1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Timesplitters 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 18 okt 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Den Haag, bij de FRS hadden ze er... eentje... En die heb ik gekocht... Maar bij Discovery hadden ze vijf stuks, misschien een tip dus voor Xenoir, die in Rijswijk geen exemplaar heeft kunnen bemachtigen... Als Xenior slim is belt hij morgenochtend effe met Discovery Den Haag om een exemplaar te reserveren en hem op te halen, als ze nog niet weg zijn... Ik denk van niet, want ik was ongeveer 17.00 uur ter plaatse en toen hadden ze dus nog 5 stuks Timesplitters 2... Ik heb je nog een PM gestuurd hierover Xenior!!!

Ik heb nu twee versies, PS2 en Xbox en ik moet zeggen dat de PS2-versie uitmuntend is, maar de Xbox-versie is meer dan uitmuntend, die loopt gewoon NOG lekkerder... Het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel, Free Radical Design heeft echt een wonder verricht! Maar X-box-versie is dus superieur! (logisch)... :9

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    erm, bij Thaking stond er een ;) smiley achter, dus dat moet je maar met een korrel zout nemen :D

Maar thaking, waar heb jij hem gehaald?

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip Elite Force.:)
    *Heel het forum belt morgenochtend vroeg.:+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die idioot ben ik oh nee die idioot ben jij zelf. Waarom krijgt Ge en PD dan een beter punt als TS2 ????? Nou nou dat weet je niet omdat je..................juist een idioot bent.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom heb jij m niet bij de Discovery gehaalt ??? dan krijg je toch stempels :) Bij de Discovry in Nijmegen hadden ze er meer als 20 binnen gekregen. Alleen Deathrow hebben ze nog steeds niet :'-(

Waarom haal je er een voor PS 2 en voor de XBox ????

6. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0

zoals altijd bij me local gamesboer :D voor wie hem niet kan vinden mag bij mij overkopen voor 79€ incl. verzend kosten!:+
    echt tof spel is dit !!!!!!!!

7. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    ? IS deze echt ZO goed? Het is toch maar een poort? Misschien heb ik het mis over dit spel... Als dit een Xbox Only was zou die vast nog uitgebreider en vooral mooier zijn. Dan had ik niet getwijfeld... Ik wacht wel ff tot nog wat meer reviews, dan ga ik dat spel wel even testen... Is de multiplayer ook zo goed? Wacht maar tot Unreal komt... Maar daar zit weer geen goede singleplayer op... Ik heb gezworen na Spider-man geen poorts meer te kopen, maar is deze het dan toch waard, of is het niet veel beter dan Turok? Dilemma...:confused:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bijna elk spel is veel beter als Turok dus..........behalve Bruce Lee dan die kreeg van OXM een 1 !!

9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    aaaaahhhh daarom heb je er 5 gekocht om winst te gaan maken op je xbox collega's. Nou ik woon zelf in Zwolle dus ik ga zelf wel op zoek.....

Ik had je vriendelijker ingeschat zeg dan gewoon welke winkel.

Entertainer, dixons, Bart-Smit, FRS..........v&d......

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan 2 vragen voor je beantwoorden denk ik.
    1. Bij de FRS krijg je gelijk korting ipv stempels.
    2. Hij heeft die ps2 versie denk ik als reviewcopy gekregen.

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen wat goldeneye maps aan het maken.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom krijg jij korting bij de FRS ??

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die een Free Entertaimentcard haalt, krijg je 10% korting. Volgens mij moest je wel eerst ook gebruik hebben gemaakt van de Coca Colacard...dat weet ik niet zeker, daar kreeg je eerst 10% korting mee.:)

14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    ff weer on-topic;

Kan niemand mij nou even een link geven waar in-game pictures op staan of zo??
    Weet zelf niet eens wat voor 'n spel het is. Inmiddels heb ik nou ook door jullie Deathrow gekocht dus misschien doe ik daar Timesplitters 2 ook nog wel bij......

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Officiele website daar staat vast wel wat :)

En deze game is gewoon zo bruut, speelt heerlijk, zoveel opties, echt zo cool:9

O ja, about Intertoys.
    Er zijn 2 verschillende soorten intertoys, de ene is alleeen maar Intertoys en verkoopt alleen maar Intertoys spullen. Maar er is ook nog een 2de soort die ook bij andere firma's spullen inkoopt en daarom een groter aanbod kunnen leveren.
    Die Intertoys moet je hebben want die andere verkoopt veel spellen neit, waaronder Timesplitters II voor de Xbox.

16. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    In-game pictures:

http://www.eurogamer.net/content/ss_timesplitters2_x

Enne, ik heb de PS2-versie gekregen als kadootje en de Xbox-versie zelf gekocht... Er zullen mensen zijn die me voor gek verklaren, maar ik MOEST de Xbox-versie hebben... Ik ben eenmaal een gamegek... Ik heb trouwens een review van de PS2-versie geschreven, als er interesse is, kijk dan op P2G via de volgende link, krijg je een indruk van de game:

http://p2g.mxmm.com/review.php?titel=Timesplitters 2

En ik las dat iemand hier vroeg waarom ik 'm zelf niet bij Discovery heb gekocht als ik hem daar heb gezien, dat komt omdat ik hem gepreorderd/gereserveerd had bij de FRS... Ik heb ook zo'n spaarkaart voor Discovery, maar die komt wel vol hoor!

Ik vind Timesplitters 2 echt een van de beste games die je kunt overkomen, go to the shop and buy it! NOW! :+

17. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    nice review

18. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    aahh ,ik heb nu ook TS2 gekocht en hijs echt cool. heb een tijdje MP gespeeld en dat roelt echt man. helemaal wat ik verwachte.
    zelfs meer.

ik heb hem bij Gameland.nl gehaald.
    www.gameland-helmond.nl

daar hadden ze echt een stuk of 20 spellen die ik nog nooit heb gezien. ik wist wel dat ze er waren. want ik heb ze op internet gezien. maar ja nog nooit in een winkel.

maar TS2 kan ik je echt aanraden. kheb al 2 levels gemaakt op beginner mode. best tof.

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    met dat ding dat je op het begin heb he, dat je camera's kan zien wat ze zien, en waar vijanden zitten enzo.. moet je is voor de grap op Y drukken!! Deed ik per ongeluk! Krijg je minigames!!

Maar ik heb een vraag, iemand zei tegen mij dat ik auto-aim moest uitzetten, dat dat dus auto aanstond, maar bij mij richt die dus echt niet automatisch hoor!! Ik heb em nu uitgezet, maar merk geen verschil.. hoe zit dit?

20. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kweenie.. ik merkte ook geen verschil in richten MET of ZONDER die auto-aim..

Ik snap alleen heel dat gezeik in deze thread niet over PD.. en goldeneye.

perfect dark en goldeneye zijn allebei topgames, en deze mag daar gerust tussen staan. de Multiplayer evenaart PD zeker wel, en misschien overtreft ie 'm wel. Om alle maps en ventjes te unlocken, moet je medailles halen door bepaalde soort deathmatches te spelen tegen bots. deze zijn heel goed in elkaar gestoken.
    de chalanges zijn ook cool. Je moet bepaalde opdrachten doen binnen een bepaalde tijd, of zo veel mogenlijk punten halen door bijv. bots te killen door zelf in 1 kamer te staan. door hierop goude medailles te halen krijg je cheats voor storymode, en ook voor de arcade mode.
    Alleen is de singleplayer volgensmij wat aan de korte kant. Als er in totaal maar 9 missies zijn, denk ik dat je ze best binnen een dag uit kan spelen.. :'-( (de missies zijn vrij klein, dus niet denken aan 9 halo-missies). dat is het enige minpuntje wat ik tot nu toe ben tegen gekomen, maar dat maakt de fun niet veel minder. de multiplayer staat hier zo sterk tegen over, dat het niet eens zo veel uit maakt dat de story niet heel lang is.

BTW: wat ook wel raar is, is dat je niet kan springen :confused:

Deel Deze Pagina