Timesplitters: Future Perfect

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 8 jul 2004.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vraagjes voor de mensen die hem hebben....

- Is het spel op Live een beetje gestructureerd of complete chaos?
    - Zijn de games op Live allemaal Deathmatch of ook objectives?
    - Hoe werkt het online, is het te vergelijken met de Halo 2 setup?
    - Zijn de maps voor Live erg goed?
    - Is het spel echt alleen voor de lol op Live of zit er ook echt strategy in? (zie vraag 1 een beetje)

Ik hoor het wel.....

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gestructureerde chaos.

Je hebt ook objectives als bijvoorbeeld zones en capure the bag zeg maar King of the hill en capture the flag.

Nou online is het niet zoals halo je kunt zeg maar zelf een server opzetten en kiezen welke game mode.

En de maps zijn zeer goed plus de mapmaker zorgt voor meer leuke maps.

Ja als je deathmatch enz doet heb je en strategy en lol zo beschrijf ik het het beste volgens mij.

3. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    mm, vriend van mij heeft hem net gehaald (Dutch Watcher) ga hem morgen ff checken en wrs koop ik hem dan ook.

(GEEN U.S. versie ;))

4. mars15

mars15 Guest

heb hem ook gehaald

mooi spel grafisch viel al op

zit nu level 1 wel leuk

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg hem bij een abbo op Gamepro 8) abbo plus dit spel was 49 euro dus dat viel wel mee.
    maar dit kan nog wel eens eenvan de betere L!VE games worden den ik..

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K haal em volgende week denk ik, wordt mn laatste game voor een tijdje denk ik ..

daarna ga ik sparen voor de PSP

dus volgende week zie ik jullie online :)

7. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds gisteren. De eerste indruk was super!
    Wel heb ik al een heel speciale level gespeeld. Twas bij challenges, de eerste assault die je kan spelen.
    Het was de meest futuristische level die ik ooit gespeeld heb. Echt iets maf.
    Verder heb ik met mijn broertje nog even de multiplayer gespeeld, die was ook echt super. Wel soms hectische toestanden!

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dit spel is echt pwnage, zo lache, ben gister 2 uur lang alleen maar bezig geweest met de mapmaker, echt superrelaxed, en ook de SP is erg tof, het is niet erg diep, maar de game zou niet half zo leuk zijn als er wel een hele diepe gameplay was.

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die humor in de SP is echt briljant _O_ . Grafisch is de game ook dik in orde al heb ik af en toe last van een framedrop, maar das maar heel af en toe.

Ben nu met normal bij het 10e level (van de 13 ). Tis wel vrij gemakkelijk dus ik ga het straks maar op hard proberen.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..eerst dacht ik : Deze Game is kut. Maar nu zie ik steeds meer mensen uit mijn Friendslist die deze Game hebben. Hij lijkt me nu wel cool na al die Screens en positieve Comment op de Game. :) Ik denk dat ik maar 's ff in mijn Portemonnee moet gaan snuffelen opzoek naar wat geld. ;)

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Op www.gametrailers.com zijn heel wat nieuwe MP filmpjes die er erg vet uit zien. Ik ga hem in de aankomende maanden ook wel kopen. Nu is het eerst tijd voor brothers in arms en splinter cell3.

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    en iedereen achteraf maar zeiken dat er te weinig goede games waren.

13. mars15

mars15 Guest

echt moeilijk die monsters die onzichtbaar worden

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    mapmaker? kan je ook zelf je eigen SINGLEplayer maps maken? dus bvb ook een eigen campaing (hoe je dat ook schrijft O-)) maken? (en natuurlijk zelf op spelen) dat zou wel heel tof zijn :D

15. Victor

Victor Guest

Ik wil dit spel graag kopen maar im betwijfel te zeerste of ik dit zal doen.
    Dat komt omdat ik vanmiddag Timesplitters 2 heb gekocht en ik moet zeggen dat het spel voorlopig een mager viertje krijgt. Ik zal even snel de 2 grootste minpunten opnoemen.
    1. Fuck dat richtsysteem.(sorry voor het schelden) Je richt alsof je net 10 cocktails op hebt. Ik krijg met moeite een vijand in mijn visier. Dat is erg vervelend en achterlijk in een FPS.
    2. De missies zijn ronduit saai. Doe dit doe dat en maak 3 ventjes af die je met de grootste moeite neerknalt. Leuk hoor.
    Het richtsysteem is het grootste minpunt en ik wil graag weten of het richten net zo brak gaat als in deel 2. Zoja kan het spel een grote middelvinger krijgen, zoniet dan zal ik overwegen het 3e deel te kopen.

16. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, jij bent echt stoer :{

Om maar even antwoord te geven op je vragen, met het mikken is niks mis en de missies zijn briljant, maar dat had je ook kunnen lezen als je de thread even had doorgespit.

@roeltjuuh, je kan idd eigen SP maps maken, dus met bepaalde objectives. Je kunt bijvoorbeeld een bad guy ergens neerzetten die een sleutel heeft die je nodig hebt om door een deur te gaan, dus je kan ook een soort van eigen campaign opzetten :)

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wejooo :D dat klinkt egt hip :D
    een eigen sp map maken en dan spelen :D, kan je dan ook coopen? O-)

18. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht sowieso met 2, maar het zou ook wel eens met 4 man kunnen zijn, al weet ik het niet helemaal zeker :)

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook sinds gisteren, echt geweldig spel. Deeltje twee had ik ook helemaal suf gespeeld en nu met Live is het helemaal top. Ik vind het echt helemaal top, alleen verliest je soms verbinding met de server van EA, dan hoor je 16 man zuchten en steunen en elkaar weer opzoeken. Afgezien daarvan is het echt top online, het loopt lekker vloeiend en is echt lol online...... Waar blijven de nederlanders nou?? Ik zit alleen maar met Amerikanen te spelen..... Come on you guys....

20. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de level met die zombies. Maar nu zit het daar vol spinnen. Waar moet ik nu naartoe?

Deel Deze Pagina