KOM ANDERS VANAVOND OOK MAAR ONLINE IDEREEN DIE XBOX HEEFT MET TS2 ONLINE KOMEN OP XBCONNECT OM 7 UUR EN DE SERVER VAN KING JELZIE JOINEN!!
als je xbconnect het gedoenload is het een eitje dus down dat meld je aan bij xbc en dan moet je zorgen dat je xbox gevonden wordt door te zorgen dat er een kabel aan vast zit naar je pc (of hub maar wel een verbinding met je pc) en door hem op joinen te zetten dan word je xbox gevonde, join een game en als het goed is moet je dan met je xbox ook kunnen joinen door op joinen te drukken. (ik hoop dat je ut snapt ik ben niet goed in uitleggen
snap het nog nie techt want waar moet je dat tooltje downloaden, hoe krijg ik het op mijn xbox.. kan iemand me het van begin af aan uitleggen, zoals hij/zij het de eerste keer ook heeft gedaan? wederom bedankt..
Hoe speelt TS2 online? Is ie net zo geweldig als Halo? Of kan ik beter wachten op unreal championship?
Ik heb het gespeeld bij een vriend van me, maar Halo vind ik toch 10X beter. Timesplitters is wel een stuk sneller, maar de bewegingen en de graphics vind ik stukken minder! Ik zou dus echt wachten op unreal...... Mazzel!
halo is wel mooier enzo maar ik speel liever ts2 online...vooral vanwege de snelheid..en er is een grote verscheidenheid aan dope wapens en game modes....je moet het zelf maar een keer proberen... als je goldeneye vroeger cool vond dan is TS2 de shit voor je
is het nog doorgegaan? ik was niet thuis anders zou ik ook nog ff komen checken...maar morgenavond ben ik er wel laterz
Timesplitters 2 is een echte vette game! Maar op xbconnect staat helemaal niet in het lijstje van speelbare games timesplitters 2 dus hoe kan je dit nu onnline spelen??
oww ik ga eerst m'n connectie voor mekaar maken en daarna zeg ik het wel en spreken we pnieuw afen ik wil 4 xboxen minimaal met min 2 man per box
moeten we maar effe zien zaterdag avond week nie of ik tijd heb en nacht al helemaal niet want of ik slaap of ik ben aan ut stappen
Ik doe ook mee wat gaan we doen?? Deathmatch?? Ik zit met 2 man bij mij thuis dus zijn we al met iets meer. Zaterdagavond schikt mij ook wel. Ik kom onder de naam XBOXjunkXL. Is het dan goed als ik join??
tuurlijk is dat goed...hoe meer hoe beter we kunnen eerst wat gaan deathmatchen en daarna wat nog wat teamdeatmatchen of ctb
zullen we zondag middag gaan gamen at lijkt me beter. en iedereen die TS2 heeft en een fatsoenlijke verbinding mach joinen hoe meer hoe beter wat voor verbinding heb jij bloody apron of wat was je naam moeten we maar effe kijken wie een game maakt
Ik heb 1 van de snelste ADSL verbindingen tenminst edat zienden die lui die het kwamen aansluiten. Iets met 2 megabits per .... of zoiets maar in ieder geval ik download met een gemak van 230 kb constant dus denk dat dit inderdaad voor ADSL best snel is.
mijn download is wel gigantisch snel ik haal zo'n beetje 4 mbit of meer ( 500Kbyte) maar mijn upload is maar 128Kbit dat is 15 Kbyte en upload is het belangrijkste dus ik wil wel eens weten wat je upload is dan volgens mij 32 Kbyte of 64 Kbyte (256 of 512Kbit)
ik heb een chello kabel verbinding mn upload is 128 Kbit en mn download 1.5mbit zondag middag kan ik wel btw