kpak straks de fiets, en ga ff zeuren bij de FRS hiero in Leusden, en het is ze geraden dat ze em hebben, want anders... ...hebben ze em niet.. :{
Deze game gaat echt vet worden ik zweer het je ik ga hem me ook meteen halen met deathrow erbij!! Als jullie hem hebben gespeeld geef dan een reactie hoe die is....
die is wel aanteraden, maar: ik zit in de knoop met het aimen. Ik wil zo graag aimen als op de n64, met de left trigger, maar die wordt al gebruikt voor alternative fire. Maar als ik dat verander dan komt alternative fire weer op een kloteplek te zitten.
SHIITTT Ik heb net gebeld met de intertoys, en die zeggen dat alleen maar voor de ps2 timesplitters komt??? wat een bullshit. K******tttttt, nu heb ik echt een probleem, ik heb een tegoedbon voor de intertoys, en die krijgen hem dus pas rond sint juttemus. En het blijkt ook nog dat je die klotebonnen alleen bij het filiaal waar je ze gekregen hebt kan besteden. Ik ben genaaaaaaaiiiidddd
Ik heb al gezegd hoe hij is. Onwijs cool. veel multiplayer op[ties,. 10 bots. veel multiplayer games, veel multi levels, meer dan honderd multiplayer characters. Je moet meer dan de helft van die dingen unlocken in arccade league. Als je dan een nieuw level speelt of een nieuwe game mode, dan krijg je als je dat leasguelevel hebt verslagen die mode of dat level. De mapmaker is wel iets teleurstellend, want er zijn maar een beperkt aantal tiles. Single Player is best wel goed, maar het kan niet goldeneye of perfect dark evenaren qua single player. Grotere levels dan in goldeneye en pd. Veel objectives. Onwijs coole wapens(vooral flamethrower) en drie verschillende single player niveaus. De bots kunnen op 5 niveaus ingesteld worden en de multiplayer kan je in 3 verschillende snelheden of zoiets spelen. er zit een link optie in. Je kan er binnenkort mee online spelen op xbconnect. En er zit natuurlijk ook de oh zo mooie co-op mode in!
Bij repaly games store in den bosch hadden ze hem ook niet ze zeggen dat ie is uitgesteld tot 25 oktober. Waar is timesplitters wel te koop in de regio den bosch
Lol! Ik ben net ff langs geweest daar, en heb t ff aan de enige echte Peter gevraagd, en hij zei dat ze m waarschijnlijk vandaag binnen krijgen (ik heb m ff gereserveerd). Bij de FRS hadden ze m nog niet staan, bij de bart smit in den bosch ook niet.
Wil je het hier even posten als ie er wel is. Tegen mij hadden ze gezegd dt ie mischien was uitgesteld tot volgende week.
I'toys in Hoog Catrijne iig niet want ik was daar gister toevallig en daar wouden ze beweren dat de Timesplitters II niet eens uit zou komen op de Xbox. ]:- Ze hadden hem daar wel al voor de Playstation 2 dus dat was raar. Wel vet, bij de Games en zo daar hadden ze een nieuwe demo disc met allemaal filmpjes en ook nog eens 4 speelbare spellen waaronder Halo, CHase en Battle Engine Aquila. Vreemd spel, die laatste Khoop dat die hier ook snel zal liggen want hij roelt
JAAAAAAAA Hier in Zwolle ligt een stappel van Timesplitters2!! ik had meteen 5 gekocht! en een stomme actie van PS2 dat je voor 80€ Timesplitters 1 bij kreeg:{
Hij is er !!! Hij is er !!! Hij is er !!! Eindelijk weer een spel voor m'n Xbox. Dit is de eerste niet-launchgame die ik koop. Eindelijk iets dat de moeite waard is zeg Pffff....
Ik ga hem zo halen bij de Games & zo in Amsterdam. Ben gebeld. 020-6230031 (Nummer van Games en zo dus, niet van mij.) Zullen wel snel op zijn. Misschien waren er wel alleen genoeg voor reserveringen.