1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Timesplitters 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door royspijker, 5 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik ben in de story mode bij het level: Wild West

    ik moet hier een vrouw uit de gevangenis redden, maar ik zou niet weten hoe.

    wie kan mij helpen?

    alvast bedankt.
     
  2. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is al een tijdje geleden voor mij. Maar ik geloof dat je een kar tegen de achtermuur van de gevangenis moet duwen. Dan in de sherifs office een vat met buskruit pakken, en dan een spoor van kruid van de kar naar een ontplofbaar tonnetje moet strooien en dan het tonnetje opblazen.

    Het kan zijn dat dit niet helemaal klopt want het is al weer een tijdje geleden.
     
  3. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedakt voor de tip.

    ik dacht al zoiets, maar ik kon er maar niet opkomen hoe ik dat kruit aan moest steken.

    jouw tip klinkt logisch. ik ga het morgen proberen.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Neem eens een kijkje bij de [search]zoekfunctie[/search] of in het gedeelte Help/Cheats. Daar staan een hoop TimeSplitters 2 threads waarin je antwoord mogelijk al staat en anders kun je in een van die threads verder gaan: http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=246974
    Deze thread is daarom wat overbodig en staat niet op de juiste plaats, waardoor ik hem sluit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina