1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Timesplitters 2 online

Discussie in 'Games' gestart door Bloody_Apron, 27 okt 2002.

1. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan gaan we zondag middag om 1 uur beginnen of zo??
    en xboxjunk die moet maar hosten dan want die heeft de snelste verbinding (snelstu upload)

2. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    He dat komt me ook wel goed uit zondag kunnen we flink door knalluh. He maar ik ga morgen Timesplitters 2 kopen heb het wel al veel bij een vriend gespeeld! Maar heb dus nog niet via Xbconnect gespeeld, maar zo een game hosten enzo gaat dat allemaal hetzelfde als bij HALO want dat heb ik wel vaker gedaan via mijn ADSL. Maar het lukt me wel dus..... zondag wordt het knalluh!!:cool: jullie spelen toch niet met dat aapje he??

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

aapje mag niet mee doen nee...
    hosten is wel makkelijk...je gaat gewoon naar arcade->system link>start game-> dan maak je een game en moet je w88 tot je ons ziet

trouwens als je hem nog niet hebt dan zullen we maar om beurten hosten want ik heb al wat velden unlocked die jij nog niet hebt natuurlijk

4. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das mij goed heb trouwens wel al paar levels unlocked omdat we meer bij mij zitten te spelen dan bij die vriend van mij. Wij wonen namelijk in een groot huis en ik heb vet dolby geluid erop aangesloten en mijn slaapkamer is net een woonkamer, en mijn ouders zeiken niet veel mag doen en laten wat ik wil behalve na half 12 dan moet het geluid iets zachter. Maar voor de rest kunnen we bij mij altijd gamen is dus wel relax. Vandaar dat ik ook een paar levels erbij heb maar nog niet allemaal inderdaad.

5. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Training grounds is een mooi level dus dan kunnen mischien ik en bloody apron beter hosten want wij hebben bijna alles vrij. maar zien we wel effe

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

post ff hoelaat jullie online gaan

7. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn verbinding werkt niet verdomme
    ik zal ut proberen voor elkaar te maken
    dan hoor je ut wel

8. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn verbinding is weer voormekaar weet alleen niet of ik kan hosten maar dat doen jullie dan maar, kunnen er mensen op vrijdag middag vanaf half 4 of zo??

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

jammer dat het niet doorging..vrijdag kan ik misschien
    alleen dan zit ik waarschijnlijk met 1 op mn box

laterz

10. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit dat je met 1 bent kunnen we wel effe doen vrijdag.
    hoelaat gaan we spelen, zullen we zeggen rond 4 uur dan kan ik in elk geval effe kijke of ik kan hosten enz en dan kunnen we zondag middag mischien een echt lang potje spelen met veel mensen.

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

oke 4 uur dan ....heb je msn? voeg me anders ff toe

buddhist_fist@hotmail.com

12. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    He jongens. Sorry voor die zondag heb de hele dag liggen kutten voor die verbinding maar mijn windows was down. Heb nu XP opnieuw geinstalleerd deze week nog even netwerkkabel voor mijn xbox halen. Willen jullie deze week nog een pot spelen of zondag??? Ik kan vrijdag waarschijnlijk niet want moet werken tot 6 uur dus... Maar als jullie zondag willen is mij best een lekkere languh pot. Ik ben dan waarschijnlijk met 2 man hoor verdere informatie nog wel van jullie..

Greetzzz

13. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet aankomende zondag dan ga ik waarschijnlijk naar de HCC/game expo

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik denk dat ik daar zelf ook ben op zondag

....misschien zondagavond

keep ya posted

15. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    KLOPT!!!!! Dan ben ik ook daar..... Wordt het denken jullie wel vet daar??? Worden volgens mij veel nieuwe games gepresenteerd!! Maar dan moeten we maar een andere keer nog fatsoenlijk afspreken!!

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

volgens mij wordt het echt wel cool daar....er worden ook wolfenstein battles gehouden :9 (iedereen met zn eigen pc en zelfs eigen stoel 8) )

vraag me af wat voor getweakte sytemen je daar gaat zien

en eindelijk kan ik ff checken hoe goed die gasten hiero zijn met gamen

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neen.

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dat zuigt wel....dan is er toch nog 1 groot gemis

19. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zullen vast wel wat games gepresenteerd worden maar die zijn al bekend en zullen binnenkort uitkomen of zijn al uit maar lijkt me niet dat daar echt nieuwe voor ons onbekende titels zult vinden

Deel Deze Pagina