1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 6 feb 2003.

1. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    dit is wat je bedoeld (denk ik :D )

Gebruik Warthog wapen sneller:
    Dit werkt het beste in multi-player mode.
    Bestuur de Warthog in een rechte lijn.
    Wanneer je een vijand ziet, spring uit de Warthog.
    Tik herhaaldelijk op X en stap zijdelings naar rechts.
    Als je snel genoeg bent, zal je de Warthog verlaten en op de LAAG gun springen zonder te stoppen, terwijl de Warthog vertraagt.
    Dit werkt ook goed op ijs, aangezien je blijft glijden.

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel!
    ik zal het uit gaan proberen....

3. Caz

Caz EV!L????

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk ook iets anderd met z'n 2e doen dan co-op???

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Yep ga naar multiplayer en kies de andere opties behalve co-op 8) je kan zoveel doen

5. Xstyle

Xstyle Guest

dat trucje van als een ghost op je afkomt en gauw bukken lukt goed, de ghost zweeft echt over je heen tenzij hij op A drukt:)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    een tip voor als je de Tanks irritant vind: In het sneeuwlevel 5 iz een stukje waarbij er een tank is en verderop een grote deur met achter die deur twee Hunters. Als je met je Ghost die twee Hunters naar het slagveld lokt dan knallen ze die tank kapot(bij mij lukt het) maar het leukste iz natuurlijk om die tank zelf te beaten maarjah, toch een tip geadd :p

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In the Maw na het stuk waar je die grote sprong met de Warthog moet doen, kom je weer in zo'n bocht die je door een tunnel kan afsnijden. In het midden van die tunnel is een andere tunnel naar rechts. Daar zit een Grunt die daar rustig zit en je niet aanvalt. Kill hem en je hoort hem praten op het einde van zijn leven. Niet echt een tip, eerder een easteregg.

8. shootergod

shootergod Guest

nog een tip die iedereen( denk ik) al weet: niet te veel springen want in delucht ben je kwetsbaar, vooral met een rocket( bijv met uc). maar alleen als het echt goed kan, close range:D

9. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ken di nie worden samengevat ofso...

10. shootergod

shootergod Guest

wat?????????

11. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Handige tips vooral met die ghost, ga ik dalijk eens ff uitproberen

12. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    die tip met die ghost, gaat bij mij meestal mis. Ik word gewoon nog steeds geraakt :mad:

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ik ook...... werkt voor geen meter :mad:

14. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet ook altijd op een ghost staan te schieten net voor een heuvel'tje dat ze dan op je af komen en over je vliegen,en om zeker te weten dat ze je niet raken buk je er nog ff bij.

15. shootergod

shootergod Guest

dT IS TOG GEEN TIP, DAt wist ik al op 21 maart zoiets( toen ik de xbox met halo kocht).

16. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    ze zeiden dat die ene tip niet werkte,dus zeg ik ff hoe ik het doe.. en dan raken ze me niet,dus is geen nieuwe tip meer een toevoeging op een andere

17. shootergod

shootergod Guest

oke, is net zoiets dat als je springt dat je net voordat je land op bukken moet duwen( in een vloeiende bewegeing) en dan gaat er minder lven af :D

18. GiN_AND_JUiCE

GiN_AND_JUiCE 0_o

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een tip die waarschijnlijk iedereen al weet, maar toch:

In het level Assault On the Control Room heb je op een gegeven moment het deel "If I Had A Superweapon".
    In dat stuk is het de bedoeling dat je over een brug heen gaat om vervolgens door een kamer heen te gaan, en de lift naar beneden te pakken, waarna je uitkomt aan de voet van een pyramide achtige heuvel die je zigzaggend moet beklimmen. In plaats van dit hele traject af te leggen kun je ook gewoon halverwege de brug op de pyramide springen...scheelt toch weer een aantal minuten :)

Maar zoals ik al zei is dit mischien eigenlijk overbodige info... :p

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets is ook bij level negen als je uit dat schip moet ontsnappen als je op de derde verdieping bent in die shipbay, onderin komen dan die banshees aan, tis de bedoeling dat je netjes via die gangen omlaag gaat maar gewoon naar beneden jumpen kan ook, je gaat dan wel iets dood maar boeien.

en je kan in the silent cartagropher ook een heel stuk afsnijden door als er shafted komt te staan naar beneden te springen precies op die verdieping.(wel meebukken bij landing!)

20. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    cool zeg.

Deel Deze Pagina