Tip voor het beste spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 10 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Koop morgen MotoGP man, die rulezzzzzzzzzzzzzzz

2. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    NINJA GAIDEN!!!!! Beuken met hayabusa..!!
    Vette graphiXz ( moet je nog wel ff wachten )

Of GR ; Ghost Recon is wel dope .
    Tactical shooter , je hebt co-op en het is gewoon dopppeee om mensen neer te knallen vanaf een paar honderd meter :D

En waarschijnlijk is GR met LIVE nog doper...

Out,

ROcky

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij Morrowind geen topper vindt moet jij weten, maar doe dan niet alsof jouw mening de enige is. Je vindt morrowind super, of je vindt het niks. Als je niet de tijd/zin hebt om er veel tijd aan te besteden dan is het niks, maar als je de tijd neemt om door het begin heen te bijten dan ontdek je wel degelijk een topper.

Ik zou hier op het forum wat topics over morrowind doorlezen (games help/cheats, centraal morrowindtopic bijvoorbeeld) en op internet wat lezen. Als het je dan nog leuk lijkt moet je morrowind proberen.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek hier in het oogpunt van heel wat gamers, niet alleen van mezelf. Ik bedoel, je gaat me niet vertellen dat je het vechtsysteem goed vind he? Want dan heb je duidelijk nog niet veel games gespeeld.. Ik ben zelf een maand bezig geweest met Morrowind en de zogenaamde "topper" waar jij het over hebt vind ik het zeker niet. De locaties lijken allemaal op elkaar, replay waarde heeft het spel amper, al hoewel je dit wel zou vermoeden met al die rassen, quests enz.. Begrijp me niet verkeerd, het is een vermakelijke game, maar zeker geen topper. :)

5. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    zoals al eerder is gezegd.. MGS2 is een vette game! halo en sc zijn must-have en ik heb zelf ook nog uc en ghost recon (gehad), maar die vond ik zelf nogal tegenvallen.. als je nog een race-game wilt hebben zou ik voor dtm racedriver gaan.. de rest van de racespellen vind ik een beetje magertjes (op moto gp na)

6. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    het draait allemaal rond smaak :)

als je FPS'er bent en/of je kickt op wapens , ... koop dan RC of wacht een paar weekejs en koop Ravenshield (ik ga ravenshield kopen :) daar heb je First Person Weapon Models )

ben je RPG fan koop dan zeker Morrowind

ben je raceliefhebber koop dan ik weetnietwat (MotoGP ofzoiets)

ben je ... koop dan ... :cool:

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je Morrowind al?
    Daar ben je heel erg lang zoet mee.

8. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees dit topic door man... dan zul je zien welke spellen hij heeft, verder zou ik zeggen dat als je de tijd wilt doden dat je marvel vs capcom 2 moet kopen, ik ben nu al uren bezig met deze game en het is echt super vet om met vrienden tegen mekaar te vechten enzow...

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    OMG..... ik heb één tip voor je: lees de FAQ eens door, dit soort topics kunnen nl. echt niet.

Case closed, onder het mom van de ultieme opsomtopic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina