In de ps2 zat een network optie, dus moet die er in de xbox versie ook zitten. En op de site staat wel dat je met xbox kan linken!
Elk wapen in PD is een double gun hoor. PD heeft 8 bots die op 7 moeilijkheden te zetten zijn en op 20 verschillende persoonlijkheden. Plus heeft PD 30 challenges waardoor je wapens, arenas, bots kun unlocken. De skins zijn er wel 100.000 en elke skin heeft weer zn eigen voor en nadelen. Plus dat de single player ook nog erg goed is waarbij je cheats kunt verdienen en CO-OP kunt spelen. Ik heb TS2 gespeelt en iedereen die TS2 en PD heeft gespeeld weet wat ik bedoel als ik zeg dat PD verre weg de betere is.
Kijk, dat ze een beter spel als Goldeneye willen maken vind ik alleen maar goed. Maar dat ze die energiemeter op precies nagemaakt hebben vind ik eigenlijk wel matig. Die crosshair ziet er ook zielig uit. Maar ja, ik heb dit spel niet gespeeld en oordeel alleen op de beelden van Gammo. Maar het lijkt er op dat ze veel van Goldeneye hebben gekopieerd en alles in een mooi nieuw jasje gestoken hebben. Maar ik denk dat dit spel in de Categorie Turok valt. Wel leuk, maar toch net niet wat het had kunnen zijn. Maar goed, ik ben benieuwd wat de verdere reacties in deze thread zullen zijn.
Nou, dan is die iedereen wel heel erg fout man! Ik heb jaren(!!!) perfect dark en goldeneye gespeeld(lees: elke dag met uitzondering van vakanties etc.) En dan moet ik niet weten welke beter is???
Hahahah PD heeft wel 50+ wapens man dus waar heb je het over. Heb je PD eigenlijk wel eens gespeeld ???? PD outclassed TS2 in alles. Alleen TS2 heeft een editor maar of je die zult gebruiken is maar een vraag. Ik zeg niet dat TS2 slecht is maar gewoon dat PD niet te overtreffen is.
Is Timesplitter box Live ??? .. ik dacht het niet ... vandaar dat ik deze links laat liggen .. maar als het echt een goede game is koop ik hem ... maar waarschijnlijk word het toch deaththrow
Ik verzeker je dat deze niet in de categorie turok valt. Deze game is stukken beter. Ik vind hem tussen het rijtje PD en Goldeneye passen.
Jah Turok hoort in het rijtje mislukte GoldenEye clonen. Ik snap niet dat Rare geen nieuwe JamesBond maakt zoals ie hoort te zijn. Nu komen er allemaal van die James Bond spelletjes die nog te zeilig zijn om in je console te stoppen.
ja al die nieuwe golden eye spellen zijn maar bagger. goldeneye is het enige goede James bond spel dat ooit is gemaakt vind ik. maar die was dan ook wel heel goed. echt een tof spel was/is dat.
Timesplitters past in het rijtje, het enige wat ik jammer vind is dat klote notre dame level, die zuigt echt. Chicago is wel onwijs cool!
TS2 is zeker wel stukken beter dan Turok en in mijn optiek (en die van de pers) ook beter dan Goldeneye en PD maar daar valt kennelijk over te twisten. Ik heb net een review van TS2 voor PS2 gelezen en daarin staat niks over een link-up optie. Xbox krijgt er zeker een. Hij is niet live, dat hebben ze eruit gehaald. 007: Nightfire is misschien wel een goed spel hoor. Hou ik nog wel ff in de gaten, je weet maar nooit...
ps2 heeft zeker wel een link optie. Had hem zien staan in het arcade menu, en tja: de een vindt hem beter dan goldeneye en/of perfect dark en de ander niet. Dus, dat moeten jullie zelf maar weten.
Goldeneye is beter dan pd met single player, maar pd is beter met multiplayer, dus vind ik ze elkaars gelijken! Denk daar maar eens over na.(ik vond ge eignlijk beter, door de sfeer en de wapens)
TS2 heeft ook co-op! lol, dat zei ik toch ook. De multiplayer van pd is vele malen beter dan die van ge. Onder multiplayer versta ik ook co-op en counter-op()
Heeft er iemand hem al echt in huis voor de xbox? kben wel benieuwt hoe hij is, maar als hij niet bijzonder is ga ik hem ook niet halen, kheb net the thing en deathrow binnen, en er moeten ook nog wat pc games komen (nolf 2) en ik moet nog geld hebben voor splinter cell enzo
Ik heb net gebeld met digifan in haarlem en zij hebben hem net binnen, dus ik ga hem zo halen(uurtje ofzo)