Tip Tijdens Testweken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MORPHEUS, 22 mrt 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Met aanzien van Lifestyle in dit ASEL-hok begin ik deze kleine Tipthread.

Namelijk, ik heb nu een twee week durende toetsperiode die erg belangrijk is voor mijn slagen dit jaar.
    Kleine notice: voor degene die al veel koffie drinken, verder lezen is niet echt belangrijk.

Voor ik aan mijn toetsen begin drink ik ongeveer een hele kan koffie leeg. Zou je denken dat mijn hart ploft van energie. Asociaal actief ben je dan wel ja, maar ik kan me gewoon meesterlijk goed concentreren op die belangrijke toetsen!
    Ik wou gewoon fff meededelen dat dit gewoon een erg handige tip is voor die mensen met hetzelfde geval als mij, of mensen die gewoon goede cijfers willen halen. Drink veel koffie(minimaal 3 koppen is wetenschappelijk bewezen) en je concentratievermogen stijgt.

Ook voor het leren van je toetsen is het wel handig. Ook nog lekker trouwens. Maar je gaat er dan ook wel lekker van uit je mondje ruiken :eek:. Tegengif: kauwgom.

Drinkse :+

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    *Haalt senseo uit stoffige kast
    *Drinkt
    *iZ hYpErAcTiEf 8)

Tnx voor de tip!

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    heb ook toetsweek, dus 'k zal me ermee volgieten :p

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Voordat ik ga werken drink ik altijd eerst minimaal 2 bakken koffie, anders ben ik niet vooruit te branden en blijven m'n ogen op half elf hangen. Dat m'n concentratievermogen verbetert door koffie heb ik nog niet gemerkt. Wakker zijn smorgens is alleen al goed genoeg.

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hmz, ik lust geen koffie... ( Toetsweken lukken ook zonder koffie 'cum laude') maar ik geloof best dat het werkt
    ..heeft zoveel caffeine geen nadelige gevolgen voor je vatenstelsel?

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    moet 1 weekje wel kunnen, als je dat elke dag zou doen is het een ander verhaal.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik lust geen koffie, drink red bull. werkt ook altijd bij mij

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Tsjah.. maar daar moet je weer zo van schete laten... Maar opzich erg handig, van kauwgum opzich kun je je ook beter concentreren

9. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    hij zei ook 3 koppen;)

thanx voor de tip. zal me eens volgieten bij me volgende schoolexamens want kheb al een redlijk concentratie probleem.

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar van koffie word je hyper, en dan kan ik niet meer rustig leren hoor.

11. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nog een manier om betere cijfers te halen: niet zo veel op forums rondhangen:p

12. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Opletten in de klas is nog zo iets...

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Naar de les gaan kan ook helpen :)

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Ben ik mee eens.. ik weet niet of ik me goed kan concentreren, maar wakker word ik wel...

Heb het laatst nog gedaan, ik moest een erg belangrijk toets leren (was bepalend voor mn rapport, en ik kan niet echt zeggen dat ik geen bepaalde risico liep :{) en was súper moe! Toen had ik maar wat koffie gedronken, en mn ogen stonden weer helemaal wijd open, daarvoor kon ik mn ogen amper openen (heb ik vaker last van:{)

Ik weet niet of je er hyper van word, ik iig niet, verandert niet zoveel bij mij :{

15. Als je geen koffie lust zoals ik:

(RED)BULL(ET):)

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    is al gezegd.... Maar jah.. 's ochtends meteen red bullet is ook zoiets... :confused:

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu midden in m'n repetitieweek, dus ik dank u voor deze tip :9.

18. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    U R welcome :)

Je wordt idd wel Hypersonisch actief maar op een of andere manier kan je je wél beter concentreren. De hyperactiviteit zit dan in het heen-en-weren met je voet(80.000 keer per minuut) 8).

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Golden Power, Rodeo, Bullit. Allemaal drankjes a la Red Bull. Werkt wel al is 't slecht voor je bloedvaten schijnt.

20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Lam zuipe

Ik kan me dus echt helemaal lam zuipen aan de koffie, maar ik merk echt helemaal niets. En het is echt niet zo dat ik iedere dag 5 koppen achterover giet. Zal der wel immuun voor zijn of. Voor mij is het dus ook de rode stier

Deel Deze Pagina