1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] TimeSplitters 4

Discussie in 'Games' gestart door jasper15, 2 jul 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Laat ze eerst maar TS2 backwards compatible maken ;)

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik vond in 2 dat richten zo kut :confused:

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Richten zo kut in 2? Was toch precies hetzelfde als in 3?

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die Aap in het GoW logo is geweldig. :cool: De multiplayer van deel 3 vond ik niet zo goed als deel 2, helaas. Toch heb ik er alle vertrouwen in dat deel 4 mij niet teleur zal stellen.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb de laatste tijd al vaker zin om weer Timesplitters 2/3 te spelen, maar ze zijn niet BC (hoezo niet? Volgens mij zijn er behoorlijk wat fans van deze games). :mad:

Misschien maar deel 3 op de Cube op de kop tikken, dan :mad:
    Geweldige serie met heel veel invloeden van Goldeneye en Perfect Dark :)

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Toch vind ik de SP pure bagger altijd in de timesplitter games.
    Maar de Challenge modes en Mp en weet ik veel wat nog meer is pure fun!

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    nee in 3 ging je target mee met het beeld in 2 kon je je target apart van je beeld bewegen

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee hoor... je target beweegt alleen met je beeld mee als je de linkertrigger gebruikte. En dit is ook zo in deel 3.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Zeurkousen...ik vond de single in TS3 echt meesterlijk :p heb me echt super vermaakt :p Ook met dat spookhuis gedeelte echt super!! Wil die naar beneden zegt dat meisje you first...kijkt hij naar het rokje zegt hij, ok!

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Naast de SP van deel 3 heb ik de arcade missies ook helemaal grijs gespeeld, had alles op Platinum en ik zag laatst dat ik bij sommige missies nog in de top 10 sta online.

11. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we nog erg lang moeten wachten, want eerst komt Haze nog uit.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    "Nieuwe" lap Info:

UK studio Free Radical Design has confirmed that development of TimeSplitters 4 is well underway and anything is possible regarding the platforms it’ll launch on.

“Yes, TimeSplitters 4 is happening. At the moment it’s in the very early concept stages, and as yet it’s unsigned to any publisher,” Free Radical Design’s screenwriter Rob Yescombe told us.

Regarding a platform it looks like there are no specific exclusive plans although that could change when the game’s gets picked up by a publisher. You’ve got to think that PS3 would be a prim(ate) target given the series’ history and success on PS2. “Anything and everything is currently a possibility. We’re not saying no to anything,” added Yescombe.

It’s a bit early to talk specifics regarding gameplay and story but Yescombe did tell us that, “TimeSplitters 4 will be a great big joke at the expense of the world of games - ourselves included. God, that’s a terrible sound bite. Can you just make one up and make me sound hilarious? No, wait, just say that I /*have*/ a hilarious sound bite, but it’s still in the very early concept stage.”

Don’t expect a release this side of Christmas though: “The game’s not a very long way away but it’s not a very short way away either. It’s somewhere in the middle. Is that non-specific enough?”

Luckily we’ve got the awesome-looking Haze to deal with this year and the prospect of a new TimeSplitters game next year.

-> http://gamers-creed.com/?p=274

Dus volgend jaar kerst ofzo :thumbs:

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd of er weer een slut in speelt. :+

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me zo op deze game. Die humor in TimeSplitters Future Perfect was zo goed, ik kan me echt kostelijk vermaken met deze game.
    Volgend jaar kerstmis release, kan me eigenlijk niks schelen, dit jaar en volgend jaar komen genoeg games uit die ik ga kopen. Maar als de tijd nadert kan ik niet wachten op TimeSplitters 4.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als ie maar niet weer door EA word gepublished komt alles dik in orde denk :) Sluts included

16. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 2 echt enorm veel in de multiplayer met vrienden gespeeld, deze vakantie hebben we ook nog 2 weken erg veel gespeeld, blijft zo enorm vet. Heb ook erg veel zin in deze game, en hoop enorm, dat hij niet PS3 exclusive wordt.

17. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet. Ze hebben al een GoW logo met het bekende apenhoofd van TimeSplitters, en ze zeiden dat er ook een Masterschief-aap in de game komt. Lijkt mij dat de game dan ook op de 360 komt.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Eén ding is zeker: De achievements zullen pittig worden in deze game, Free Radical kennende. Ik hoop dat ze in ieder geval de MP maps The Hangar en dat Mexicaanse Fort er weer in stoppen, de beste twee maps uit de serie.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    TimeSplitters 4 officieel aangekondigd

Nieuws | 27 mei 2008 - We wisten al sinds vorig jaar dat er een nieuw deel in de TimeSplitters franchise in ontwikkeling is, maar vandaag is het dan ook eindelijk officieel aangekondigd in de nieuwste editie van het Engelse Official PlayStation Magazine. Het spel wordt ontwikkeld door Free Radical Entertainment.

Het spel zal volgens onbevestigde berichten waarschijnlijk op de Haze engine gaan draaien, de game die op de PlayStation 3 helaas niet de verwachtingen waar wist te maken. TimeSplitters 4 zal zeker op de PlayStation 3 gaan verschijnen, of ook de Xbox 360 en eventueel de PC de game mogen gaan verwelkomen is nog onduidelijk.

Aldus 360only.nl

Goed nieuws! Ik ben grote fan van TS 2, heb 3 nooit uitgespeeld omdat ik die niet in mijn bezit had. Misschien eens langs gaan bij een vriend van me en lekker oldskool Timesplitters spelen. :cool:

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou goed nieuws nou ook weer niet want er is nog geen zekerheid of die op de xbox uit komt en aangezien ik geen ps3 heb, zou ik het erg teleurstellend vinden als die alleen ps3 exclusive word. :eek:

Maar goed, leuk om te weten dat ie nu iig officieel bevestigd is, alleen nu nog maar wachten op welke platformen die allemaal gaat komen!

Deel Deze Pagina