Moet het kloppen omdat het op de site van dimensionplus staat? Ik denk eerder dat je geen andere site nodig hebt als het op de officiele staat!
Klopt als een bus! Eidosinteractive geeft aan dat de PS2-versie en de Xbox-versie gewoon verschijnen op 18-10-2002. Ik ben de nieuwsposter van Playstation2games, en ik ben er ook ingetuind... Ik heb dat verkeerde nieuws inmiddels helemaal veranderd via rectificatie... Die lui van Cubezone.nl hebben gewoon niet goed genoeg gelezen! Een foutje is menselijk, natuurlijk... Maar gelukkig voor ons blijft de releasedatum van Timesplitters 2 ongewijzigd staan voor de Xbox op 18-10-2002...
pffffffff, ik schrok al... maar hij komt nu dus gewoon de 28st uit dus kan ik hem mooi in de vakanie spelen :d
Je bedoelt dus de 18e, typefoutje... Dadelijk gaan ze hier per abuis denken dat de releasedatum nu weer de 28e is geworden... NEE, 18-10-2002 RELEASEDATUM TIMESPLITTERS 2...
Dan heb ik hem dus waarschijnlijk de 16de of 17de. Mijn winkel is altijd een aantal dagen eerder met releases!
En als je nu eens vermeld welke winkel deze is en waar die zit, dan maak je denk ik vele mensen gelukkig.....
Het is de Digifan in Haarlem. je kan ook kijken op digifan.nl , daar staan wel adres gegevens en telefoonnummers.
wanneer kom timesplitters nou uit er staan nog steed verschilende datum's nu staat er op dimensionplus dat hij 25-10-02 uitkom wat is nu waar
Op eidos.co.uk staat: 18 oktober!!! Als dat niet zo is gaan we met zn allen dreigmailtjes naar eidos sturen, ok???
Bij bartsmit.com staat de ps2 versie op bestel! Dat betekent dat morgen de ps2 versie in de winkel ligt en hopelijk de xbox versie ook!
Heeft iemand de xbox versie nu al gesignaleerd in de winkels? Kan zelf bijna niet meer wachten, eidendelijk iets wat goldeneye benadert... Maar ik belde dus met intertoys en die hadden wel de ps2 versie, en 2 winkels krijgen hem morgen binnnen. Hoop nog steeds dat er een winkel is die hem vandaag al verkoopt... greetz!
ja kan iemand vertellen hoe het nou zit ik heb alle winkels gebeld zoals futurezone dimensionplus en die zeggen allemaal dat hij morgen kom