1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 6 feb 2003.

1. Xstyle

Xstyle Guest

Hey Destrukt, hoe laat op xbc??

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ergens ook gehoord dat je erbuiten kon in blood gulch. ik heb het geprobeerd met een ghost maar het lukte me niet. ik heb wel een gevoel waar je dat moet doen maar het lukt me maar niet.
    en sidewinder dat was tocfh dat sneeuw level. ja sorry lang niet meer gespeeld. maar zeg eens hoe je het doet. ik wil wel eens zien.

3. het is ook handig om elkaar als je cooperative speelt regelmatig doodte schieten als je weinig healt heb dan pak je je wapens weer en je ben weer vol healt maar ik denk dat deze al weleens is geweest

4. ow ja en bij dat level in de sneeuw kom je na een tijd bij een soort brug of hoe je dat kan noemen en daar staan twee ghosts normaal gaan daar ventjes in maar als je heel hard rent niemand doodschiet kom je bij die ghost schiet je ff op die gast die er in zou gaan drukt op x je zit in die ghost je gaat naar dat stuk vliegen waar zown hoge toren is dan heb je een heel stuk over geslagen van het level.

5. OEPs ik zeg de hele tijd ghost maar dat moet banshee zijn

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    ik zal het proberen uit te leggen maar zonder plaatjes ervan is het moeilijk(in sidewinder(ja groot sneeuwlevel) heb je die tralies met die over shield en active camouflage,waar je normaal niet door kan,ik kan dat nu wel,handig voor CTF)
    Blood gutch is te moeilijk om uit te leggen dus doe ik sidewinder wel,je hebt 2 bazooka's in het level liggen,allebei vanboven als je aan het teleporten bent,bij de laaste(dus naar kamp rechts) moet je een tank neerzetten(op dat hoge plateau,kan je op rijden) dan haal je een ghost dan knal je keihard met die ghost op die tank en als je genoeg vaart hebt ben je op die bergen,op een groot wit vlak.(denk dat niemand dat snapt)
    Xstyle ik zit elke dag op XBC dus als je nu op deze dag(tis vandaag zondag) een game maakt om een uur of 2 -5 dan kom ik wel,als je er vanmidag niet bent show ik het vanavond wel.

7. EarthQuake

EarthQuake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer ook is uit te leggen hoe je bij blood gutch uit het level kan, want ik heb alles geprobeerd.

Deel Deze Pagina