleiding) Ze zijn daar echt supercool... De dag dat ik belde was net de Nederlandse medewerker een dag ziek en heb ik het in het Engels moeten doen maar ze namen gewoon de moeite om alles rustig uit te leggen.

    Anyway: in mijn geval stuurden ze iemand van UPC die m'n Xbox kwam ophalen en binnen een week had ik 'm weer terug... Niks geen extra kosten, nada... Alles was cool...
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter. Dan ga ik ff mijn handleiding opzoeken en bel ik morgen ff. Kijken of ze het zo ook bij mij regelen ^^

    Ow nog ff een vraagje. Zetten ze dan ook je savegames enzow over? Want die wil ik liever niet kwijt...
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nee wat ik heb gehoord zetten ze die niet over. dus ff overzette naar mem. card
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Terug tikken?? :+

    Stuur een mailtje of bel morgen even na MS. Hier de site.

    Ik heb het BTW wel vaker gehad maar ik resette hem en hij deed weer normaal.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    wat voor getal staat er dan bij het service menu?
     
  16. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn reparatiegeval kreeg ik 'n nieuwe XBox, dus bye bye savegames ...
    Als ze alleen je HD verwisselen omdat die op de een of andere manier kapot is, vermoed ik dat het op dezelfde manier gaat ... eneehh ...

    Liegen over dat ie nog geen 2 jaar oud zou zijn, wordt moeilijk ... op de sticker onderop je XBox staat namelijk de "geboortedatum" van 'm.

    Ik wens je in ieder geval succes, ze zijn in ieder geval superrelaxt aan de telefoon en ze willen je graag helpen (mijn ervaring).
    XBox was ook vrij snel weer terug, moet ik zeggen :)
     
  17. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het dan weet wat 't bij rood is: Post het dan ook :)

    Wat waren de kosten dan? :eek:
     
  18. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn geval geen, omdat ik nog net in de 2 jaar garantie viel. Hij werd zonder kosten opgehaald en geretourneerd + Vervangen door een nieuwe :9
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak 'm open en kijk of alles nog goed aangesloten is. Kijk alle punten na. Mocht het dan toch aan de HD zelf liggen, dan kun je een nieuwe kopen op internet voor +/- 60 euro. Nieuwe HD erin zetten en je bent minder geld kwijt dan een nieuwe xbox of iets dergelijks.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb net ff gebeld en kreeg het advies een nieuwe te kopen =P De reparatiekosten gaan rond de 120 euro kosten (kan meer zijn) en dan kan ik beter een nieuwe halen. Dat zei die gast aan de lijn ook... Maar goed ff kijken of ik nog iemand weet die hem wel ff wil nakijken en anders toch een nieuwe halen =P
     

Deel Deze Pagina