heb spel sinds gister heb geen live maar maakt voor zo'n uitgebreid spel als dit niet uit, ben in singe player pas lvl 3 dus nog nie bij sombies. voor iedereen die nog twijfelt of ie dit spel wel moet komen hak ik de knoop wel effe voor door KOPEN!!!!!!
is het maken van nieuwe maps makkelijk? want dit spel lijkt me egt tof ik zal eens kijken strax als iemand m aanbied op Xbazar
ik vind de multiplayer maps niet zo tof... weet iemand of je er ook nog vrijspeelt tijdens campaign ofso..??
Maken van de nieuwe maps is pwnage, als je je er een beetje in wilt verdiepen kan je echt supergave maps maken. Ben gister 4 uur bezig geweest met 1 map, echt supergaaf, licht aanpassen, spawns verbeteren, zones verplaatsen, turrets neerzetten, meer verdiepingen toevoegen, verdieping eraf, enz, enz. Je kunt echt zoveel met dat ding, en het werkt net zo goed als een mapmaker op een PC-game
lol ik blijf doorvrage, maar de review is er nog niet..dus jaa kan je ook mp met bots doen? (ik heb geen live dus...) zoals bijvoorbeeld bij XIII?
Heb em uitgespeeld. Dat van makkelijk neem ik terug, want dat een na laatste level was toch wel erg pittig. Spoiler Die Timesplitters zijn toch wel erg ruk te raken met de sniper als ze onzichtbaar worden
Ik heb het spel ook en ik vind het gewoon geniaal en boeiender dan Halo2 vanwege alle unlockables, alleen nu vraag ik me af wat ik allemaal kan vrijspelen. Ik heb al veel characters vrijgespeeld en een nieuw wapen maar waar ik me zo op verheug dat ik de volgende keer een map of een mode vrijspeel, zal dit het geval zijn of niet? Ik heb TS2 ook gespeeld en alles uitgespeeld op goud en waar kon op platinum en daar waren wel levels en modes vrijspeelbaar.
Lekker nuttige bijdrage :{ Heb Timesplitters 3 van de week ook bij een vriend gespeeld (wel op de gamecube ) en ik vind het echt een leuk spel.De controls van de gamecube zijn wel even wat wennen maar binnen een half uur weet je niet meer anders. Heb tot nu toe alleen MP gespeeld (we waren alle maps een beetje aan het verkennen) en er zijn wel wat leuke levels bij zoals Disco,dat ene eis level en Venetie. De wapens zijn wel geinig (Flare gun ), zeker omdat je oude en heel futuristische wapens hebt
Soms 5 hosts ofso en andere keer weer niemand.. maar als je dan zelf host komen er wel snel mensen in