1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Timmy Vermicellis, Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messiah, 30 jun 2004.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    timmies

help!!
    ik kan de timmies: nr 5 en nr 2 of 3 (degene op dat eiland, waar je de Gator moet bezoeken en waar je dan weer moet ontsnappen)

kan iemand mij een duidelijke routebeschrijving geven, want met de standaard guide voor de timmies kan ik niks mee.... :confused:

PLEASE HELP!!

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Miami bedoel je neem ik aan?
    Nummer 2 zit op dat eilandje ja. Bij die brug (aan de zijde van het eiland) staat een hutje waar je een knop om kunt zetten om de brug op te halen. Daar zit hij in. Dus als je het eiland op komt rijden meteen na de brug aan de rechterkant.
    En nummer 5. En op een verhooginkje van dat huis vind je 2 garages. Ff op je 'use' knop drukken tegen de rechtergarage en hij gaat open :)

3. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet jij dit mischien Biscuitje?

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zal morgen eens kijken na m'n tentamens. En wellicht heeft iemand anders je dan al geholpen :)

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    eej dankjewel he Biscuitje NL _O_

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    en weet nog iemand een site waar ik een routebeschrijving kan krijgen van de timmys in nice??

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    laat maar...kweet t al

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    eej kan iemand mij ff goed uitlegge hoe ik in Nice de Timies 2 en 10 kan vinden??
    PLEASE HELP!!

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt op die site van Biscuitje de kruisjes aanklikken van de Timmies, dan kun je het goed zien. Timmy 2 is dus bij de haven waar je die missie hebt gedaan (als je dat al hebt gedaan) waarbij je die blauwe container op je vrachtwagen moet laden (waar je later mee gaat rijden). Op het filmpje zie je waar hij staat (rechtsbovenhoek waar de oplegger stond). Timmy 10 is op het filmpje goed te zien, je kunt gewoon het kaartje bekijken in de rechteronderhoek en dan gewoon die grot invaren. Hij begint vanzelf wel te schieten, dus je vind hem wel :+

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu die 10 tommy's in miami en dan moet je naar die armory, en dan gaan vervolgens die vrachtwagens achter je aan, maar hoe kan ik daar vanaf komen... want als ik gewoon quit doe dan krijg ik dat ik opnieuw naar die armory moet gaan en daar wil ik van af.. Ik kan ook niet naar een van de safehouses gaan, want dan gaat dat balkje van die politie wel weg maar dan blijven die vrachtwagens door de stad rijden... Iemand daar een oplossing voor?

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik dus ook en ik snap dan ook niet echt het doel van die 18 wheeler mode (vrachtwagens als politie) :confused: Het is wel leuk maar het zou juist gaaf zijn als je nog wat overhoudt als je je safehouse bereikt zonder achtervolgers. Een tijdje is het leuk en spannend (dat je je echt afvraagt hoe je naar je safehouse zult gaan), maar dan ben je bij je safehouse en dan is het echt.... dus..... is dit alles? Of mis ik de hele zin van deze mode en is er iets dat ik helemaal gemist heb?

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die trucs zijn trouwens ook nog eens heel makkelijk te ontwijken... Als je recht op ze af gaat en op het laatste moment wegduikt raken ze je niet en als ze van achter aankomen gewoon voor ze blijven rijden en dan gaat ja auto ook amper kapot... Kansloos dus... Tenzij ik ook iets mis

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Driver 3 Is DIT spel waar voor je geld?

Is DIT spel waar voor je geld? ik heb m en vind m best maar je hoort van een hoop lui dat ze t geen goed spel vindeh :confused:

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zo weer ruilen, dus ik vind van niet...

15. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik kijken als ik de 10 timmy's heb vermoord ( waar vind ik die amory ofzo )

btw ik vind driv3r best vet maar kan net niet tippen aan de perfectie van gta ik vind het rijden wel beter maar niet toffer dan gta *)

16. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    wat krijg je als je alle timmy's in istanbul hebt ... ik merk niks bijzonders...
    Driv3r is waar voor je geld.. al dat glul over de slegte missies tevoet enzo.. vin ik niks van waar.. als je driver 1 leuwk vin vin je deze oowk wel leuwk...

18. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    je voertuig gaat niet kapot
    dus onbeperkt crashen & stunten :)

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    hoe zet je rigting aanwijzer aab.. al eens gdaan alleen lukt niej meer..

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Kan dat? Nee toch :confused:

Deel Deze Pagina