op eidos.co.uk staat nog steeds een banner waar op staat dat de ps2 en de xbox versies op de 18e komen en de ngc op de 31, dus er is volgens mij niks veranderd. Lijk me trouwens ook een beetje raar om een spel 1 dag voor de releasedate uit te stellen (toch).
Ik heb hem deze avond gespeeld op de ps2! Hij is echt zo onwijs cool! wow, zo'n vette multiplayer met zulke coole wapens! En het is vooral leuk om als monkey lekker al die andere gasten helemaal te beaten!
Ik weet niet meer wie ik moet geloven, Dim+ heeft de release van Timesplitters 2 al op 25-10-2002 gesteld, zullen ze niet voor niets hebben gedaan, denk ik... Ik heb de PS2-versie al binnen, het spel is echt in 1 woord GEWELDIG! Een aanrader voor FPS-fans, het spel kan Halo niet verslaan, vooral grafisch niet, maar hij is echt heel goed... Hopelijk komt de Xboxversie snel...
Het verslaat halo echt wel! De multiplayer beat halo helemaal en de single player is meer mijn stijl(is meer een mening) maar de multiplayer is een feit. De graphics van halo is ook een feit, maarja, dit komt door het multiplatform gedoe!
Ach, Timesplitters 2 is grafisch prachtig, maar ik vind Halo toch nog steeds vooral grafisch beter, maar dat is een kwestie van smaak... Timesplitters 2 is meer cartoonisch en dat geldt niet zozeer voor Halo... Maar toegegeven, Timesplitters 2 is een geweldig spel, en dat bestrijd ik ook in geen geval... Enne, de Xbox-versie al verkrijgbaar bij de... gcshop, wat is dat voor een winkel e.d.? Nooit van gehoord... Als het klopt is het fijn voor alle Xbox-gamers die op dit spel zitten te wachten... Edit: Wacht maar, ik heb die gcshop al gevonden op het web, www.gcshop.nl En de Xbox-versie staat er inderdaad bij Edit 2: De Xbox-versie staat inmiddels ook op www.nedgame.nl het blijkt dus dat Dim+ weer eens loopt te lullen, erg weinig betrouwbaar...
Er loopt hier al ergens een thread over de gcshop. Ze verkopen games daar ook goedkoop, nieuwe games zoals hitman2 en TS2 kosten er 58.5 euro en Sega Soccer Slam kost daar 41.5 euro hier ff de link naar TS2
Thanx voor de hulp, ik had mijn post al ge-edit... Nedgame heeft 'm ook al, dus het spel zou morgen inderdaad in de winkel moeten liggen...