Ik ben ervan overtuigd dat Versatel een stijging doormaakt van ruim 20% deze week en bij een overname zo'n €2,5 per aandeel.
Voorbeeld: koop 800 aandelen Versatel tegen een koers van € 1,64. Hij stijgt bij een overname door Tele2 bij slechte kwartaalcijfers naar minstens € 2,5.
Je winst is dan € 688, = met een inleg van 1,3k
Bij goede kwartaalcijfers kan het uitlopen op €3,5 euro per aandeel (sommige zeggen zelfs dat € 5 euro nog te weinig is.
---
Ik heb donderdag aandelen Versatel gekocht en heb ze gekocht voor € 1,44. Nu zijn ze binnen een dag al € 1,64 waard. Voor mij een winst van € 400, =.
Versatel stijgt omdat Tele2 zijn aandelen Song heeft verkocht en het geld hoogstwaarschijnlijk gaat gebruiken om Versatel op te kopen. De stijging was te danken aan speculaties hierover. Als Tele2 daadwerkelijk Versatel overneemt kun je dus een winst van 51% verwachten!
Mijn tip:
Koop een hoop aandelen Versatel tegen een koers van €1,64. Deze investering kost je hoogstens 15 euro. Zet er een limiet op van €1,55.
Als je bijvoorbeeld 1500 aandelen koopt, kun je maximaal een verlies hebben van 150 euro. Maar je kunt ook profiteren van die overname die je minstens 600 euro gaat opleveren.
Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2004