Timesplitters: Future Perfect

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 8 jul 2004.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Eind maart geloof ik. Is geen finale versie die ik heb, maar dan nog. Belooft niet veel goeds. Schrijf previiew deze week denk ik.

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Houd wel wat heel van de game dan he. De MP word namelijk wel zeker top, daar ben ik van overtuigd. Maar ja we zullen zien.

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na ik geloof toch dat het een leuke game gaat worden maar timesplitters was toch ook nooit als tactisch bedoelt?
    Eerste delen waren lekker ouderwets arcade knallen deze lijkt me ook zo dus ik denk dat dat de reden is waarom kobold hem niet leuk vind.

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon een schietgallerij, zonder welke vorm van diepgang dan ook. Als dat je ding is...ja tuurlijk vind je hem dan leuk. Ik zeg toch telkens dat het mijn mening is?

Niks te unlocken, geen geheimen, geen meerdere paden naar je doel, geen uitdaging, geen interessante situaties, etc. Multiplayer LIJKT mij precies het zelfde, ook niks dus. Zonder diepgang elkaar neerschieten kan leuk zijn, maar gezien de alternatieven snap ik niet dat mensen daar genoegen mee nemen.

5. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    in TS2 waren ONT-ZET-TEND veel dingen te unlocken, dus waarom zou dat in TS3 niet zo zijn? en het goede waren de challenges en de multiplayer, die dus nog niet in die preview versie zaten.. ik heb er nog steeds de volle vertrouwen in _O_

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Voordat ik de preview schrijf neem ik nog een kijk, maar in deze versie zit wel MP, dus kunnen we ook testen, alleen niet online omdat niemand anders op het debug xbox live te vinden is die het spel speelt natuurlijk.

Niks te unlocken, waarom? Weet ik toch niet... Ik constateer het alleen maar. Ik zal nog extra goed kijken als ik de preview schrijf.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Je kon in TS2 heel veel extra personages voor MP unlocken.De singleplayer was in TS2 ook al niet te best maar de oneinig vele MP modes maakten dat allemaal weer goed.

Maar ik huur hem wel eerst een keer voordat ik hem misschien koop

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu effe aan 't spelen en inderdaad er is een modus waarin je soort van unreal tournament achtige multiplayer matches met bots moet spelen. Daar kan je paar levels in unlocken zie ik.

Ik kijk 't effe door.

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hier trouwens wat nieuwe shots van de mapmaker en een video van de singleplayer.

http://archief.xboxworld.nl/news/6157/

Ik heb inderdaad de challenges gevonden, sommige zijn inderdaad grappig in concept. Het is wel een titel die je, als je geen Xbox Live hebt, heel erg lang kunt spelen offline, dat is duidelijk.

10. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep off kan je hem idd lang spelen net als zijn voorganger en online lijkt ie me zelfs nog beter lekkere hectische ouderwetse niet denken maar knallen game in een cartoony sausje.
    Leuk als je ervan houdt toch?

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vondt het eerdere deel wel aardig, maar ik vondt hem snel vervelen. De singleplayer was niks voor mij, en de multiplayer vondt ik matig. De bots waren niet van een hoog niveau.
    Ik denk dat dit derde deel wel veel goed kan maken en dat het gewoon een topper wordt.

12. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ie uit?

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    MaArt (alle releases zijn onder voorbehoud..)

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de gameplay bij TS 2 ook niet echt geweldig, maar het was wel altijd lol als ik het bij een vriend speelde

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    bengel, jij werd gewoon keihard afgestrafd omdat je totaal geen tactieken in je hebt. De gameplay was geweldig behalve dat de besturing misschien een beetje te lastig was voor beginners. En dat lol hebben klopt natuurlijk want daar staat deze shooter bekend om.

16. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey kobold als je nog een keertje hier kijkt heb ik nog ff een vraag:

dat zogenaamde horloge bij TS 3, wat weg heeft van de gravity gun bij half-life 2, werkt dat een beetje 't zelfde als half-life 2's gravity gun of is het veel minder mooi uitgewerkt?

17. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    't Is gewoon net als TimeSplitters 2 maar dan met een aantal nieuwe dingetjes erin. Als je TS2 leuk vond dan vind je dit ook leuk. TS3 heeft iets meer afwisseling, zoals in wagens rijden, zo'n nieuw horloge als wapen, stealth, etc. Maar het komt idd wel allemaal op hetzelfde neer. Dat maakt verder niet zoveel uit, singleplayer is iets beter dan TS2, maar multiplayer is nog altijd ongeevenaard.

Daarbij is de besturing van TS3 helemaal aan te passen, wat in TS2 klote geregeld was. De multiplayer is net zo vet als TS2 met ongeveer net zo veel opties, maar heeeeeel veel te doen in ieder geval.

Mensen die schrikken van reactie van Kobold: de singleplayer in TS2 was verder ook niet opzienbarend. Wel leuk, en lang houdbaar als je op hogere niveaus speelt, maar nergens ''super''. In TS3 zal dit ook wel zo zijn, maar je koopt TS3 vooral voor multiplayer en de challenges, etc. voor in je eentje.

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    TS3 wordt leuk. Vooral op Live zal het een dikke concurrent worden van Halo 2.

Wel vraag ik mij af of hij tegen de gevestigde namen als Far Cry en Doom 3 op kan, die komen ongeveer rond dezelfde tijd (en Conker, maar dat kun je niet echt een FPS noemen). Maar ja... laat de marketing maar aan EA over.

19. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Der staan nu ook screens van de mapmaker op de hoofdsite van xbw maar dat ziet er niet egt vernieuwend uit, alles is al eerder geweest...
    dat vind ik jammer-> juist die mapmaker was zo leuk :mad:

20. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    De singleplayer was vet, de challenges en arcade mode singleplayer waren cool voor het unlocken en de uitdaging( maar vooral om het unlocken, want daar doe je het gewoon voor)
    In de normale singleplayer zaten gewoon al die typische dingen die je herkent uit films over die tijd enzo... dat was gewoon geweldig
    Tis gewoon cool om te spelen in mafia tijd en western:
    I'm the collonel nobody messes with me!
    C'mon boys lets get them.

TS3 kan wel TS2 worden maar dan beter, maar dat is neit genoeg, ik wil met TS3 evenveel plezier beleven als met TS2 en geen herhaling, dus veel vernieuwing, maar een beetje van het oude concept moet toch wel behouden blijven.

special thanks to volkoren voor het uitlenen van zn game (ts2)

Deel Deze Pagina