Ben nu bij de vijfde missie... Tot nu toe bevalt het spel erg goed, toffe levels, veel afwisseling, grappige filmpjes en lekkere besturing. Wat wil je nog meer.. Owja, een toffe multiplayer maar die is natuurlijk ook aanwezig Maar ik ga weer verder... EDIT: Owja.. Zombies zijn cool
is er dan een verschil tussen de europeese versie en de amerikaanse versie Anders ben je duurder uit en moet je langer wachten ... waar koop jij je amerikaanse games? Ik zoek nog steeds een goedkoop adresje ... bijna overal komt er shipping kosten boven op waar je niet goed van word
us niet in de vorm van U.S. (United States) maar in de vorm van eens.. Ik ga denk ik TImesplitters ook maar eens kopen... Snappie?
Lol ... ik denk dat ik hem ook zo ga halen .. vroeg me af of er een andere versie was ... Ik ben nog een beetje in dubio ... mirik vond hem niet zo geslaagd ... dus ik wacht ff zijn review af //edit ...ik moet toch maar us de taal beter leren kennen
In de XBM geven ze de game een 9 Ik vond de game sowieso al erg gaaf toen ik hem een middagje bij EA heb gespeeld (zie eerder deze thread), dus ik denk dat ik morgen wel even langs de gameshop ga
hier in apeldoorn ligt ie al in de winkels. bij de nedgame. ik ga hem zometeen spelen, ben net weer thuis.
ff een vraagje: hebben ze dat richtsysteem dat ze in de voorgaande (in elk geval 2) nog steeds? Je weet wel dat richten zonder crosshair en dan als je precies wilt richten krijg je een soort van muis systeem. Zit dat er in want ik vond dat een beetje een kutsysteem.
Je hebt nu wel gewoon een crosshair en je kunt ook inzoomen maar ik vind het richten terwijl je ingezoomd bent een beetje kut. Gebruik dat nooit (alleen bij sniper dan). Gewoon zo richten met crosshair, werkt beter imho dan bij de vorige delen. Zit nu nog steeds bij dat zombie level maar ze beginnen nu wel een beetje irritant te worden. Het irritante vind ik alleen dat als je even wilt stoppen je het hele level weer opnieuw moet spelen, maar goed... niks aan te doen.
ik heb het spel even op live gespeeld, ik kon moeilijk een game joinen das wel jammer. verder is het een tof spel. en ik weet niet of het aan mij ligt maar is die speelsnelheid op xboxlive zo hoog? het gaat echt vet snel.
Moeilijk een game joinen ik vond dat juist erg makkelijk gaan ook als je effe een server opstart zit ie zo vol. En ja die speelsnelheid is zeker snel moet je effe aan wennen denk ik. Tot nu toe ben ik over deze game zeer tevreden. Wat ik er nu van gemerkt heb en gezien lijkt het erop dat ie de eerste twee delen overtreft. Eerste keer dat ik achternagezeten werd op live door een aapje met een honkballknuppel is 1 van die momenten die me nog lang bij zal blijven.
Elke keer als ik een game wou joinen, kreeg de melding dat het niet kon. Ging wel tien keer achter elkaar zo. misschien was mijn verbinding niet helemaal lekker, ik hoop dat het vanavond beter gaat.