1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

*tip* Aldi notebook vanaf 22-10-'03 || 29-10 HP all in one printer!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gerjan, 20 okt 2003.

1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb sinds gisteren die all in one scanner/printer naast mij pc staan, maar de scanner werkt niet helemaal optimaal :mad:

Zogauw je gaat scannen krijgt je scan 'strepen' en ik heb al verschillende instellingen geprobeerd (qua dpi, kleurenaantal etc).
    Heeft iemand nog meer dat ding en daar wel/geen last van?
    Ik ben op zoek op het net naar reviews, maar wie weet weten jullie iets?
    Anders ga ik mooi terug met dat ding!

2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Die HP is slecht in Scannen, Printen en kopieeren (daar staan die all-in-one bekend om)

3. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    yup, had ondertussen een of andere hp helpsite gevonden. Daar stond mijn klacht in de troubleshoot lijst. De verklaring: dat komt door de elektrische stroring van deze cmos-based scanner, en daar is niks aan te doen.

WTF? Ze verkopen dus gewoon een product waarvan ze weten dat het stoort? Lekker dan...
    Morgen gaat dat ding terug en komt er een afzonderlijke scanner voor in de plaats!

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Koop dan ook de HP 2110 all-in-one ofzo.
    Ik heb dat (won met consumentenbondtest) en die is top! Zowel met printen/kopieren en scannen! O-)

5. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Ja... kom je NU mee :p

Neuh, ik haal gewoon een printer, want die heb eigenlijk echt nodig. We hebben hier twee pc's en de ander heeft een scanner en printer. Ik wilde zelf op mijn pc ook een printer en die combo met scanner leek me leuk, maar was geen vereiste.
    Dus als ik zonodig moet scannen pak ik de pc van mijn vriend wel ff... Kleine moeite.

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Probleempje.

Bij die pc hebben we gelijk dat 5.1 setje gehaald. Maar nu als ik een DVD wil afspelen (gewoon orgineel) krijg ik gewoon stereo geluid. Uit de andere boxen komt geen geluid. Iemand die me kan helpen? Bedankt.

Deel Deze Pagina