ik heb een vraagje ik heb nu een tweede xbox en wil mijn account via een mem op mijn xbox zetten kaart zit dus in de controller en start crimson op nu staan hier 3 accounts 2 van de vorige eigenaar en mijn klik mijn account aan en dan krijg ik de melding dat dat jammer genoeg niet gaat iemand een idee
@ all, Nee, je kunt zelfs met een account op je MU (memory unit) spellen althans bij mij ging het. Ook bij account recovery als je niet meer weet hoe je hem in gevuld hebt hoe het zo goed als op, zelfs bij de helpdesk moeten ze van alles weten van je en kijken ze of je daad werkelijk de account owner bent (uit eigen evaring) dus als je vader de account owner is moet hij dus voor je bellen dit heeft alles met security te maken. B.v. ik weet namelijk de straat van mijn buurman zowel zijn naam en zijn gamertag en zijn telefoon nummer, maar de manier waarop hij dat invult weet ik natuurlijk niet. Hij kan zijn maan op verschillende manieren in vullen a) J. smith b) J.M.H. smith c) Jan Smit enz, dus om problemen te voorkomen moet je goed weten wat je in vult zoals pejannl als eens eerder zei schrijf het ergens op. (Just in case) ook als je een nieuwe CC (credit card) krijgt/hebt vul hem in want als hij gerenewed wordt en je oude CC is verlopen kan je account gecanceld worden omdat je betalingsmethode niet meer klopt vergeet daar bij niet je oude CC nummer te onthouden vooral de laatste 4 cijfers (ook als je vader hem heeft vertel hem dit om problemen te verkomen). dus wees op tijd met het vernieuwen van je gegevens voor dat je echt problemen hebt. (het is een kleine moeite) p.s. Dit is redelijk oud nieuws voor meeste maar ook hier door komen nog steeds teveel problemen, als je op verschillende sites kijk allemaal het zelfde, dus heb ik maar weer eens gebeld en me lekker laten informeren. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Moet ik daar uit begrijpen dat ik gelijk heb? maar goed ik heb het nog eens geprobeerd en het werkt wel bij mij via de controller. als nog graag gedaan LOL