Ik ben trouwens nog effe wat vergeten te melden w.b. de vergelijking tussen de PS2-versie van Timesplitters 2 en de Xbox-versie van dit spel... De Xbox-versie kent een refreshmode van 60Hz en de PS2-versie alleen een 50Hz refreshmode... Da's toch een grafisch verschil in het voordeel van de Xbox-versie...
Die stond op de balie van fRS's. Neem aan dat ze die nog steeds op de balie hebben staan want de actie loopt t/m Dec.
Je gelooft het nooit..................heb ik m voor mn verjaardag gekregen. Maar uhhhhhhhh na verder verdiepen vind ik PD toch beter alleen al omdat je daar challanges met zn 4 kan doen !!!!!!!!
tjaa... PD is toch beter als ik er nu naar kijk... maar toch.. goldeneye haalt ie het wel bij vind ik, op het mikken van je gun, en de story-missies na, maar verder vind ik m beter dan goldeneye.
ik heb m ook op easy uitgespeeld hoor maar wat is er dan mis met easy? je kent zo de levels beter, voor als je 'm op normal/hard gaat spelen. dat is toch wel in het voordeel vind ik. en je hebt een langere levensduur van je singleplayer
Komt nog niet in de buurt. Puur omdat je wanneer je MP gaat spelen en je wilt met 2 spelers doen vallen er meteen een hoop mogelijkheden af. Zo kun je gene challenges spelen met meer spelers zo kun je geen arcade leagues spelen met meer spelers en dat zijn nou juist de dingen die erg leuk zijn en dat mis ik gewoon. Story mode is ook niet veel. Cursor is veel te snel en je hebt geen crosshair en zo kan ik nog wel ff verder gaan. Kortom als je m voor de multi wilt hebben zou ik wachten op Unreal Championship. Goede punten zijn : Veel mogelijkheden met het unlocken enzo (sommige challenges zijn echt nix waard en vraag je af waarom ze erzijn) Het maken van levels. Dit vink wel strak alleen jammer dat de levels niet echt uitgebreid kunnen opdat je maar aan een bepaald aantal "opslag ruimte" moet voldoen. Ik heb van PD nu nog steeds plezier en van TS2 (heb ik nu een dag) denk ik van hmm zou ik m gaan ruilen waar ik nu over zit te denken of ik m morgen ga wisselen............
de hele wereld zegt dat ie juist voor zn multiplayer opties zo cool is. en de leagues zijn gemaakt om de game modes uit te leggen (en te unlocken). en challenges met zn tweeen? voegt niet zoveel toe denk ik, en ik vind de challenges wel cooler dan die in pd zaten je kan precies dezelfde scenarios bouwen met je custom optie. of je mapmaker.
Ik vind het echt een perfecte game!! Lekker veel variatie en spelmodes!! De besturing werkt perfect. Ik aim gewoon zonder die cursor in beeld, werkt perfect. Ik heb hem nu al een flinke tijd gespeeld en ik vind hem alleen maar leuker worden. Strakke muziek en bij de levels en tig verschillende lijpe bots om tegen te spelen. Dit spel blijft leuk om te spelen, zeker je geld waard dus.
hmmz ik ga deze game toch ook maar scoren (nadat ik splinter cell, brute force en een 2.1 set heb gekocht dan ) hij lijkt me opzich best cool, vooral dat van in verschillende tijden enzow