Wat krijgt deze aankomende toptitel hier weinig aandacht van de hardcore gamers terwijl het zo top gaat worden. Timesplitters 2 was al top en dit gaat nog beter worden en dan ook nog over live!
Timesplitters 2 was wel erg goed, alleen richtte erg vervelend. Kan niet op tegen de toppers zoals Cs, halo2 en Rs3. Hopelijk hebben ze er wat aan gedaan want deel2 was 1 van de weinige spellen die héerlijk doorspeelde...
Volgens Free Radical bevat TS3 nog veel meer multiplayeropties dan TS2. Ik kan niet wachten, ik was zwaar verslaafd aan virus en flametag (ik weet de naam niet meer precies).
Dit is absoluut geen aankomende toptitel. Ik heb 'm uitgespeeld en dat alleen maar omdat hij zo kort was. Baggergameplay verschrikkelijk saai en makkelijk. Alleen de humor was af en toe de moeite waard. Slecht spel helaas.
Ik heb deel 2 heel veel bij een vriend op de gamecube gespeeld en de multiplayer vond ik echt heel goed. Maar is alleen de singleplayer zo slecht of geldt dat ook voor de multiplayer?
Weet niet hoe multiplayer is, maar als dat met dezelfde wapens is als de singleplayer, dan is 't ook niet veel soeps. Standaard spul denk ik zo, heb ook niet gehoord dat er specale spelmodi in zitten, kortom ik denk de moeite niet waard.
Nou Kobold, daar ben ik het niet met je eens. De singleplayer was idd niet zo geweldig (al was het wel de moeite waard dat op hogere moeilijkheidsgraden de levels veel groter waren). Maar de multiplayer maakt van TS2 een toptitel. Als je eenmaal begint met een paar vrienden heb je gegarandeerd ongelofelijk veel lol. Er zitten juist heel veel leuke speelmodi in. De een nog verslavender dan de ander.
Dat valt me echt vies tegen, jammer. XBM en PU hebben hem ook gespeeld en die waren wel onder de indruk. Dan word het gewoon afwachten en hopen dat ze TS2 kunnen evenaren of verbeteren.
Dan ga ik de PU en Xbox Magazine vrolijk uitlachen! Boutspel in extrema! Blijft een mening, maar mij maak je niet wijs dat zij een simplistische shooter, die uber-makkelijk is en absoluut geen uitgewerkte unieke features heeft goed vinden. Als er iets positiefs te zeggen is over deze crap, is dat de crap wel afwisselend is. Crap op een trein, crap in een spookhuis, crap in een basis, crap in een tunnel, crap in de toekomst, crap in het verleden!
Je hoeft 't niet te geloven, 't is mijn mening. Maar feilteijk kan ik je zeggen dat het een soort schietgallerij is. Je loopt, er verschijnen vijanden. Je stopt, schiet ze neer en loopt door. Absoluut niks tactisch, niks moeilijk, niks uitdagends. Dat is gewoon zonde en verpest de hele ervaring, die zoals ik zeg, af en toe best lachwekkend is. Ook zijn de omgevingen zo verschrikkelijk ongeinspireerd. Er is wel veel afwisseling, en een enkel level is best leuk op plekken of origineel, maar over het algemeen is het allemaal zo....saaaaaaaai.......
Heb je de multiplayer ook al gespeeld? En er zitten toch wel wat leuke puzzels in lees ik ergens anders? En is het dan niet superverslavend?
Nee MP niet gedaan, puzzels leuk? Nah niet echt. Er zit een soort minigame in, dan moet je een soort veldje oplossen, best leuk, maar dat kon je in totaal 3 keer tegen in het hele spel en heb je ook wel snel gezien. Wel leuk is dat het computersysteem dat in Second Sight ook zat, te vergelijken met hoe je interact met computers in Doom 3 ook in Timesplitters 3 zit. Soms is dat wel leuk, ze nemen Doom 3 op die manier op de hak, zo hoor je bijvoorbeeld een sound sample van een guard en die vergeet steeds zijn code voor de security kast, wel grappig. (de gameplay blijft ulti-slecht)
Oh, oeps, dan trek ik mijn betoog weer in. Ik wist niet dat TS3 al zo ver gereed was, dus ik dacht automatisch dat hij TS2 had gespeeld. Als wat Kobold zegt waar is, dan hoop ik dat ze dat nog wel wat bijschaven voor de release (wanneer is dat eigenlijk?).