Ik heb zo mijn redenen... Ten eerste ben ik gamegek... Ten tweede... speel ik multiplayers met verschillende gamers, waarvan de een geen Xbox heeft en de ander geen PS2... Maar de PS2-versie heb ik kado gekregen en de Xbox-versie gekocht...
Je hebt gelijk, ga ik ook doen. Je kunt dat auto-centeren van je wapen idd uitzetten maar die sniperrifle blijft een beetje shaky. Ach, je hebt hem toch niet zoveel nodig. Die arcade-mode schopt ook reet zeg. Phew... En die levelmaker is ook wel lachen.
Je kunt ook voor PS2 gamers zo'n tussenzet stukkie voor PS2 controllers kopen he. Dan speelt ie denk ik precies hetzelfde als de PS2 versie.
Ja... Er zijn overal mooie oplossingen voor... De techniek staat voor niets... Maar ik wilde gewoon beide versies hebben voor beide systemen, simple like that... Laat mij maar lekker gamesgek zijn...
Heb 'm nu ook gekocht!!!!! en weer 69,- eurotjes Nu ff gamen en hopen dat het een vet spel is zoals jullie zeggen.
Omg, wat moet ik nou kopen. Ik heb net Blinx besteld op DVDCrave, maar ik wil ook TS2... Games moeten echt eens goedkoper worden
wat een lekkere game besturing is even wennen en was begonnen op easy.dat is niets gewoon op normal beginnen en de game is een stuk leuker echt een game die je niet kan neerleggen.i like it a lot
WOOOOHHHHHH net ff gespeeld en ik kan alleen maar zeggen dan je Time Splitters 2 moet kopen samen met Deathrow. Dat zijn 2 vette games die je zeker na Halo niet ka nlaten liggen. Nu ga ik weer gamen mzzll......
Bij de Bart Smit in Den Haag hadden ze hem niet eens in bestelling staan.]:- En ik wilde mijn Deathrow daar ruilen.:{
blinx kopen? ik heb hier en daar gehoord dat dat tegen viel. splinter cell moet ik nog hebben, cmr3 en ik hoop echt dat sega gt nou eens een keer uit gaat komen binnenkort, want daar zit ik nu het meeste op te w8en. brute force, s misschien ook wel cool. enneuh, lotr? wordt dat nog wat?
Oh, ik had een hele waslijst van wensen op me desktop gezet, maar hij werd zo groot dat ik m'n achtergrondje niet meer kon zien. Blinx, UC, Doom III, Rayman Arena, Halo 2, Whacked, Quake, enz enz.. 'Tis om gek van te worden. Voor mij hoeven de games niet goedkoper te worden, als m'n salaris nou eens verdrievoudigde... Maar TS2 is een game die beslist de moeite waard is. (Dank aan het forum waar ik de tip had gevonden).
okee ik heb de game dus net gespeeld en heb verschillende vragen. Ten eerste: kan ik springen in het spel (nog nie gevonden) 2de: kan ik in de aim mode zo zetten dat ik de heletijd in het midde blijf schieten?? 3de: kan ik ook een croshair krijgen NIET in de aim mode? 4de: kan ik de sensitivity anders zetten? Danke
springen: nee auto center kan je gelukkig uitzetten in preferences: auto aim crosshair alleen in aim sensitivity kan je niet setten, je kan wel met sommige wapens zoomen in aim mode geloof me, maar het went na een tijdje
Bestel hem daar dan, wil ik ook gaan doen (moet nog ff de cc hebben ). Ik kan alleen de site niet meer openen, maar dat ligt aan mijn pc, het internet loopt van geen meter, ik snap er niks van? ]:- Ik wil Conflict Desert Storm, The Thing, Timesplitters 2 en misschien Hitman 2 bestellen, en een Adv scart cable.
Owwwwwwwwww, wat stom van me....woehoe...Afgelopen vrijdag - 18/10/02 - ff binnen gewipt bij de Free....kzag hem staan, maar dacht...koop m morgen wel en ja hoor de dag daarna...WEG! Duhuh....]:- Ik had me zo ingehouden....en tj..daar word je voor gestraft THE END.....nu weer mijn zonden overdenken.....
Mooi spel. Ik vind het wel jammer dat ze de wapens niet zo mooi vast houden. Verder Vind ik het een super game!!