w00t, ik ff naar de frs, waaren ze volgens mij bezig met alles anders zetten enzo, alleen hoop ik dat ze nog niet klaar waren, want de xbox games lagen op een stapeltje in een hoekje!!!!!!! Maar daar zat TS2 niet bij, dus ik ff vragen, en ja hoor, hij lag achter de toonbank, hoppa!! IK GA SPELEN!
Weet iemand hoeveel die bij de frs. Ik heb namelijk momenteel nog maar 67 euro en ik wil em wel snel hebben. BVD!!
Heb net even ts2 gespeeld alleen in de mp. Ik heb er nog weinig van gezien, maar dit word echt wel een pd beater in de mp dan. Ben nou bezig met co-op ziet er wel tof uit. Het kan beter maar dat heb je met multi platform.
Ik ga hem vanmiddag ook maar ff halen. Eindelijk, hier heb ik echt jaren op gewacht iets wat goldenEye benadert! Hoopte altijd al op desnoods een remake van ge voor de cube met mooiere graphics, maar dit is helemaal goed! Ge was naar mijn mening beter dan pd, je kon duidelijk zien dat de belangrijke mensen van rare, die verantwoordelijk waren voor ge weg waren, nu eindelijk een waardige opvolger van ge door die mensen! Pd was gewoon iets teveel van het goed voor de n64, en de wapens bevielen mij ook niet echt.
Het is een super game!!! Maar ff een punt.. in de single player heb je dus levels.. in die levels kan je niet saven.. heeeel soms zit er een checkpoint, en daar begin je dan weer als je dood bent, maar als je dan stopt, en de volgende keer weer verder gaat.. volgens mij kan je dan weer helemaal overnieuw beginnen!! Of moet je em dan ergens anders opstarten?
Weet iemand wanneer hij bij de intertoys komt, tegen mij zeiden ze namelijk dat hij alleen voor de ps2 bestaat ]:- ]:- ]:-
hij is vandaag pas uitgekomen, bij de frs tenminste daar heb ik em gehaald (18 oktober). hij speelt heerlijk moet ik zeggen, graphics ziet er verzorgd uit, en ik ga vanavond ff beetje coopen met een vriend van me . k heb deathrow ook al gekocht. t begint er zo langzamerhand steeds beter uit te zien voor de xbox moet ik zeggen. en wie is die idioot die de hele tijd over perfect dark loopt te mekken? flikker op dat spel is drie jaar oud. koop een gc als je zon nintendo fag bent (wat doe je hier eigenlijk). en de makers van goldeneye hebben hier aan meegewerkt, dus ik denk dat het wel goed zit. alle gamesbladen (ALLE) zijn er ook zeer over te spreken. dus eeeh. maar jah ik ga em ff spelen. dus mzzl
ThaKing waar in Zwolle heb je ze gekocht? en waarom hebn jij er 5 aangeschaft? 1 als cadeau voor mij..... En kan iemand een link geven waar foto's staan of iets dergelijks. Je hoeft mij niet te verwijzen naar een filmpje want die draait op deze pc toch niet.
Was het maar zo'n feest. Omdat ik bij een kleinkutfiliaaltje van intertoys een kapotte The Thing heb gekocht en ingeruild voor een tegoedbon, zit ik aan die klapmongolen vast. Voor nu dan, want ze kunnen vergeten dat ik hierna ooit nog 1 stap bij ze binnen zet. Dikke, dikke bullshit trouwens dat je bij de intertoys tegoedbonnen alleen kunt gebruiken bij het filiaal waar je ze "gekregen" hebt.
Jezus wat is dat spel goed zeg. Single Player misschien wat minder dan Halo maar verder Doet ie er apsoluut niet voor onder. Shriko: Ja idd, je kunt checkpoints niet saven volgens mij. Pech, levels zijn toch korter dan Halo. Boeit niet.
Ik zou nu deze game bij een andere winkel kopen en dan je tegoedbon gebruiken voor bijvoorbeeld Splinter Cell.
Een paar vragen Doen de bots ook mee als je al met 16 man aan het linken bent. Hoe kan ik mijn leven vergroten in de multipaly met bijvoorbeeld 200%. Hoe stel je de bots in of zijn die al vast op een moelijkheidsgraad ingesteld.
Ja Tha_King heb 'm en ook nog eens 5 x gekocht en hij woont in Zwolle. Ik weet niet eens wat voor 'n spel dit is dus laat het me even weten of een link ofzo.