OMG!!! Kut zooi!! zit in het het laatste stukie van lvl 1, met die helikopter! ga ik dood, kan ik dat hele stuk weer overnieuw!!! ]:-
Dat is op zich wel een redelijk idee, alleen dan moet ik weer wachten weken wachten op splintercell na de releasedate. Het is dus niet meer dan het probleem verschijven, helaas.
gast. get a life. weet je, wolfenstein 3d was in zijn tijd ook heeeeeel erg goed, doom ook. maar daar hebben we het nu toch niet meer over? ook al waren ze toen nog zo goed want nu zijn er unreal tournament, en quake 3. tis heeeel simpel. evolutie noem je dat. ook console spelletjes "evolueren". vandaar dat vroeger allemaal perfect dark en goldeneye goed vonden, maar dat de mensen die met hun tijd mee gaan nu timesplitters II (of wat anders) leuk vinden. als jij wil blijven hangen in 1997 vinnik het best, maar val mij er niet mee lastig.
denk dat turok ook wel beter is als fusion frenzy, maarre ik dacht dat timesplitters uitgesteld was trouwes
nee alleen voor de gamecube (en terecht ) dus jah ga em halen zou ik zeggen, de frs is het beste supplyed denk ik. (dozen vol )
de eerste timesplitters was ook kut, naar wat ik gehoord heb. het heeft een complete make over ondergaan, misschien is het nu wel leuk? maar deathrow is ook ubers jah.
Is het nu al 5 jaar geleden. Nou ik kan zeggen dat ik nog nooit zoveel plezier heb gehad en nog steeds bijna elke dag speel Mario Kart 64 en dat is ook een console game. En ik denk dat een hele boel mensen dat ook nog hebben terwijl zo ook nog een XBOX, ps2 of ngc hebben. Dus zeg niet dat die consoles oud zijn iedereen speelt toch ook nog Counterstrike. Zeg ook ff tegen hun dat ze uit de tijd zijn.......................................
Fuzion Frenzy is echt wel een goed spel als je het met meerderen speelt. Dan gaat de tijd heel snel, dat verzeker ik je.
Ja vervelend is dat he. Ik ben daar gisteren geeindigd na een paar keer proberen maar gestopt. Ga zo weer ff. Een ding: die snipergun is best wel klote vinnik. Hij veert iedere keer terug als je probeert ergens op te mikken. Nou ja, het zal wel wennen....
Oh, ik dacht dat ik de enige was die de tering kreeg van die terugverende wapens. De besturing is zwaar klote. Als je eenmaal Halo gewend bent (jaja, wij iksboksers zijn wel verwend, he?) dan wil je nooit meer wat anders, denk ik. Ik grijp ook de hele tijd naar het D-pad om te lopen en opzij te stappen maar dat helpt niet echt. Maar ik ben er pas net mee begonnen dus geef mezelf nog even de tijd om aan de besturing te wennen. De game zelf is overigens wel leuk. Een beetje zoeken en puzzelen en wat aktie tussendoor is 'my kind of game'. Maar ik heb niet zo'n heel vaste hand en de snipergun is voor mij inderdaad nauwelijks bruikbaar. (Terwijl ik in mil. dienst nog wel scherpschutter was).
als je op start --> controls--> custom zet, kan zelf per knopje instellen wat je er mee wilt doen, dus kan je je d-pad ook verandere. had ik ook gedaan, want ik vond wapen wisselen met het d-pad nou niet echt DE besturing waar ik op zat te wachten. k heb nu volgend wapen is y (wapen wisselen bij halo) b is vorig wapen (maar die gebruik k nie zo veel) en dan herlanden met X (ook net als halo) werkt bij mij veel relaxter!
Is er iemand die zowel de Xbox als de PS2 versie gezien/gespeeld heeft?? Ik heb namelijk gehoord dat ie op de PS2 mooier is. Dan koop ik hem voor de PS2. Was geloof ik een ander bedrijf die de Xbox versie gedaan had. Soort Need for Speed verhaal dus.
ik heb de PS2 versie niet gezien, maar op de xboxversie's graphics is niets aan te merken iig. ze zijn dik inorde, alleen tja.. als de ps2 betere heeft (wat me vrij sterk lijkt) dan..... dan...... dan weet ik t ook even nie
Elite Force en hij heeft al gezegd dat de xbox versie nog gladder loopt. Hij heeft ze alletwee en het lijkt me sterk dattie daar dan niks over gezegd heeft. Dus... Ik koop de xboxversie gewoon.
Nee, de PS2-versie is niet mooier dan de Xbox-versie... Ik vind de Xbox-versie mooier en die loopt ietsje gladder, inderdaad... Het ontloopt elkaar niet zoveel hoor, er zit misschien enkele procenten verschil in qua graphics... Ik heb allebei de versies, maar als ik zou moeten kiezen, zou zeker gaan voor de Xbox-versie...
waarom koop je ze eigelijk voor allebei de platformen, als je het op eentje kan spelen is het toch ook goed