Timesplitters 2 Ja of Nee

Discussie in 'Algemeen' gestart door JoNieuw, 21 jul 2003.

1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met maximaal 4 menselijke spelers en 10 bots, dus in totaal met maximaal 14 spelers tegelijk.

Er zit inderdaad ook een mapmaker in waarmee je zelf multiplayer of singleplayer levels kunt maken.

2. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt die map editor dan?
    Moet je alles zelf bedenken of moet je kiezen tussen verschillende dingen net als in tonyhawk 4 als je een park maakt???

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan verschillende ruimtes maken, trappen omhoog. licht een andere kleur geven/laten knipperen, wapens/ammo neerleggen, vijanden laten stil staan ergens, een route geven om te lopen. Ik vind hem erg goed!

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is het punt van Virus. Mensen die in de fik staan horen panikerend in rondjes te rennen en andere mensen aan te steken (wat ze bij mij ook op lage niveau's gewoon doen).
    Graphics zijn redelijk hebben alleen een cartoony sfeertje (ik vind trouwens de gezichtsanimaties veel beter dan in games als Halo).
    Muziekjes zet je maar uit als je ze irritant vindt:{.
    Besturing is net als Halo alleen het wapen wisselen is anders (wat je dus kan instellen).

De Map-maker is goed uitgewerkt vind ik. Alleen Story missions maken is wat lastig als je niet weet hoe het moet, maar er is een online tutorial op de Eidos site ergens.

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  5. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    Tja
    ik vind het wel een goede game heb het een paar dagen geleden gekocht voor de xbox
    ik vond 't eerst tegen vallen voorral door de besturing
    maar na een paar keer spellen ben je er aan gewend

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel zwaar vet, vooral om in de multiplayer te spelen bied het mij meer plezier dan HALO!!

En over die besturing :
    Ik heb een hoop shooters op de XBOX, en ik vond de besturing van TimeSplitters 2 echt niet de minst fijne. Ik vind hem persoonlijk fijner dan die van UC en heb er nooit problemen mee gekend

7. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    de multiplayer van timesplitters 2 is veel beter dan die van Halo,
    de gameplay is misgien wat mindr, maar het spel is leuker dan halo, (NIET BETER, WEL LEUKER)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    DAAR sla je de spijker precies mee op zijn kop!

9. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing van Timesplitters is wel wennen, maar ik heb het bij een vriend van me gespeeld en had het binnen een kwartiertje al onder de knie. Als je een goedkopere shooter wil kopen met een leuke singleplayer en multiplayer, zou ik Red faction II kopen. Hij is 50 euries.

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel niet zo veel aan, SP is nog wel leuk maar multiplayer vind ik echt 3x niks, de besturing is vooral zo irritant
    Ik sluit me ook aan bij soadrulezzz: koop Red FAction 2, fantastische Sp, hele goede MP en alles is erg leuk

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    keppem ook.....khad er meer van verwacht maar het spel zit opzicht wel lekker in elkaar. Alleen de sfeer is een beetje vaag int spel.

12. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het spel als ik jou was zeker kopen als je hem voor 35 euros kan krijgen. Het spel bevat veel soorten game modes voor multiplayer (zondermeer een mp madness) en je heb een ENORME single player mogelijkheid.

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zelf een cool spel (beetje de standaard argumenten, kan er niets aan doen)
    goeie graphics
    * leuke (en veel) characters
    * leuke levels
    * als je moeilijker speelt krijg je ook grotere levels (is motiverend)
    * veel wapens (vooral die dubbele submachineguns, die gaan hard)
    * waanzinnige multiplayer }:]
    * lekker lang houdbaar
    * beetje humoristische sfeer....wel rlx vind ik

over die laatste : hij is niet oneindig houdbaar (da's geen enkel spel volgens mij) dus ik heb mijn TS2 nog te koop voor 25 euro, mocht er iemand interesse hebben : pm me ff

14. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bwa ik heb hem geleent van een maat en vint het tegenslage.
    alleen de deathmatches zijn wel sfeer de rest zuigt grandioos en de besturing valt toch goe mee alleen het is wenne.

15. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gekocht omdat ik in de pu las dat het zo'n bangelijk spel was, maar na aankoop begon het toch vry snelte vervelen alleen de deadmatchen waren soms wel redelijkk verslavend, maar nadat ik de nieuwe unreal had gekocht waren die timesplitters 2 deadmatchen ook verleden tijd, ik denk dat ik hem nu ga verkopen.

16. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    wat zitten jullie eigenlijk dom te zeiken over de besturing van deze game? De besturing kan je precies instellen hoe je het wilt, je kan elke knop instellen.

17. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een redelijk goed spel en debesturing daar heb ik nog nooit problemen mee gehad

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem wel, en in het begin was ik er ook wild van (net als elk ander nieuwe game) alleen verveelde hij me vrij snel. Nu pik ik hem ook eigenlijk niet meer op.

Nu ik er aan terug denk is het toch wel een leuke game, alleen jammer dat na het te gekke eerste level alle andere levels een beetje gingen tegenvallen.

Voor 35 Euro is het een koopje hoor.

19. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb hem dan wel op de gamecube een paar keer gespeeld maar ik kon de besturing precies het zelfde(qua lopen) als halo instellen en dan de schiet knoppen ook nog het is een heel goed spel! als er een deel 3 komt hopen dat er live in zit

Deel Deze Pagina