Wat ook erg leuk is, iemands wapen afpakken en 'm dan niet afknallen. Gaat de tijd weer verder, dat gastje: ''What the fuck?! What happened?'' Rent ie snel naar een ander wapen.
Na een paar keer te hebben gespeelt vind ik dit spel een heel stuk beter dan Medal of Honor: Airborne. Nee, volgens mij is dat de end van de demo. En ik ben het wel met je eens dat de final versie niet zo scripted moet zijn maar dat je ook echt mensen kan redden.
haha inderdaad. Of gewoon voor hem staan, tijd stoppen, achter hem gaan staan. Dan is ie ook ff aan het zoeken Multiplayer lijkt me wel zeer leuk te gaan worden. Erg knap als ze dat met dit timeshift concept goed kunnen uitwerken.
Leuk zo'n startpost maar dit kan natuurlijk niet.......... "TimeShift is voorzover ik weet de eerste FPS die gebruik maakt van tijdmanupulatie. en de makers zijn van plan om alles anders en beter te doen dan andere games die dit ook gebruikten" muggenzifterij ik weet het maar kan het niet laten !!!!!!!!!!!!!:b:
Net de demo even gespeeld en vind het echt een vet spel! De powers zijn geweldig en niet te vergeten het bloed en gore de ledematen vliegen je om de oren, en het bloed spat werkelijk alle mogelijke kanten op De physics zijn veder in orde en ook leuk is dat dingen bijv muren kapot kunnen. Alleen de graphics mogen wat beter en werd een beetje zat van al dat regen
Lol, is ook maar 1 level dat je gespeeld hebt, en laat 't daar dan toevallig regenen. En ik vond dat niet erg hoor.
Ik heb de demo gisteren even gespeeld, maar ik was nog niet echt onder de indruk. Misschien dat ik hem nog een kans geef... Maar dit wordt geen aankoop voor mij.
Hee, dat zag er leuk uit! Ipv. van de powers die iedereen heeft, zijn 't net als wapen die je op moet pakken. Je gebruikt ze, maar in plaats van heel de omgeving te manipuleren (redelijk NOT-FUN zou dat zijn) is er een bepaald gebeid dat je manipuleert! Da's nog interresant.
Demo is vet. Ik heb hem gespeelt was andere level dan de pc demo maar ik blijf dat met tijd spelen echt heel vet vinden! Soms wel wat irritant met name in het begin snapte ik neit dat je dus eerst dat tijd knopje 1 keer moet indrukken en dan die x, b of y....anders is het maar tijdelijk.....maar echt wel vet dan sta je voor zon ventje pak je bow schiet je er zon pijl in. Tijd voor bij loop jij naar achteren zie je hem uit mekaar springen En dan zeggen die mensen die erbij staan, Wow that was fast, where did he go ?
Ik vond de demo erg tegenvallen. Het kwam allemaal wat vlak en doelloos over. Grafisch was het matig en de actie was niet echt vernieuwend oid. Deze game blijft voor mij iig in de schappen liggen.
Dit kan idd een hele dikke game worden, maar de demo is nogal "gemaakt" met die gare stemmetjes de hele tijd, hopelijk doen ze daar wel wat aan.
De achievements zijn bekend: Alpha District - Casual (10 points) Complete Act 1 "Alpha District" on Casual difficulty The Stronghold - Casual (10 points) Complete Act 2 "The Stronghold" on Casual difficulty The Forgotten - Casual (10 points) Complete Act 3 "The Forgotten" on Casual difficulty Munitions Plant - Casual (10 points) Complete Act 4 "Munitions Plant" on Casual difficulty Airborne - Casual (10 points) Complete Act 5 "Airborne" on Casual difficulty Alpha District Revisited-Casual (40 points) Complete Act 6 "Alpha District Revisited" on Casual difficulty Alpha District - Skilled (15 points) Complete Act 1 "Alpha District" on Skilled difficulty The Forgotten - Skilled (15 points) Complete Act 3 "The Forgotten" on Skilled difficulty Munitions Plant - Skilled (15 points) Complete Act 4 "Munitions Plant" on Skilled difficulty Pickpocket (10 points) Swipe 10 weapons out of enemy hands using Time Powers All Fall Down (10 points) Kill 3 enemies at one time during Time Stop Look What I Can Do (5 points) Walk on water using Time Powers Disarmed! (15 points) Shoot 5 weapons out of enemy hands Get It Off Me! (5 points) Remove a stuck Clutch Grenade using Time Powers The Stronghold - Skilled (15 points) Complete Act 2 "The Stronghold" on Skilled difficulty Airborne - Skilled (15 points) Complete Act 5 "Airborne" on Skilled difficulty Alpha District Revisited-Skilled (55 points) Complete Act 6 "Alpha District Revisited" on Skilled difficulty Alpha District - Elite (20 points) Complete Act 1 "Alpha District" on Elite difficulty The Stronghold - Elite (20 points) Complete Act 2 "The Stronghold" on Elite difficulty The Forgotten - Elite (20 points) Complete Act 3 "The Forgotten" on Elite difficulty Munitions Plant - Elite (20 points) Complete Act 4 "Munitions Plant" on Elite difficulty Airborne - Elite (20 points) Complete Act 5 "Airborne" on Elite difficulty Alpha District Revisited-Elite (70 points) Complete Act 6 "Alpha District Revisited" on Elite difficulty Beginner's Luck (15 points) Complete a level without dying on Casual difficulty That Guy Is Swift (25 points) Complete a level without dying on Skilled difficulty Death-Proof (35 points) Complete a level without dying on Elite difficulty You're It (10 points) Tag 15 enemies with Clutch Grenades TimeShift Veteran (25 points) Play 100 multiplayer games TimeShift Champion (50 points) Win 100 multiplayer games …Is On Your Side (25 points) Kill 50 opponents in Time Grenades or Time Fields Did I Do That? (30 points) Score a Fury Kill Berserker (30 points) Go on a Reaper Spree MVP (20 points) Capture 25 flags in Capture the Flag Yoink! (20 points) Retrieve 50 flags in Capture the Flag Are You Cheating? (20 points) Score 30 headshots with any weapon in multiplayer games Bullets Are Expensive (20 points) Kill 25 opponents with melee attacks in multiplayer games Have It Your Way (10 points) Host and complete 10 games with custom presets Very Gracious (15 points) Host a dedicated server for 48 hours total then quit I Don't Rent, I Own (25 points) Win a Ranked Deathmatch game by at least 5 kills King Me! (25 points) Win a Ranked King of Time game by at least 5 kills Not Even Close (25 points) Win a Ranked 1v1 game without dying once Keep Away! (25 points) Win a Ranked Capture the Flag game without the other team capturing your flag Nuclear Winter Wonderland (25 points) Win a Ranked Meltdown Madness game by at least 30 seconds. The First of Many (10 points) Win a Ranked match Anytime, Anyplace (25 points) Win a Ranked match on every map Jack of All Frags (25 points) Win a Ranked match in every game mode Boy in the Bubble (30 points) Score 30 kills while trapped in a Time Grenade Typische FPS-achievements
tja vond de demo wel leuk maar om hem nou te kopen tja denk toch dat ik andere games zijn die voorang hebben. maarja meschien als die goedkoper is. wel leuke achievements trouwens